Život v myTimi  |  Přečteno 1213 x
30. 3. 2023

Kdo stojí za myTimi? Příběhy našich zaměstnanců

Příběh myTimi se píše od roku 2017 – a s ním i příběhy našich zaměstnanců. Vyzpovídali jsme ty, kteří jsou s námi nejdéle. Jaké byly jejich začátky? Kam se za tu dobu posunuli? Na jaké zážitky vzpomínají? To vše se dozvíte v článku.

banner

 

Jaká je motivace zaměstnanců myTimi? Proč se rozhodli právě pro nás a jak vzájemnou spolupráci hodnotí? A jaký se za každým zaměstnancem skrývá osobní příběh? Těm, kteří s námi začínali nebo u nás nejdéle pracují, jsme položili následující otázky: 

 

  1. Proč ses rozhodl/a právě pro myTimi? 
  2. Kdy jsi v myTimi začal/a pracovat? 
  3. Jaká byla Tvoje první pracovní pozice a co obnášela? 
  4. Jaká je Tvoje současná pracovní pozice a co obnáší? 
  5. Jaký si vybavíš nej moment za svoji dosavadní pracovní kariéru v myTimi? 
  6. Proč jsi stále v myTimi? 

 

A teď už se seznamte s naším „pevným jádrem“. 

Michal Mag 

Michal řídí oddělení salesu a zákaznického servisu, která se zaměřují na získávání a retenci zákazníků. Pomáhá nastavit strategie a procesy, ladí očekávání a stará se o vztahy se zákazníky a o jejich spokojenost. 

 

Jak vypadal tvůj začátek spolupráce s myTimi? 

Nastoupil jsem pár měsíců po startu firmy. Měli jsme ještě kancelář v Karlíně, kde nás sedělo 4–5 lidí na několika metrech čtverečních a všichni jsme o sobě věděli pracovně všechno. A to ať už se někomu něco povedlo, nebo naopak se úkol úplně pokazil. Díky tomu vzniklo unikátní prostředí, kde jsme se naučili mezi sebou dobře komunikovat a hodně jsme si pomáhali. Neuvěřitelně mě to bavilo. Na první rok fakt vzpomínám hodně rád – hodně mě to pracovně formovalo, změnil se mi celkově život i myšlení. Honza jako CEO nám dával velkou vizi ve vybudování super firmy. 

 

Jaká byla tvoje první pozice v myTimi a co obnášela? 

Nastoupil jsem jako řadový zaměstnanec na pozici knowledge manažera pro B2C klientelu. Kromě standardních úkolů (rešerše informací nebo pomoc s dárky na Vánoce) jsem měl na starosti hodně cestovní úkoly – nakoupil jsem letenky možná za víc než za dva miliony korun a vytvářel hodně cestovních itinerářů pro naše klienty. To mě opravdu bavilo, protože jsem si mohl celkem snadno vytvářet svůj vlastní „cestovatelský wish list“. Zároveň jsem jako první začal dělat lehké úkoly pro první firemní klientelu. 

 

Co děláš v myTimi teď a jaká je tvá současná náplň práce? 

Cca rok od nástupu jsem začal pracovat na struktuře B2B oddělení a v létě 2019 vše odstartoval – už na pozici account manažera. Během čtyř měsíců jsem udělal v B2B stejný obrat jako bylo v B2C segmentu, což nám tehdy dalo celkem jasný podnět, že máme B2C služby kompletně zrušit. Otočili jsme kormidlo naši firmy o 180 stupňů a Honza mi svěřil služby sales, zákaznickou péči a virtuální asistenci. Vedle toho se separátně začal stavět marketingový tým. Tím začala vznikat dnešní struktura firmy a jejích služeb. 

Dnes jsem account directorem primárně pro sales, zákaznickou péči, mystery shopping, virtuální asistenci, PR, a navíc jsem společníkem firmy s 1 % podílu. Primárně mám na starosti řízení svého týmu, zpracování leadů, onboarding nových klientů, nastavování strategií s klienty a jsem kompletně zodpovědný za delivery našich služeb. Mám cca 5–8 schůzek denně, kde se věnuji klientům. Zároveň se snažím posouvat a vyvíjet naše služby kupředu. 

 

Proč ses hlásil právě do myTimi? 

Na první pohled mě zaujal koncept firmy. Zároveň jsem předpokládal, že bych se zde mohl „najít“ – jsem vhodný osobnostní typ do služeb. 

 

Na který moment v myTimi nejvíc vzpomínáš a proč? 

Nedokážu vybrat jeden. Za těch pět let se toho stalo strašně moc. Do dneška třeba vyprávím o „epické“ první vánoční sezoně nebo řezání 25 kg dřeva v OBI a jeho následnou donášku v Ikea tašce. Nejde ani zapomenout na marné hledání automatického krmítka pro kočky s dávkovačem léku na třikrát. Pak se ukázalo, že jde o podnikatelský záměr jednoho klienta, který si chtěl ověřit, jestli už to nenapadlo někoho jiného. Dneska jsou pro mě nej momenty, když se mi z větší části podaří uskutečnit vytyčenou strategii.  

 

Proč jsi stále v myTimi? 

Když uplynulo pět let od mého nástupu, položil jsem si otázku, co by se muselo stát, abych skončil. Upřímně jsem na nic nepřisel. Jasně, najdou se chvíle, kdy musí člověk zatnout zuby, ale vždycky mi to nakonec něco dá. Firma mi za tu dobu dala strašně moc, vyrostli jsme společně. Beru to na podobné úrovni jako ve vztahu. Musíte se o něj starat, pečovat o něj, investovat do něj energii, čas a peníze, ale naprosto vždycky se vám to vrátí. 

 

Lucka Soós 

Lucka se stará o klienty, kteří potřebují pomoct s administrativou v rámci podniku či s osobními úkoly a rešeršemi. Zároveň se věnuje PR, navazuje vztahy s novináři a komunikuje témata naše i klientů na média. 

 

Jak vypadal tvůj začátek spolupráce s myTimi? 

První den se mě ujala naše tehdejší office manažerka, která mi všechny představila a zároveň mě naučila naše interní procesy. Ty se od těch dnešních už liší opravdu dost. Pak už jsem celý den strávila s kolegou Michalem Magem, do jehož oddělení jsem nastoupila, a plnila nějaké jednodušší úkoly, abych se trošku rozkoukala.  

 

Jaká byla tvoje první pozice v myTimi a co obnášela? 

Nastoupila jsem na pozici knowledge managera a byla jsem tak prvním „B2B timíkem“. B2B směřování bylo tehdy na začátku spolupráce se spoustou klientů, kteří s námi zůstali opravdu dlouho. Obecně se ale ze začátku spolupráce s myTimi má práce soustředila převážně na virtuální asistenci a zákaznický servis.  

 

Co děláš v myTimi teď a jaká je tvá současná náplň práce? 

Aktuálně jsem na pozici quality assurance pro virtuální asistenci. V rámci služeb se ale starám nejen o virtuální asistenci, ale i o sales, což mně zaručuje rozmanitost práce a uplatním širší know-how. Taky rozjíždíme novou službu PR, kterou mám na starosti převážně z hlediska operativy. A od nového roku dělám nábory nových zaměstnanců na naše oddělení. Od původní pozice se to náplní práce liší vlastně úplně ve všem – mám mnohem více zodpovědnosti a neustále si rozšiřuji znalosti a zkušenosti, které mě posouvají rychle dál.  

 

Proč ses hlásila právě do myTimi? 

Když jsem se hlásila do myTimi, chtěla jsem hlavně změnu. Pracovala jsem v zaměstnání, kde jsem nebyla spokojená s vedením ani pracovní dobou, takže pro mě byla priorita najít si klasický „9–5 job“. Zároveň mě oslovila různorodost práce a možnost kariérního postupu. Protože stále studuji, hledala jsem něco, co by lépe zapadlo do mého oboru. V myTimi jsem tohle všechno našla.  

