Případové studie  |  Přečteno 3467 x
24. 5. 2019

Zákaznická podpora: Náklady na zákaznický servis díky myTimi výrazně klesly

S čím jsme našim zákazníkům pomohli:

OMB AGENCY: Tvorba webových stránek a e-shopů na míru

Pro OMB AGENCY děláme kompletní zákaznický servis. Díky tomu:

  • Nemusejí zaměstnávat jednoho interního zaměstnance, který by se zákaznickému servisu musel věnovat.
  • V realitě je to práce na 1-2 hodiny denně, kdy 80 % požadavků vyřeší přímo myTimi a 20 % požadavků vyžaduje aktivitu (např. reakci vývojáře) pracovníků OMB.
  • Požadavky vyřídíme a případně správně delegujeme na kolegy z OMB AGENCY.

OMB AGENCY zaplatí za kompletní zákaznický servis v průměru 5 000 Kč měsíčně.
 

Ovoce do práce - dovoz kvalitního ovoce do firem

Pro Ovoce do práce obstaráváme objednávkový systém a vyřizujeme část zákaznické komunikace.

  • Při spolupráci vyřídíme stovky nových objednávek za měsíc.
  • Ušetříme zákazníkovi přes 30 hodin měsíčně.
  • Společnost Ovoce do práce díky službě myTimi ušetří také množství peněz. Pokud by nevyužívali služeb virtuálního asistenta, museli by na takovou práci vyčlenit 1 zaměstnance. Náklady na pracovníka a jeho zaučení by byly mnohonásobně vyšší.

Ovoce do práce zaplatí za obstarání objednávkového systému a vyřízení části zákaznické komunikace 7 500 Kč měsíčně.

 

Mementerra. Vzpomínky, kterých se můžete dotknout.

Pro společnost Mementerra nejčastěji řešíme stav objednávek, máme ale na starost také zákaznickou komunikaci.

  • Zjišťujeme, z jakého důvodu objednávka ještě nedorazila, kde se případně nachází apod.
  • Vyřizujeme stovky zákaznických zpráv na sociální síti Facebook a skrze e-mailovou komunikaci.
  • Tím společnosti Mementerra ušetříme 5 až 10 hodin času.

Tato služba měsíčně vyjde na 2 000 Kč.
 

Proč outsourcovat zákaznický servis?

Outsourcing zákaznického servisu má dvě velké výhody.

  • Zvyšuje spokojenost zákazníků, a to až o 40 %. 
  • Snižuje náklady za interní práci, a to až o 90 %.

 

Co nejčastěji děláme?

  • Řešíme komunikaci na sociálních sítích, e-mailu nebo přes telefon.
  • Fungujeme jako helpdesk.
  • Vyřizujeme reklamace.
  • Zajišťujeme objednávky.
  • Fungujeme jako první filtr komunikace se zákazníky.

 

Jak to funguje? Je to jednoduché a rychlé.

  1. Domluvíme si schůzku nebo konferenční hovor, kde si projdeme vaše jednotlivá nastavení a firemní procesy.   
  2. Vše společně vyhodnotíme a navrhneme odhadovanou cenu.
  3. Nastavíme zastupitelnost, interní procesy a pustíme se do práce.   
  4. Po pár týdnech vyhodnotíme efektivitu nově nastavených systémů a procesů. Pokud je to možné, navrhneme jejich vylepšení nebo zrychlení.   
  5. Naším cílem je plně nastavit spolupráci. Chceme ve vás vidět spokojeného klienta a udržovat a rozvíjet dobře fungující a dlouhodobé obchodní vztahy.

 

Jak to vypadá v praxi?

Se zákazníky služby myTimi v současnosti spolupracujeme na tzv. první úrovni (také Level 1 či First line). Jsme tedy prvním kontaktem, se kterým veřejnost komunikuje. Co to znamená?

Sbíráme přes helpdesk jednotlivé požadavky, zanalyzujeme a zvážíme, o jak závažný problém se jedná. Následně vyřizujeme jednoduché dotazy, případně delegujeme jednotlivé požadavky.

Vždy je pro nás důležité, abychom zákazníka znali osobně. Nejenže je celá spolupráce příjemnější, navíc dokážeme lépe zpracovat potřeby a požadavky našich zákazníků. Pokud totiž komplexně chápeme podnikání druhé strany, dokážeme správně reagovat v zastoupené komunikaci.

Co je důležité zmínit? V komunikaci vždy zastupujeme zákazníka. To znamená, že se představujeme jako asistenti nebo tým zákaznické podpory dané firmy. V myTimi si zakládáme na špičkovém zákaznickém servisu vůči svým klientům a se stejnou péčí přistupujeme i k zákazníkům třetích stran.

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Napište nám a my se vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení
Exkluzivní tipy jen pro vás
Přihlaste se k odběru newsletteru a získejte přístup k exkluzivním tipům a novinkám, které na blogu nenajdete.
  • Každou neděli vám pošleme tip z oblasti marketingu, podnikání nebo osobního rozvoje.
  • Každý druhý čtvrtek vás upozorníme na nejzajímavější články na blogu.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy