Doplníme kompetence, které vám chybí, a pomocí obsahové analýzy zhodnotíme, jestli využíváte potenciál sociálních sítí, newsletterů, produktových textů nebo třeba blogu naplno.
Na obsah se díváme, jako kdybychom ho měli vytvářet my sami. Řekneme vám, co děláte správně, co by stálo za vylepšení a co je špatně úplně od základů. Můžeme vám udělat i kompletní inventuru webu a zhodnotit jeho každičký aspekt.
Poradíme si i se složitějšími obory, jako jsou technologie, právo, stavebnictví, IT nebo třeba zdravotnictví.
Úpravy navrhujeme tak, aby:
se zvýšila organická návštěvnost vašeho webu a obsah byl konverzní, na váš obsah ostatní rádi odkazovali, příspěvky na sociálních sítích uživatele bavily a stoupl počet interakcí i počet sledujících, vaši zákazníci otevírali newslettery a zvýšil se v nich click rate, se zlepšily prodeje na vašem e-shopu.Nezaměřujeme se jen na obsahovou analýzu textů, ale hodnotíme celek včetně vizuálu a dalších prvků.
U webů kombinujeme postupy kvantitativní i kvalitativní obsahová analýzy.
Kvantitativní obsahová analýza se zaměřuje na:
stav metadat, počet odchozích odkazů, počet zpětných odkazů, počet nefunkčních odkazů, indexovanost stránek a další.Kvalitativní obsahová analýza zkoumá:
informační hodnotu a atraktivnost sdělení, čitelnost texů, cílení obsahu, tonalitu a rozpoznatelnost značky, gramatiku, relevantnost vůči cílové skupině.Kvantitativní část provede specialita na SEO a kvalitativní zkušený copywriter.