Případové studie  |  Přečteno 79 x
Finance: Vymohli jsme pohledávky za stovky tisíc, a radikálně tak zvýšili cashflow realitního makléře

S čím jsme našim zákazníkům pomohli:

Reality Desk - prodej a nákup realit a developerských projektů

Pro realitního makléře Reality Desk připravujeme kompletní podklady pro fakturaci a vymáháme pohledávky.

  • Obvykle pracuje s několika účetními programy, např. Pohoda, Fakturoid.
  • Vše následně zpracujeme do tabulek a reportů, poté vyfakturujeme.
  • Při vymáhání pohledávek pro Reality Desk jsme díky našim zkušenostem vymohli stovky tisíc korun.
  • Zákazníkovo cashflow se radikálně zlepšilo.
  • Reality Desk ušetří v průměru 25 hodin měsíčně a sníží výdaje na specializované zaměstnance, kteří by u něj museli jinak pracovat na plný úvazek.

Zákazník za celou službu platí do 10 000 Kč.

 

Omaco

Pro Omaco děláme „early“ vymáhání pohledávek. 

  • Spravujeme tabulky s dlužníky a následně vyřizujeme e-mailovou komunikaci a telefonní hovory.
  • Obvykle řešíme neúmyslně neuhrazené faktury, jedná se však o stovky kontaktů měsíčně.
  • Omaco Debt ušetří až 30 hodin času měsíčně.
  • Zejména se nám však podařilo zkrátit dobu plateb z 44 dní na 23 dní, což významně napomáhá cash flow celé firmy.

Celá spolupráce pak obvykle vyjde do 15 000 Kč.

 

Proč outsourcovat finance?

Outsourcing financí obvykle zákazníkům pomáhá ke sjednocení a získání lepšího přehledu o finančním řízení. Jaké jsou hlavní výhody outsourcingu financí?

  1. Díky vymáhání pohledávek dochází ke zlepšení finančního balancu.
  2. Ušetříte opravdu hodně času i starostí, neboť pro většinu menších firem to bývá neprobádaná problematika (řízení fakturace a práce fakturanta není vždy interně nezbytná, neboť je potřeba outsourcovat jen několik hodin měsíčně).

 

Co nejčastěji děláme?

  • Fakturace – správné vystavování faktur a zaúčtování, poskytujeme rady týkající se náležitostí faktury.
  • Párování plateb.
  • Základní práce účetní.
  • Vymáhání pohledávek.
  • Hrazení bankovních příkazů – přístupové právo.   
  • Správa cashflow.

 

Jak to funguje? Je to jednoduché a rychlé.

  1. Domluvíme si schůzku nebo konferenční hovor, kde si projdeme vaše jednotlivá nastavení a firemní procesy.   
  2. Vše společně vyhodnotíme a navrhneme odhadovanou cenu.
  3. Nastavíme zastupitelnost, interní procesy a pustíme se do práce.  
  4. Po pár týdnech vyhodnotíme efektivitu nově nastavených systémů a procesů. Pokud je to možné, navrhneme jejich vylepšení nebo zrychlení.    
  5. Naším cílem je plně nastavit spolupráci. Chceme ve vás vidět spokojeného klienta a udržovat a rozvíjet dobře fungující a dlouhodobé obchodní vztahy.

 

Jak to vypadá v praxi?

Obvykle se s klientem poprvé setkáme na osobní nebo video konzultaci. Projdeme jeho potřeby, cíle a možnosti.

Následně dojde k předání veškerých přihlašovacích údajů, případně klientovi navrhneme nový postup, který hodnotíme v rámci nákladových možností zákazníka.

Delegování financí má obvykle povahu opakujících se úkolů. Ty stačí zadat jednou a následně jen kontrolovat výsledky. Případně se domluvíme na drobných upřesněních, aby se výsledek více přiblížil původním záměrům zákazníka.

Získejte virtuálního
asistenta ještě dnes

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Napište mi, s čím potřebujete pomoci, a pojďme se sejít

Zpráva
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
300 Kč zdarma na vaše první úkoly
fajfka
200 Kč za každé doporučení přátelům
fajfka
Přehled o všech úkolech
fajfka
Lépe vás poznáme a úkoly splníme rychleji
Abyste mohli používat myTimi naplno, prosím, potvrďte souhlas s našimi pravidly soukromí. Více informací: zdeSouhlasím