Nechte navolávání klientů a schůzek pro vaše obchodníky na nás. V rámci cold callingu i kvalifikace poptávek budeme vystupovat pod vaší značkou a domluvíme pro vás schůzky jen s těmi kontakty, které jsou pro váš byznys skutečně relevantní. Před navoláváním budeme chtít znát:
Cíl – chcete domluvit schůzku, vytvořit poptávku nebo zařídit registraci do demo verze? Cílová skupina, kterou definujeme podle velikosti firmy, odvětví nebo na základě klientů, se kterými máte zkušenost. Proposition value, tedy co děláte a co může druhá strana skrze spolupráci s vámi získat.Bude nás zajímat, co děláte, co může druhá strana spoluprací s vámi získat, a nastudujeme si veškeré informace o vašem produktu či službě a důvody, proč si ho koupit. Projdeme si:
hlavní prodejní argumenty, na co klienti během schůzek slyší, na co se vás ptají a námitky na časté otázky.V podstatě váš produkt či službu musíte našim akvizičním obchodníkům nejprve „prodat“ vy.
Uděláme rešerši, vytvoříme databázi a call script pro navolávání studených kontaktů nebo kvalifikaci příchozích poptávek, včetně šablon SMS zpráv a e-mailů. Postaráme se i o navazující e-mail, který následně pošleme na získaný kontakt se všemi informacemi. Také naplánujeme schůzku a zadáme ji oběma stranám do kalendáře. Do vašeho CRM navíc vepíšeme veškeré poznámky z hovoru, abyste byli na domluvenou schůzku maximálně připravení.