
Pozvání stávajících zákazníků do ateliéru Manemo
Pozvání na novou kolekci
Ateliér Manemo má přibližně 3 000 stávajících zákazníků, kteří navštíví Manemo průměrně jednou až dvakrát za rok. Vzhledem k aktuálním trendům a ročním obdobím má ateliér každý čtvrt rok novou kolekce s velmi omezeným počtem kusů. Šéf ateliéru Matěj Rázga totiž nechce, aby po Praze chodili pánové ve stejných oblecích.
Celý koncept Manemo je postaven na prémiové službě a produktu. Jeho zákazníci tedy očekávají, že jim bude pravidelně někdo volat s přátelským přístupem a pozváním k nahlédnutí na novou kolekci.
Práce s Raynetem
Náš klient ateliér Manemo pracuje ohledně správy zákazníků a přehledu prodejů se CRM systémem Raynet.
V rámci navolávání pracujeme přímo v Raynetu, kde nám Matěj Rázga udělal přístup s omezenými právy. Veškeré poznámky ohledně hovorů, všechny domluvené schůzky, následující hovory a úkoly nebo neúspěchy zadáváme přímo tam.
Největší dopad má tato práce na ucelenost dat a shromažďování podkladů pro schůzky na jednom místě.
Po domluvení schůzky jsou naše záznamy následující:
- Nový telefonát včetně data volání
- Nově vytvořená schůzka
- Pozvánka měřiče a klienta na schůzku
- Informace o tom, co jsme při hovoru probrali a o co má klient zájem - například “s košilí je spokojen, rád by si nechal udělat nový oblek v tmavých barvách na zimu”
Matěj Rázga i jeho tým ví již před schůzkou, o co bude mít zákazník zájem a mohou se podle toho připravit. Celá spolupráce tak dostává smysl.
Dopad na nový business a čísla
V rámci podpory salesu nás hodně zajímá, jak se naše snaha a domluvené schůzky projevili do nového businessu. V tomto případě jsou to informace o tom, kolik zákazníků si přišlo nechat ušít novou košili nebo oblek na míru.
Za 4 měsíce spolupráce jsme domluvili 140 schůzek, kdy jsem obvolali přibližně 1500 zákazníků.
Porovnání nákladů a výnosů je tedy následující:
Počet domluvených schůzek - 140
Náklady na nový business pomocí myTimi - 90 000 Kč
Výnosy z domluvených schůzek od myTimi - 1 400 000 Kč
Jedna domluvená schůzka klienta vyšla na cca 640 Kč
Výnos z jedné schůzky - 10 000 Kč