banner

Pozvání stávajících zákazníků do ateliéru Manemo

Přečteno 2331 x
Krejčovský ateliér Manemo, který šije pánské obleky na míru, je jedním z našich top 5 zákazníků v rámci poskytování podpory salesu. Naším úkolem je vzbudit zájem u jejich klientů pro koupi nového oblečení - košile, oblek, boty, kabát. To vše v konfekci, ale především na míru a velmi stylově a elegantně. Přidanou hodnotou setkání v Manemo je kompletní poradenství v oblasti trendů v neformální atmos

Pozvání na novou kolekci

Ateliér Manemo má přibližně 3 000 stávajících zákazníků, kteří navštíví Manemo průměrně jednou až dvakrát za rok. Vzhledem k aktuálním trendům a ročním obdobím má ateliér každý čtvrt rok novou kolekce s velmi omezeným počtem kusů. Šéf ateliéru Matěj Rázga totiž nechce, aby po Praze chodili pánové ve stejných oblecích. 
Celý koncept Manemo je postaven na prémiové službě a produktu. Jeho zákazníci tedy očekávají, že jim bude pravidelně někdo volat s přátelským přístupem a pozváním k nahlédnutí na novou kolekci.

 

Máte zájem o podobnou službu?
 

 

Práce s Raynetem 

Náš klient ateliér Manemo pracuje ohledně správy zákazníků a přehledu prodejů se CRM systémem Raynet. 
V rámci navolávání pracujeme přímo v Raynetu, kde nám Matěj Rázga udělal přístup s omezenými právy. Veškeré poznámky ohledně hovorů, všechny domluvené schůzky, následující hovory a úkoly nebo neúspěchy zadáváme přímo tam. 
Největší dopad má tato práce na ucelenost dat a shromažďování podkladů pro schůzky na jednom místě.  
Po domluvení schůzky jsou naše záznamy následující: 

  • Nový telefonát včetně data volání 
  • Nově vytvořená schůzka
  • Pozvánka měřiče a klienta na schůzku 
  • Informace o tom, co jsme při hovoru probrali a o co má klient zájem - například “s košilí je spokojen, rád by si nechal udělat nový oblek v tmavých barvách na zimu”

Matěj Rázga i jeho tým ví již před schůzkou, o co bude mít zákazník zájem a mohou se podle toho připravit. Celá spolupráce tak dostává smysl. 

 

Dopad na nový business a čísla 

V rámci podpory salesu nás hodně zajímá, jak se naše snaha a domluvené schůzky projevili do nového businessu. V tomto případě jsou to informace o tom, kolik zákazníků si přišlo nechat ušít novou košili nebo oblek na míru. 
Za 4 měsíce spolupráce jsme domluvili 140 schůzek, kdy jsem obvolali přibližně 1500 zákazníků. 

Porovnání nákladů a výnosů je tedy následující:  

Počet domluvených schůzek - 140 
Náklady na nový business pomocí myTimi - 90 000 Kč
Výnosy z domluvených schůzek od myTimi - 1 400 000 Kč
Jedna domluvená schůzka klienta vyšla na cca 640 Kč
Výnos z jedné schůzky - 10 000 Kč

 

Zanechte nám svůj e-mail
a odebírejte více podobných článků
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Potřebujete podpořit sales?

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025