Obsahová analýza

Zjistěte, kde jsou vaše slabá místa a získejte konkrétní nápady, jak je vylepšit.
Tvoříte obsah, ale nemá výsledky, které jste očekávali, nebo hledáte způsoby, jak ho ještě vylepšit? Naši odborníci váš obsah projdou a navrhnou, jak ho posunout na vyšší level.
Chci nezávaznou nabídku
arrow down

Nechte svůj byznys vyrůst díky lepšímu obsahu

f1
Vytvořili jsme více než 500 webů a víme, jak dělat obsah atraktivní, aby vám přinesl vyšší návštěvnost i prodeje.
f1
Obsahovou analýzu provedeme do 7 dnů.
f1
Připravíme přehledný report s konkrétními návrhy na vylepšení i potvrzením toho, co děláte dobře.
f1
Open rate newsletterů našich klientů průměrně neklesá pod 20 % a zapojení na jejich sociálních sítích je 6–20 %.
deloitte

Zařídíme, aby obsah plnil stanovené cíle

Doplníme kompetence, které vám chybí, a pomocí obsahové analýzy zhodnotíme, jestli využíváte potenciál sociálních sítí, newsletterů, produktových textů nebo třeba blogu naplno. 

Na obsah se díváme, jako kdybychom ho měli vytvářet my sami. Řekneme vám, co děláte správně, co by stálo za vylepšení a co je špatně úplně od základů. Můžeme vám udělat i kompletní inventuru webu a zhodnotit jeho každičký aspekt. 

Poradíme si i se složitějšími obory, jako jsou technologie, právo, stavebnictví, IT nebo třeba zdravotnictví.  

Při obsahové analýze zhodnotíme:

jak je obsah informačně přínosný,  jak je čtenářsky atraktivní,   zda je dostatečně konverzní nebo prodejní,  jestli plní cíle, které by dle vaší strategie měl. 

Úpravy navrhujeme tak, aby: 

se zvýšila organická návštěvnost vašeho webu a obsah byl konverzní,  na váš obsah ostatní rádi odkazovali,  příspěvky na sociálních sítích uživatele bavily a stoupl počet interakcí i počet sledujících,  vaši zákazníci otevírali newslettery a zvýšil se v nich click rate,  se zlepšily prodeje na vašem e-shopu. 

Nezaměřujeme se jen na obsahovou analýzu textů, ale hodnotíme celek včetně vizuálu a dalších prvků. 

Chci nezávaznou nabídku

S námi je vše jednoduché

1
Vyplníte poptávkový formulář a domluvíme se na spolupráci.
2
Důkladně projdeme vámi tvořený obsah.
3
Dostanete přehledný report o tom, co děláte dobře a kde je potřeba něco změnit.
Chci nezávaznou nabídku
google logo
Recenze 67 zákazníků
4,7 review star

Kvalita i kvantita v jednom

U webů kombinujeme postupy kvantitativní i kvalitativní obsahová analýzy.

Kvantitativní obsahová analýza se zaměřuje na: 

stav metadat,  počet odchozích odkazů,  počet zpětných odkazů,  počet nefunkčních odkazů,  indexovanost stránek  a další. 

Kvalitativní obsahová analýza zkoumá: 

informační hodnotu a atraktivnost sdělení,  čitelnost texů,  cílení obsahu,  tonalitu a rozpoznatelnost značky,  gramatiku,  relevantnost vůči cílové skupině. 

Kvantitativní část provede specialita na SEO a kvalitativní zkušený copywriter. 

Co obsahovou analýzou získáte?

Návod na to, jak pracovat s obsahem pro plnění cílů.   Nezávislé expertní zhodnocení obsahu.  Jasný přehled o tom, proč současný obsah nefunguje.  Jistotu, že už nikdy neuděláte stejné chyby. 

Už nám věří více než 327 zákazníků

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025