Doplníme kompetence, které vám chybí, a pomocí obsahové analýzy zhodnotíme, jestli využíváte potenciál sociálních sítí, newsletterů, produktových textů nebo třeba blogu naplno.
Na obsah se díváme, jako kdybychom ho měli vytvářet my sami. Řekneme vám, co děláte správně, co by stálo za vylepšení a co je špatně úplně od základů. Můžeme vám udělat i kompletní inventuru webu a zhodnotit jeho každičký aspekt.
Poradíme si i se složitějšími obory, jako jsou technologie, právo, stavebnictví, IT nebo třeba zdravotnictví.
Úpravy navrhujeme tak, aby:
Nezaměřujeme se jen na obsahovou analýzu textů, ale hodnotíme celek včetně vizuálu a dalších prvků.
U webů kombinujeme postupy kvantitativní i kvalitativní obsahová analýzy.
Kvantitativní obsahová analýza se zaměřuje na:
Kvalitativní obsahová analýza zkoumá:
Kvantitativní část provede specialita na SEO a kvalitativní zkušený copywriter.