Jak má správný asistent fungovat?

 

Asistent může pomoci podnikatelům, zaměstnancům i rodinám. Špatná volba osobního asistenta vám ale může přinést i mnohé starosti místo očekávaných radostí. Jak se špatnému výběru vyhnout? A jak by měl správný asistent fungovat?


Pro podnikatele, zaměstnance i rodiny

Posledně jsme se s vámi podělili o článek, kdo vlastně potřebuje osobního asistenta. V něm jste se také dozvěděli, kdo je osobní asistent, jak může pomoci rodinám, podnikatelům nebo zaměstnancům a také fakt, že vás tento pomocník nemusí připravit o celou výplatu a naopak vám umožní pustit starosti z hlavy. 

Jak má ale takový dokonalý osobní asistent, který vám může pomoci s jakýmikoliv denními úkoly, vypadat?

 

Plaťte jen za využitý čas

V první řadě, pokud se rozhodnete využít služeb osobního asistenta, měli byste platit jen za jeho využitý čas. Právě virtuální osobní asistent může být efektivním řešením pro podnikatele. Položte si otázku, zda opravdu musíte platit asistentku, která za kancelářským stolem sedí 8 hodin denně 5 dní v týdnu. Být v podnikání efektivní znamená šetřit čas i peníze. 

Pokud svou asistentku využijete naplno, položte si ještě jinou otázku. Slyšeli jste někdy o dělbě práce? Dělba práce, nebo také dělba činností, je formou spolupráce, na které se účastní množství jednotlivců či firem. Proč? Protože tím, že se tito účastníci podílejí na různých činnostech, na které se specializují, může být dosaženo vyšší produktivity práce, nižších nákladů a navíc lepších technologických možností. 

 

Byrokracie vám nemá přidělávat starosti

Byrokracie každoročně roste. Podnikatelé ji minulý rok museli věnovat o 33 hodin více než před rokem. Zkuste si najít služby virtuálního asistenta, který vám nebude administrativní starosti přidělávat, ale spíše naopak. Můžete využít i takových pomocníků, se kterými nemusíte přemýšlet nad pracovní smlouvou, nemusíte řešit počet dní dovolené či zastupitelnost asistentů.

Měli byste se spolupodílet na rozhodování o tom, kolik za jednotlivé úkoly budete osobnímu asistentovi platit. Výhodou také je, pokud subjekt nabízející tyto služby znáte a on zná dobře vás. Zadávání úkolů osobnímu asistentovi bude snadnější a jejich plnění rychlejší.

 

Zájem o asistenční služby roste

Mnoho firem nabízející služby osobního asistenta v Čechách zatím neexistuje. Zájem o asistenční služby ale roste! A i proto vznikla služba myTimi, kde platíte jen za využitý čas a dělba práce nám není cizí. Co neumí jeden Timi, umí totiž druhý. Co všechno vlastně umíme? Specializujeme se na úkoly v oblasti:

 

  • Backoffice
  • Obchodu
  • Marketingu
  • Grafiky
  • Rutinních úkolů ve firmě
  • Event managementu
  • Ale ovládáme také služby soukromého asistenta, který vás i vaše děti například objedná k lékaři nebo za vás zařídí věci na úřadě.

 

Nárůst byrokracie a administrativy nepovažujeme za přidanou hodnotu podnikatelů a proto jsme řekli ne pracovním smlouvám. Naši asistentimají vysokoškolské vzdělání a ovládají cizí jazyky, což se může hodit i nepodnikatelským subjektům. Kdy? Pokud jim například zadáte úkol v podobě podrobného cestovního itineráře s popisky, praktickými informacemi, vyhledáváním letenek a ubytování, doplněného o mapy, nemusíte se bát, že by ho nesestavovali profíci.

 

Tvrdě pracující manažer nebo zodpovědný rodič

Nezáleží na tom, zda zastáváte ve firmě vrcholovou pozici nebo jste rodič a máte plnou hlavu starostí o domácnost. Ani zda se jedná o rutinní úkoly nebo ty nejméně očekávané. Pokud si vyberete dobrého osobního asistenta, ušetříte množství peněz i času. Doufáme, že naše rady, jak má správný asistent fungovat, vám při výběru pomohou. 
 

Abyste mohli používat myTimi naplno, prosím, potvrďte souhlas s našimi pravidly soukromí. Více informací: zdeSouhlasím