Správa e-shopu bez starostí

Strávíte správou e-shopu několik hodin týdně, nebo dokonce denně? Nechte ji na nás.

Strávíte správou e-shopu několik hodin týdně, nebo dokonce denně? Nechte ji na nás. Postaráme se o:
 

  • správu objednávek,
  • vyřizování reklamací,
  • tvorbu produktů a produktových popisků,
  • správu platebního systému,
  • komunikaci se zákazníky i dodavateli,
  • související administrativu

 
a mnoho dalšího. Můžete nám svěřit i tvorbu zbrusu nového e-shopu nebo marketing. Na všem se s vámi domluvíme individuálně a službu upravíme na míru vašim potřebám.
 
Administrace e-shopu nikdy nebyla jednodušší
 
Stačí nám napsat nebo zavolat a my správu e-shopu převezmeme. Ujasníme si, co od nás očekáváte, a dál budeme fungovat zcela samostatně. Jednou za stanovené období vám výsledky naší správy vyreportujeme. Vy tak budete mít neustálý přehled a několik hodin času, který můžete věnovat smysluplným činnostem, navíc.
 
Proč je myTimi ten nejlepší správce e-shopu?
 
Tým myTimi se skládá z odborníků na nejrůznější oblasti byznysu. Díky tomu do hloubky rozumíme tomu, jak e-shop funguje, a z jednotlivých střípků dokážeme poskládat celou byznysovou skládačku. Váš e-shop proto nebudeme vnímat jen jako samostatnou jednotku, ale dokážeme ho spravovat tak, aby co nejlépe odpovídal vašim cílům, vizi a strategii.
 
Kolik vás správa e-shopu bude stát?
 
Neplaťte zbytečně za něco, co nepotřebujete. U nás zaplatíte jen za čas, který správou e-shopu reálně strávíme. Základní hodinová sazba je 490 Kč. Pokud se ale rozhodnete využít některý z našich zvýhodněných balíčků pro dlouhodobou spolupráci, výrazně ušetříte.
 
Kdy si můžete splněný úkol odškrtnout ze seznamu?
 
Správa e-shopu je většinou dlouhodobý úkol, kterému se můžeme věnovat každý den. Jestli se rozhodnete spolupráci udržovat po dobu několika týdnů, měsíců nebo let, je jen na vás.
 
Jaké informace od vás potřebujeme, než se z nás stane správce e-shopu?
 

  • V jakém rozsahu chcete naše služby využívat?
  • Co je cílem e-shopu?
  • Kdo jsou vaši zákazníci?

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Jak zpřesnit marketing na základě zpětných vazeb zákazníků?
Honza, CEO služby myTimi, z průzkumu mezi našimi zákazníky zjistil, jak správně cílit marketing. Zajímalo ho, kdo jsou klienti virtuálního asistenta a co konkrétně chtějí. O správně položené otázky, feedback klientů a užitečné a praktické rady se s námi podělil.
Jak na úspěšný remarketing a 5 tipů, jak ho zacílit
Pokud při kampani použijete retargeting, máte 10× větší šanci, že člověk na reklamu klikne. Zároveň takový zákazník stráví na vašich stránkách 5× více času než průměrný návštěvník. Využijte sílu remarketingu naplno a zvedněte své prodeje na maximum.
Marketing e-shopu: 12 tipů, jak prodávat víc a vytěžit z internetu maximum
E-shopům se nabízí celá řada způsobů, jak díky internetu zvýšit své prodeje. Spousta z nich přitom ani nic nestojí. V dnešním článku vám prozradíme, jak na to. Přečtěte si našich 12 tipů, jak na marketing e-shopu.
SEO optimalizace e-shopu: Dostaňte se na přední místa ve vyhledávání a získejte více zákazníků
Už nechcete tolik investovat do PPC reklamy? SEO optimalizace e-shopu vám pomůže obsadit přední pozice ve vyhledávání a organicky (tedy zadarmo) získávat návštěvníky, kteří aktivně hledají to, co prodáváte. Ukážeme vám, jak na to – od správného výběru klíčových slov přes výběr kategorií až po časté chyby, kterým se raději se vyhnout.

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025