Marketing  |  SEO  |  Přečteno 685 x
Jak se nám podařilo zvýšit společnosti Algotech počet konverzí o 40 % díky SEO?
Firma Algotech je dodavatelem podnikových IT řešení a cloudových služeb. Svým zákazníkům nabízí IT služby už více než 25 let. Má vlastní datové centrum, ve kterém střeží tisíce terabytů dat svých klientů, a její profesionalitu potvrzuje mnoho certifikací.

S čím chtěl Algotech pomoct? 

Společnost Algotech potřebovala zvýšit organickou návštěvnost na webu alespoň o 20 %, a tím navýšit i množství leadů. Optimalizace webu pro vyhledávače pro firmu nebyla prioritou a linkbuildingu se věnovala nárazově. 

 

Jak jsme postupovali? 

Pro firmu Algotech jsme na podzim roku 2020 navrhli novou SEO strategii, která měla jasný postup: 

 

  • Získat 3–4 odkazy měsíčně z kvalitních webů. 
  • Distribuovat obsah na weby s tématy IT, průmyslu, technologií a podnikání. 
  • Přidat každý týden optimalizovaný článek na blog, který bude obsahem reagovat na aktuální trendy v oblastech služeb, které Algotech nabízí. 

 

 
 
 

Vypracovali analýzu klíčových slov pro hlavní oblasti Algotechu jako je Cloud, CRM, ServiceDesk a GDPR a sestavili jsme harmonogram blogu, který obsahoval témata na 6 měsíců dopředu.  

Vytipovali jsme weby pro distribuci obsahu a získávání odkazů. Podařilo se nám vytvářet kvalitní obsah, který se líbil vyhledávačům i cílové skupině. Články procházely podrobným schvalováním na straně klienta, abychom udrželi odbornou a faktickou správnost.  

 

Jaké byly výsledky po prvním roce spolupráce? 

  • Organické návštěvy – meziroční růst o 33 % 
  • Konverze (leady) – meziroční růst o 11 % 
  • Konverzní poměr – meziroční pokles o 18 % 

 

Podařilo se nám splnit cíl návštěvnosti, ale klesl konverzní poměr – což je sice běžný jev při rozšíření záběru obsahu a růstu pozic klíčových slov, ale pro další rok spolupráce jsme cíle přenastavili, abychom tento nedostatek napravili. 

 

Druhý rok jsme zvýšili konverzní poměr o 47 % 

V druhém roce spolupráce bylo naším cílem 
 

  • udržet dosaženou měsíční návštěvnost 
  • a vrátit se na původní konverzní poměr. 

 

Identifikovali jsme, jaká témata a klíčová slova jsou v konverzní cestě zákazníka blíže nákupu, abychom se na ně zobrazili v horní polovině první stránky ve výsledcích vyhledávání. Zanalyzovali jsme meta popisky stránek, které jsou na první stránce ve vyhledávání, abychom zvýšili míru prokliku. K blogovým článkům, které přímo zmiňují služby Algotechu, jsme přidali CTA tlačítka pro snazší navigaci na poptávkový formulář. 

 

Jakých výsledků jsme dosáhli v druhém roce spolupráce? 

  • Organické návštěvy – meziroční růst o 2 % 
  • Konverze (leady) – meziroční růst o 40 % 
  • Konverzní poměr – meziroční růst o 47 % 

 

Podařilo se nám splnit všechny cíle – u konverzního poměru jsme dokonce převýšili původní cílovou hodnotu o 21 %. 

 

 

Jak naše spolupráce pokračuje? 

Se společností Algotech i nadále spolupracujeme. Provedli jsme konkurenční off-page analýzu a analýzu obsahu, abychom mohli i nadále vytvářet kvalitní obsah a získávat odkazy lépe než konkurence. Během následujícího roku budeme dělat redesign webu. Naším cílem bude předělat web s co nejmenším negativním dopadem na doposud vybudované SEO. 

 

Jak naši spolupráci hodnotí Algotech? 

„Spolupráce s myTimi se nám vyplácí zejména protože se dostáváme k nepoměrně většímu počtu potencionálních zákazníků, kterým mohou naše služby pomáhat v jejich podnikání a práci. Proto se společná práce vyplácí všem. S budováním digitální přítomnosti a dohledatelnosti jsme bojovali dlouhá léta a díky analýze a nastavené strategii jsme se opravdu dostali daleko. Pořád je co zlepšovat a věříme, že kolegové z myTimi nám pomůžou dohledatelnost našich služeb ještě zlepšovat.“

- František Zeman, generální ředitel Algotechu. 

 

Zvýšíme konverze a návštěvnost webu i vám 

Pomocí SEO dokážeme zvýšit organickou návštěvnost na vašem webu a s ní i konverzní poměr. Zanalyzujeme váš web, najdeme ty správná klíčová slova a napíšeme články, které se budou líbit vyhledávačům i zákazníkům. Získejte první příčky ve výsledcích vyhledávání. Ozvěte se pro nezávaznou nabídku

 

 

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Napište mi, s čím potřebujete pomoci, a pojďme se sejít

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Jste nespokojení? Neplatíte
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy