Pro Ebike Partners jsme vytvořili moderní e-shop s unikátním řešením importu dat od dodavatelů

Přečteno 973 x
Ebike Partners jsou nadšenci do elektrokol, kteří se rozhodli své zkušenosti v oblasti obchodu, financí a marketingu přetavit do něčeho co mají rádi, a navíc jim to bude vydělávat. Vytvořili proto unikátní specializovaný obchod s elektrokoly. Jen jim chyběla online prezentace ve formě e-shopu.
  • Zadání: Tvorba nového e-shopu
  • Platforma: WordPress, WooCommerce, WPBakery
  • Rok realizace: 2021
  • Trvání: 3 měsíce
  • Jazyk: Český
  • Rozsah: Do 150 tisíc Kč

web ebike partners

S čím se na nás klient obrátil? 

Ebike Partners potřebovali moderní e-shop, který by podpořil jejich nově vzniklý brand a umožnil oslovit více zákazníků. Primárním požadavkem pro ně bylo to, aby se na webu dalo snadno orientovat a návštěvníci mohli jednoduše filtrovat produkty podle toho, co přesně je zajímá. 

Důležité také bylo, aby šel e-shop lehce editovat a umožnil přidávání nových kategorií služeb a produktů, které v Ebike Partners plánovali zavést až v budoucnu. 

Klienti také kladli důraz na to, aby z e-shopu čišela modernost a unikátnost celého konceptu. 

eshop ebike partners

 

Jaké jsme navrhli řešení? 

Jako první jsme s klientem konzultovali rozsah celého webu a navržení optimální struktury. Z technického pohledu bylo největším oříškem správné napojení na externí zdroje dat přes API, protože partneři měli data o kolech a jejich parametrech v různých formátech. 

Napojovali jsme se asi na 5 partnerů a bylo potřeba sjednotit data tak, aby se u všech produktů zobrazoval stejný počet parametrů. Vyvinuli jsme proto řešení přímo na míru a definovali proces pro bezproblémovou aktualizaci dat od dodavatelů kol a příslušenství.   

Jaké jsou výsledky naší spolupráce? 

E-shop jsme spustili v domluveném termínu (tedy za 3 měsíce) a bez překročení stanového rozpočtu. Po spuštění a nasazení prvotní propagace jsme sledovali, jak se zákazníci na webu chovají, vyhodnotili data a podle toho provedli dodatečné úpravy, aby byl web krásně průchozí a splňoval klientova očekávání. 

 

 

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Marketing
Web myTimi jako výkladní skříň špičkového SEO – růst ze 60 000 na 140 000 návštěv ročně
V myTimi pomáháme našim klientům získávat zákazníky díky marketingu a obchodu a poté je udržet díky zákaznickému servisu. S námi jsou všechny náklady v podnikání variabilní v jakékoliv fázi.
Přečíst
Marketing
Fingo.cz jsme díky zpětným odkazům zvýšili organickou návštěvnost o 432 %
Fingo pomáhá lidem se lépe orientovat ve financích a najít nejlepší investiční příležitosti, hypotéky nebo životní pojištění pomocí srovnávacích kalkulaček. Proto si moc dobře spočítali, že mají příliš vysokou cenu za lead a potřebují posílit organickou návštěvnost.
Přečíst
Marketing
Společnost BO! reality a finance získala 183 relevantních zájemců o zaměstnání díky kariérnímu webu a reklamní kampani
Realitní kancelář BO! reality a finance založili dlouholetí odborníci v oboru, kteří přináší moderní postupy do světa realit. Svým klientům nabízí pomoc s koupí, prodejem, rekonstrukcí nebo pronájmem nemovitostí. Společnost klientům nepomáhá jen čistě v oblasti nemovitostí, ale bere v potaz i finance, které se s nemovitostmi pojí.
Přečíst
Marketing
Vytvořili jsme korporátní web s rodinnou atmosférou
Společnost NESS Czech patří mezi největší poskytovatele IT služeb v České republice. Je součástí mezinárodní skupiny NESS Digital Engineering – její kanceláře a inovační centra najdete v USA, Evropě, na Blízkém východě i v Asii.
Přečíst

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025