Jak se nám podařilo zvýšit společnosti Algotech počet konverzí o 40 % díky SEO?

Přečteno 1724 x
Firma Algotech je dodavatelem podnikových IT řešení a cloudových služeb. Svým zákazníkům nabízí IT služby už více než 25 let. Má vlastní datové centrum, ve kterém střeží tisíce terabytů dat svých klientů, a její profesionalitu potvrzuje mnoho certifikací.

S čím chtěl Algotech pomoct? 

Společnost Algotech potřebovala zvýšit organickou návštěvnost na webu alespoň o 20 %, a tím navýšit i množství leadů. Optimalizace webu pro vyhledávače pro firmu nebyla prioritou a linkbuildingu se věnovala nárazově. 

 

Jak jsme postupovali? 

Pro firmu Algotech jsme na podzim roku 2020 navrhli novou SEO strategii, která měla jasný postup: 

  • Získat 3–4 odkazy měsíčně z kvalitních webů. 
  • Distribuovat obsah na weby s tématy IT, průmyslu, technologií a podnikání. 
  • Přidat každý týden optimalizovaný článek na blog, který bude obsahem reagovat na aktuální trendy v oblastech služeb, které Algotech nabízí. 

 

 
 
 

Vypracovali analýzu klíčových slov pro hlavní oblasti Algotechu jako je Cloud, CRM, ServiceDesk a GDPR a sestavili jsme harmonogram blogu, který obsahoval témata na 6 měsíců dopředu.  

Vytipovali jsme weby pro distribuci obsahu a získávání odkazů. Podařilo se nám vytvářet kvalitní obsah, který se líbil vyhledávačům i cílové skupině. Články procházely podrobným schvalováním na straně klienta, abychom udrželi odbornou a faktickou správnost.  

 

Jaké byly výsledky po prvním roce spolupráce? 

  • Organické návštěvy – meziroční růst o 33 % 
  • Konverze (leady) – meziroční růst o 11 % 
  • Konverzní poměr – meziroční pokles o 18 % 

 

Podařilo se nám splnit cíl návštěvnosti, ale klesl konverzní poměr – což je sice běžný jev při rozšíření záběru obsahu a růstu pozic klíčových slov, ale pro další rok spolupráce jsme cíle přenastavili, abychom tento nedostatek napravili. 

 

Druhý rok jsme zvýšili konverzní poměr o 47 % 

V druhém roce spolupráce bylo naším cílem 
 

  • udržet dosaženou měsíční návštěvnost 
  • a vrátit se na původní konverzní poměr. 

 

Identifikovali jsme, jaká témata a klíčová slova jsou v konverzní cestě zákazníka blíže nákupu, abychom se na ně zobrazili v horní polovině první stránky ve výsledcích vyhledávání. Zanalyzovali jsme meta popisky stránek, které jsou na první stránce ve vyhledávání, abychom zvýšili míru prokliku. K blogovým článkům, které přímo zmiňují služby Algotechu, jsme přidali CTA tlačítka pro snazší navigaci na poptávkový formulář. 

 

Jakých výsledků jsme dosáhli v druhém roce spolupráce? 

  • Organické návštěvy – meziroční růst o 2 % 
  • Konverze (leady) – meziroční růst o 40 % 
  • Konverzní poměr – meziroční růst o 47 % 

 

Podařilo se nám splnit všechny cíle – u konverzního poměru jsme dokonce převýšili původní cílovou hodnotu o 21 %. 

 

 

Jak naše spolupráce pokračuje? 

Se společností Algotech i nadále spolupracujeme. Provedli jsme konkurenční off-page analýzu a analýzu obsahu, abychom mohli i nadále vytvářet kvalitní obsah a získávat odkazy lépe než konkurence. Během následujícího roku budeme dělat redesign webu. Naším cílem bude předělat web s co nejmenším negativním dopadem na doposud vybudované SEO. 

 

Jak naši spolupráci hodnotí Algotech? 

„Spolupráce s myTimi se nám vyplácí zejména protože se dostáváme k nepoměrně většímu počtu potencionálních zákazníků, kterým mohou naše služby pomáhat v jejich podnikání a práci. Proto se společná práce vyplácí všem. S budováním digitální přítomnosti a dohledatelnosti jsme bojovali dlouhá léta a díky analýze a nastavené strategii jsme se opravdu dostali daleko. Pořád je co zlepšovat a věříme, že kolegové z myTimi nám pomůžou dohledatelnost našich služeb ještě zlepšovat.“

– František Zeman, generální ředitel Algotechu

 

Zvýšíme konverze a návštěvnost webu i vám 

Pomocí SEO dokážeme zvýšit organickou návštěvnost na vašem webu a s ní i konverzní poměr. Zanalyzujeme váš web, najdeme ty správná klíčová slova a napíšeme články, které se budou líbit vyhledávačům i zákazníkům. Získejte první příčky ve výsledcích vyhledávání. Ozvěte se pro nezávaznou nabídku

 

 

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Marketing
Web myTimi jako výkladní skříň špičkového SEO – růst ze 60 000 na 140 000 návštěv ročně
V myTimi pomáháme našim klientům získávat zákazníky díky marketingu a obchodu a poté je udržet díky zákaznickému servisu. S námi jsou všechny náklady v podnikání variabilní v jakékoliv fázi.
Přečíst
Marketing
Fingo.cz jsme díky zpětným odkazům zvýšili organickou návštěvnost o 432 %
Fingo pomáhá lidem se lépe orientovat ve financích a najít nejlepší investiční příležitosti, hypotéky nebo životní pojištění pomocí srovnávacích kalkulaček. Proto si moc dobře spočítali, že mají příliš vysokou cenu za lead a potřebují posílit organickou návštěvnost.
Přečíst
Marketing
Společnost BO! reality a finance získala 183 relevantních zájemců o zaměstnání díky kariérnímu webu a reklamní kampani
Realitní kancelář BO! reality a finance založili dlouholetí odborníci v oboru, kteří přináší moderní postupy do světa realit. Svým klientům nabízí pomoc s koupí, prodejem, rekonstrukcí nebo pronájmem nemovitostí. Společnost klientům nepomáhá jen čistě v oblasti nemovitostí, ale bere v potaz i finance, které se s nemovitostmi pojí.
Přečíst
Marketing
Vytvořili jsme korporátní web s rodinnou atmosférou
Společnost NESS Czech patří mezi největší poskytovatele IT služeb v České republice. Je součástí mezinárodní skupiny NESS Digital Engineering – její kanceláře a inovační centra najdete v USA, Evropě, na Blízkém východě i v Asii.
Přečíst

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025