 

Na který moment v myTimi nejvíc vzpomínáš a proč? 

Na konkrétní nejlepší moment si asi nevzpomenu, na druhou stranu si ale ani nevzpomenu na žádný špatný moment. Většina času, kterou jsem zatím strávila v myTimi, pro mě byla vždy přínosem. Když vás práce baví a vidíte v ní smysl, každý moment je tím „nejlepším“. Určitě by se ale mezi ty lepší momenty řadily ty, když jsem byla oceněná za snahu a výsledky nebo když jsem dostala na krk další zodpovědnost.  

 

Proč jsi stále v myTimi? 

To je jednoduché – protože mě to baví. Baví mě náplň mé práce, časová flexibilita, možnost učení se nových věcí, možnost kariérního postupu, rozmanitost projektů, kolegové. Nejvíc mě ale baví důvěra, která je mi svěřena při vedení projektů.  

 

Honza Venkrbec 

Online reklama je nutností dnešní doby. Ale jen správná strategie, cílení, textace a vizuály dají dohromady ideální mix reklamních kampaní na Google, YouTube, Sklik, Facebook, Instagram, TikTok a dalších. A o to se stará Honza a jeho tým. 

 

Jaká byla tvoje první pozice v myTimi a co obnášela? 

Nastupoval jsem v polovině roku 2020 rovnou na pozici digital marketing directora. Náplň práce mám tak od začátku stejnou – budovat a udržovat tým, který našim klientům přinese ty nejlepší výsledky online kampaní

 

Proč ses hlásil právě do myTimi? 

Byl jsem na prahu nové životní etapy a myTimi pro mě byla výzva. Zkusil jsem pohovor a hned se mi zalíbila filozofie firmy, která odrážela i mé osobní hodnoty. Uspěl jsem a rozhodně to byla skvělá volba. 

 

Na který moment v myTimi nejvíc vzpomínáš a proč? 

Každý moment, kdy dostanu pozitivní feedback od kolegů, klientů nebo CEO je pro mě hnacím motorem, proč další ráno vstát a makat na 100 %.   

 

Proč jsi stále v myTimi? 

Vybudoval jsem skvělý tým, který se neustále posouvá vpřed a postupně nabírá další členy. Má práce tak zdaleka není u konce. 

 

Berenika Sedláčková 

Berenika dohlíží na zákaznický servis. Jejím úkolem je, aby se co nejmenší množství dotazů muselo dostat k našim klientům, a zároveň, aby všichni jejich zákazníci měli své odpovědi co nejrychleji. 

 

Jak vypadal tvůj začátek spolupráce s myTimi? 

Do myTimi jsem nastoupila v listopadu 2019. Od začátku si mě vzal na starosti Michal, který mi vysvětlil, jak myTimi funguje, představil mě kolegům a prošel se mnou první úkoly.  

 

Jaká byla tvoje první pozice v myTimi a co obnášela? 

Nastoupila jsem na pozici knowledge managera a řešila hlavně jednorázové úkoly jako rešerše nebo kurýrní služby. Postupem času jsem se dostala k zákaznickému servisu pro různé e-shopy, protože se zrovna rozjíždělo několik projektů a k tomu se blížila vánoční sezóna, kdy jsou zákaznické linky vždy nejvytíženější.  

 

Co děláš v myTimi teď a jaká je tvá současná náplň práce? 

V tuhle chvíli dělám quality assurance právě pro zákaznický servis, u některých klientů ale řeším i sales a virtuální asistenci. Jsem spokojená, práce je rozmanitější a k tomu se naučím i nové věci. V tuhle chvíli testujeme novou službu mystery shopping, na kterou se hodně těším. 

 

Proč ses hlásila právě do myTimi? 

Hledala jsem práci, kde se naučím nové věci a kde se rozhodně nebudu nudit, což podle inzerátu myTimi splňovalo a jsem ráda, že to tak je i ve skutečnosti. 

 

Na který moment v myTimi nejvíc vzpomínáš a proč?  

