U datového copywritingu připravíme poutavé texty plné faktů a konkrétních údajů z vašeho oboru, aby zaujaly i ostřílené manažery a CEO.
Pracujeme hlavně pro B2B firmy a komunikujeme s majiteli firem, takže víme, co chtějí, a umíme jim to předat. Díky datovému copywritingu tak oslovíme ty správné lidi pro váš byznys – decision makery.
Obsah nebude jen brandový, ale sestavíme ho tak, aby vám přinášel hlavně vyšší poptávky a prodeje.
Provedeme analýzy a testování:
Nejdříve vypracujeme analýzu klíčových slov, abychom odhalili, co vaši zákaznici skutečně chtějí a jak to hledají. Dále projdeme analytiku, která nám ukáže, jaký obsah u vás funguje.S těmito poznatky pak navrhneme a připravíme konkrétní změny ve vašem obsahu.
Vybereme copywritera, který tématu opravdu rozumí a napíšeme věcné a poutavé texty.
Výkon obsahu následně neustále měříme a optimalizujeme podle potřeby.
Náš datový copywriting překračuje hranice webových stránek a produktových textů. Pracujeme s ním na všech kanálech. Díky tomu získáte větší open rate newsletterů, interakce na sociálních sítích a zaujaté čtenáře svého blogu, kteří vás budou považovat za špičku v oboru.
Open rate newsletterů našich klientů průměrně neklesá pod 20 %.
Zapojení uživatelů na sociálních sítí našich klientů je 6–20 %.
Datový copywriting je psaní textů, které obsahují data, statistiky a výsledky analýz. Cílem datového copywritingu je využít fakta a konkrétní údaje k vytvoření relevantního a přesvědčivého obsahu, který lidem poskytne všechny potřebné informace.