Mezinárodní nebo také zahraniční SEO je postavené na stejném základu jako to, které děláme v ČR – jen je optimalizované pro zahraniční trhy. Kromě budování zpětných odkazů na zahraničních webech je navíc jeho úkolem, aby se váš web v daných lokalitách automaticky zobrazoval v odpovídajících jazykových mutacích (bez nutnosti ručně přepínat jazyk v záhlaví stránky). A kolik mezinárodní SEO stojí? Oproti ČR mají ceny cca 30% rozdíl.
Bude nás zajímat, na které trhy chcete cílit. Zaměřujeme se hlavně na anglicky a španělsky mluvící země, ale postaráme se i o polský, slovenský a nizozemský trh. Následně vyhledáme klíčová slova v daném jazyce, napíšeme články a prozkoumáme weby, které jsou pro umístění zpětných odkazů (linkbuilding) v daném segmentu vhodné. Vybudovat si dobrou pozici v zahraničí ale trvá dýl, proto nejdříve doporučujeme provést analýzu vašeho produktu v prostředí, ve kterém chcete uspět.
Expanze pomocí SEO a tvorby kvalitního obsahu sice bude trvat déle, ale je výrazně levnější než PPC reklamy, které jsou v zahraničí drahé. Navíc investici do SEO vám nikdo nevezme. Je to jako hypotéka – ze začátku to pro vás bude finančně bolestivé, ale pak už vše bude jen vaše. Oproti tomu PPC reklamy jsou jako nájem. Pokud je vypnete, nic vám nezbude.
SEO neboli optimalizace pro vyhledávače je dlouhodobý proces, jehož cílem je zlepšit viditelnost webových stránek v organických výsledcích vyhledávání. Zahrnuje úpravu technických aspektů webu, optimalizaci obsahu, budování relevantních zpětných odkazů a další úpravy. Díky tomu vyhledávače webové stránky lépe hodnotí a umisťují je na vyšší pozice ve výsledcích vyhledávání.
Mezinárodní SEO je proces optimalizace webu, který zajišťuje, že je váš web přístupný globálnímu publiku a automaticky se zobrazuje v příslušných jazykových mutacích podle jednotlivých lokalit.