Vyloženě nej moment si nevybavím, ale hodně mě baví řešit „neřešitelné“, které na první pohled vypadají nemožně. Vždycky mám radost, když se je podaří úspěšně dotáhnout do konce nebo vymyslet alternativní postup. 

 

Proč jsi stále v myTimi? 

Protože mě to v myTimi baví, máme skvělý tým, pořád se dozvídám a učím něco nového. Baví mě řešit projekty s kolegy, pomáhat nastavovat nové spolupráce, starat se o update cally se svými klienty a společně s ostatními QAs plánovat časové rozložení kapacit našeho týmu. Taky je příjemné, když člověk nedělá po 3 letech pořád to samé a může se někam posouvat.

 

Honza Burian 

Honza a jeho tým nastavuje s klienty marketingové cíle a vzájemná očekávání. Zodpovídá za tvorbu marketingových strategií, dosažení stanovených cílů a spokojenost našich klientů. 

 

Jak vypadal tvůj začátek spolupráce s myTimi? 

S myTimi jsem začal externě spolupracovat v lednu 2019, na současné pozici a na fulltime pracuji necelé tři roky. 

 

Jaká byla tvoje první pozice v myTimi a co obnášela? 

Na začátku byla externí konzultace s cílem ověřit potenciál nové služby a její adaptace na trh, nastavení spolupráce s externími dodavateli – benefitními společnostmi a kartovými providery (banky, finanční instituce). 

 

Co děláš v myTimi teď a jaká je tvá současná náplň práce? 

Je toho docela dost. Zodpovídám za výsledky marketingové divize a její růst, ale i za propojení jednotlivých týmů a specialistů, abychom dodali ty nejlepší výsledky. Dále jsem zodpovědný za nastavení očekávání našich klientů – díky tomu klienti vědí, na čem jsou, vědí, proč a co děláme. Klientům navíc pomáhám definovat jejich proposition value produktu nebo služby (převážně B2B) a diferenciaci na trhu. V neposlední řadě hledám nové možnosti pro akceleraci našich výsledků i výsledků našich zákazníků 

 

Proč ses hlásil právě do myTimi? 

Spolupráce vznikla díky narůstající poptávce klientů myTimi po službě virtuální asistence jakožto firemního benefitu pro zaměstnance. V tu dobu se začal ukazovat směr B2B služeb jako ten správný a pokračujeme v něm doteď. Po pár měsících jsme se s CEO Honzou zase potkali a zrovna se rýsovala role, která byla ideální pro fulltime spolupráci. A tak jsme si plácli. 

 

Na který moment v myTimi nejvíc vzpomínáš a proč? 

Konkrétní jeden moment nemám, ale pravidelně mívám radost, když se nám podaří vyřešit nějaký problém, vylepšit proces, získat zajímavého klienta nebo úspěšně dokončit projekt. Skvělé momenty zažívám i na pravidelných teambuildingových akcích. 

 

Proč jsi stále v myTimi? 

Baví mě, že jde o 100% nestereotypní práci a stále se můžu učit něco nového. Navíc tu oproti korporacím není žádné politikaření – všichni se snažíme jít si naproti a pomáhat si a všechno si řekneme na rovinu. Jdeme totiž za stejným výsledkem – vyrůst. A to ať už jako firma, nebo jako jednotlivci. Tak aby s námi vyrostli i naši klienti. 

 

…a jaký bude váš příběh? 

Věříme, že vás příběhy našich „veteránů“ zaujaly stejně jako hodnocení zaměstnanců společnosti myTimi jako takové. Chcete psát historii myTimi a růst společně s námi? Ozvěte se nám, třeba čekáme právě na vás! 

 

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Napište nám a my se vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení
Exkluzivní tipy jen pro vás
Přihlaste se k odběru newsletteru a získejte přístup k exkluzivním tipům a novinkám, které na blogu nenajdete.
  • Každou neděli vám pošleme tip z oblasti marketingu, podnikání nebo osobního rozvoje.
  • Každý druhý čtvrtek vás upozorníme na nejzajímavější články na blogu.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy