Timi slaví první narozeniny. Za 12 měsíců jeho existence si službu vyzkoušelo přes 800 lidí, kteří mu zadali více než 3200 úkolů. Devadesát devět procent z nich se Timimu podařilo splnit. Jak je s dosavadními čísly spokojen Timiho zakladatel Jan Skovajsa a co plánuje do budoucna?
Honzo, Timiho projekt byl odstartován před 12 měsíci s cílem změnit vnímání lidí o čase. Jak se tenhle cíl zatím daří plnit?
Změna vnímání času je běh na dlouhou trať. Zatím se nám daří zasahovat spíše lidi, kteří si svého času vážili ještě před tím než poznali Timiho. I tak bych ale řekl, že se nám cíl plnit daří. Každý den se setkávám s tím, že naši stávající zákazníci sami přesvědčí své okolí k tomu, aby se zamýšlelo nad efektivním využitím svého času a Timiho tak doporučí. Často nám pak noví zákazníci říkají: “Čas mi nikdo nevrátí, kdežto peněz mohu vydělat nekonečně”.
Co tě za minulý rok nejvíce překvapilo?
Upřímně mne nejvíce překvapilo, že podobnou “úchylku” šetření času jakou mám já, má mnohem více lidí, než jsem si myslel.

Z čeho máš největší radost?
Velkou radost mám z toho, že Timi roste v průměru o 20 - 25 % měsíčně a trend se spíše zrychluje. Hodně mne také těší, jak se nám daří vybírat lidi do týmu a jaký je jejich přístup k práci. Každý děláme chyby, nicméně je důležité se z nich poučit a neopakovat je.
Před měsícem a půl se k Timimu přidal Tripi. Plánuješ rozšiřovat Timiho rodinu o další “specializované služby”?
Ano, ale to je zatím tajemství :)
Jaký vývoj očekáváš v příštích dvanácti měsících?
Plánujeme rozšíření služby, lehkou změnu webových stránek, velké množství rozvojové práce na myTripi, spojení s dalšími startupy a přidání nových investorů.