SEO pro e-shop

Technické chyby můžou snížit organický výkon e-shopu až o 80 %. Pomůžeme vám s optimalizací a zvýšíme vaše tržby.
Oslovte díky SEO více uživatelů, ať už vás trápí pomalé načítání stránek, jejich špatná indexace nebo slabá dohledatelnost. Zlepšíme technický stav vašeho e-shopu a dostaneme ho k lidem, kteří vaše produkty hledají, ale ještě o vás nevědí.
Chci nezávaznou nabídku
arrow down

Nechte svůj byznys vyrůst díky SEO

f1
Máme 10+ let zkušeností s technickým SEO pro e-shopy.
f1
Máme zkušenosti v oblasti technicky náročných e-shopů s více než 100 000 produkty.
f1
Chyby opravíme nebo sepíšeme technické zadání, díky kterému to zvládnete sami.
f1
Obsah, který přitahuje odkazy – píšeme takové články, na které ostatní rádi odkazují. 
deloitte

Díky SEO si váš e-shop najde zákazníky sám

SEO (optimalizace pro vyhledávače) je soubor postupů, které pomáhají zlepšit viditelnost vašeho e-shopu ve výsledcích vyhledávání. Zahrnuje například opravu technických problémů, jako je žádná nebo pomalá indexace produktů a kategorií, chybějící metadata nebo pomalé načítání stránek. Součástí SEO je ale i pravidelná tvorba obsahu nebo linkbuilding.

E-shop nejprve zanalyzujeme pomocí SEO auditu

SEO audit vašeho e-shopu provedeme pohledem vyhledávačů. Prověříme:

indexaci stránek rychlost načítání počet chybových stránek   interní prolinkování stav metadat, alternativních textů i velikost obrázků a další

Chyby, které objevíme, opravíme nebo sepíšeme pro váš tým vývojářů technické zadání, díky kterému to zvládnou sami. Vypracujeme také popisky kategorií a produktů a připravíme vzoreček pro dynamickou tvorbu metadat – nastavíme podmínky, díky kterým se automaticky vytvoří.

Chci nezávaznou nabídku

S námi je vše jednoduché

1
Zadáte nezávaznou poptávku a domluvíme si schůzku.
2
Zlepšíme technický stav vašeho e-shopu.
3
Získáte více organických (neplacených) návštěv z vyhledávání.
Chci nezávaznou nabídku
google logo
Recenze 67 zákazníků
4,7 review star

Díky SEO (optimalizace) pro e-shop oslovíte zákazníky ve všech fázích nákupního procesu

Vylepšení SEO e-shopu není jen o opravě jeho technické stránky, ale i o pravidelné tvorbě obsahu, která zajistí růst organické návštěvnosti i prodejů. Vytvoříme SEO strategii, díky které oslovíte uživatele ve všech fázích nákupního procesu. Postaráme se i o její naplnění – vyhledáme správná klíčová slova, sestavíme témata, napíšeme články na váš blog a získáme pro vás zpětné odkazy z relevantních stránek.

Už nám věří více než 327 zákazníků

B2C segment
B2B segment

Často kladené otázky

down up Jak optimalizovat e-shop?

Jedním z nejdůležitějších nástrojů pro optimalizaci e-shopu je SEO. Právě SEO zajišťuje, že se váš web umístí na vyšších příčkách organického vyhledávání. Díky tomu zvyšujete svou šanci, že právě na váš e-shop uživatel klikne a nakoupí.

down up Jak zvýšit návštěvnost na e-shopu?

Návštěvnost vašeho e-shopu zvýšíte tím, že jej dostanete na přední příčky ve vyhledávání. Existují dva různé způsoby, jak na to. Pomocí placených reklam anebo pomocí SEO. Právě optimalizace pro vyhledávače vám pomůže zlepšit organické umístění webu a zvýšit jeho návštěvnost.

down up Jak nastavit SEO pro e-shop?

Při optimalizaci e-shopu pro vyhledávače se v první řadě zaměřte na klíčová slova. Zakomponujte relevantní klíčová slova do všech důležitých částí vašeho webu, nezapomeňte ani na vyplnění meta tagů. Ujistěte se taky, že všechny popisy a texty na vašem e-shopu jsou věcné a výstižné. Důležité je, aby se zákazníci na vašem e-shopu dobře orientovali. Dále se zaměřte na technickou optimalizaci, jako je rychlost načítání stránek a responzivní design pro mobilní zařízení.

Zajímá vás, kde přesně má váš e-shop mezery z pohledu SEO? Objevte 10 SEO nástrojů, díky kterým zjistíte, jak si váš e-shop stojí.

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025