Marketing  |  Tvorba webu  |  Přečteno 683 x

Pro Ebike Partners jsme vytvořili moderní e-shop s unikátním řešením importu dat od dodavatelů

Ebike Partners jsou nadšenci do elektrokol, kteří se rozhodli své zkušenosti v oblasti obchodu, financí a marketingu přetavit do něčeho co mají rádi, a navíc jim to bude vydělávat. Vytvořili proto unikátní specializovaný obchod s elektrokoly. Jen jim chyběla online prezentace ve formě e-shopu.

S čím se na nás klient obrátil? 

Ebike Partners potřebovali moderní e-shop, který by podpořil jejich nově vzniklý brand a umožnil oslovit více zákazníků. Primárním požadavkem pro ně bylo to, aby se na webu dalo snadno orientovat a návštěvníci mohli jednoduše filtrovat produkty podle toho, co přesně je zajímá. 

Důležité také bylo, aby šel e-shop lehce editovat a umožnil přidávání nových kategorií služeb a produktů, které v Ebike Partners plánovali zavést až v budoucnu. 

Klienti také kladli důraz na to, aby z e-shopu čišela modernost a unikátnost celého konceptu. 

Jaké jsme navrhli řešení? 

Jako první jsme s klientem konzultovali rozsah celého webu a navržení optimální struktury. Z technického pohledu bylo největším oříškem správné napojení na externí zdroje dat přes API, protože partneři měli data o kolech a jejich parametrech v různých formátech. 

Napojovali jsme se asi na 5 partnerů a bylo potřeba sjednotit data tak, aby se u všech produktů zobrazoval stejný počet parametrů. Vyvinuli jsme proto řešení přímo na míru a definovali proces pro bezproblémovou aktualizaci dat od dodavatelů kol a příslušenství.   

Jaké jsou výsledky naší spolupráce? 

E-shop jsme spustili v domluveném termínu (tedy za 3 měsíce) a bez překročení stanového rozpočtu. Po spuštění a nasazení prvotní propagace jsme sledovali, jak se zákazníci na webu chovají, vyhodnotili data a podle toho provedli dodatečné úpravy, aby byl web krásně průchozí a splňoval klientova očekávání. 

 

 

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy