Život v myTimi  |  Přečteno 1284 x
23. 10. 2023

Vzdělávání až na prvním místě: Jak v myTimi školíme naše zaměstnance?

Trénink dělá mistra. V myTimi se tímto pravidlem řídíme, a proto se náš tým skládá z cílevědomých lidí, kteří se chtějí zlepšovat. Nezáleží totiž tolik na tom, kolik toho umíte, když se rychle a rádi učíte. A jak přesně se v myTimi školíme a vzděláváme? To vám prozradíme v tomto článku. 

banner

Vítejte v myTimi aneb uvítací školení s naším CEO 

Představte si, že hledáte novou práci a nabídka myTimi vám padne do oka. Odepíšete na inzerát, pošlete nám svoje CV, projdete několika koly pohovoru a na konci si plácneme. Za pár týdnů nastupujete. Říkáte si – co mě asi čeká? Prvních pár týdnů se budete hlavně školit.  

Každý nováček se může těšit na uvítací školení s naším CEO Honzou. Dozvíte se, kdo agenturu myTimi vlastně založil, něco málo o tom, kam jsme se za tu dobu dostali a pochopíte strukturu celé firmy. Honza vás taky zasvětí do všech našich služeb a vysvětlí, kdo jsou naši zákazníci. Představí vám našich 6 firemních hodnot

  1. Vzájemný respekt za všech okolností. 
  2. Pracujeme podle nejlepšího vědomí a svědomí
  3. Nebojíme se dělat chyby
  4. Pracujeme jen na projektech, které nám dávají smysl
  5. Proaktivita – interně i vůči zákazníkům. 
  6. Loajalita – vůči kolegům, firmě, nadřízeným i zákazníkům. 

V neposlední řadě zjistíte, co se od vás očekává během prvních třech měsíců a taky to, kam můžete ve firmě postoupit. V myTimi totiž nepostupujeme jenom vertikálně – tzn. na vyšší pozici, ale i horizontálně. Pokud kdokoliv z našich zaměstnanců zjistí, že by ho víc než copywriting bavila například pozice projektového manažera, není to vůbec žádný problém. Musíte ale ukázat, že tu práci zvládnete. 

DISC školení – abyste vždy poznali, s kým máte tu čest 

DISC je asi ten nejdůležitější nástroj, který v myTimi musí znát každý zaměstnanec. Jde o typologii osobnosti, která rozlišuje čtyři základní druhy lidí a popisuje jejich vlastnosti a chování. Používáme ho proto, že je snadno pochopitelný a aplikovatelný v praxi. Jakmile s ním začnete pracovat, akvizici máte v kapse – ať už se jedná o sales, copywriting nebo výkonnostní marketing.  

Trik je v tom znát svou cílovou skupinu a využít takové argumenty, které s ní budou rezonovat. Každý komunikuje různě, a pokud dokážete zákazníka odhadnout a přizpůsobit se mu, máte vyhráno.  

 

Z čeho se DISC skládá? 

V základu jde o čtyři osobnostní typy: 

  • Dominant – takový člověk se velmi rychle rozhoduje, je zaměřený na čísla a racionální argumenty a stačí mu jen velmi málo informací. Rád riskuje, proto často dělá ukvapené závěry a chyby. Abyste ho přesvědčili, musí chápat, co z toho bude mít. Ocení stručnost a věcnost.  
  • Influencing – jde o typický příklad inovátora, která rád zkouší neznámé. Je zaměřený na lidi a emoce a taky mu stačí velmi málo informací, aby se rozhodl. Rozhodně ocení nový produkt na trhu, který ještě nikdo nevyzkoušel. 
  • Cautious – velmi konzervativní osoba, která potřebuje opravdu velké množství dat a čas na rozmyšlenou. Je to analytický typ zaměřený na čísla, ale zároveň musí mít jistotu, že není první zákazník.  
  • Steady – 60 % populace má dominantní tento typ osobnosti. Jsou to konzervativní lidé, kteří potřebují ujištění. Dají na názor ostatních a nevěří firmě, která je na trhu jen pár let. Abyste je přesvědčili, budete jim muset sdělit hodně informací a dát jim pocit, že vám mohou věřit. 

Jen výjimečně se stane, že by někdo 100% pasoval jen na jeden typ, každý v sobě máme procentuální zastoupení všech čtyř. Nejčastěji mají ale lidé kombinace dvou nebo tří typů. 

Tímto školením si u nás v prvních měsících projde každý nováček, aby se dozvěděl, jak přímo ve svém oboru identifikovat a zaujmout cílovou skupinu. 

Tip: Co jste možná nevěděli o myTimi – perličky a zajímavosti ze zákulisí

Školení na obsah a SEO nejen pro copywritery 

Každý nový člen content týmu si prochází školením na obsah a SEO, ve kterém získává ty nejdůležitější znalosti potřebné pro funkční copywriting. Součástí je úplný základ o tom, co je SEO, jak fungují vyhledávače a jakou roli vlastně hraje samotný obsah webu. Následuje doporučení, jak v textu nakládat s klíčovými slovy, nebo jak si jednoduše vytvořit vlastní analýzu klíčových slov. Nechybí ani marketingový a prodejní pohled na obsah, a i když je to školení především pro copywritery, často se ho účastní i kolegové z jiných týmu našeho marketingového oddělení. 

Každý tak po tomto školení přesně ví, co všechno vyhledávače na webu hodnotí a jak vytvářet obsah, aby byl zajímavý a funkční pro uživatele i roboty. A taky umí pracovat s nástrojem Marketing Miner.  

Certifikační program UX jako možnost růstu  

UX program má u nás na starosti Director of Strategy a SEO specialista Milan. Jde o dobrovolný vzdělávací program, který nabízí našim zaměstnancům získat hlubší znalost v oblasti UX a tvorbě wireframů – drátěných modelů. Pokud u nás budete pracovat a budete se chtít v tomto směru posunout dál, můžete si vybrat ze základní nebo rozšířené verze programu.  

V té základní absolvujete jenom úvodní školení s Milanem, kde získáte základní znalost z oblasti UX a UI. V té rozšířené verzi procházíte celým programem a na konci máte možnost dostat certifikát. Včetně úvodního školení vás ještě čeká: 

  • workshop,  
  • samostudium všech podkladů,  
  • teoretický test a  
  • praktická zkouška, během které už tvoříte wireframe. 

Je to zatím jediný takto komplexní kurz, po kterém umí účastníci sami od základu tvořit wireframe

Vzdělávání ale u nás v myTimi vnímáme jenom pozitivně, proto našim zaměstnancům zaplatíme 50 % z ceny kurzu, který si pro rozvoj svých pracovních dovedností vyberou. Interní vzdělávání je pro všechny bezplatné

Tip: Mohlo by vás zajímat, kdo stojí za myTimi – příběhy našich zaměstnanců

 

Kolegyně Verča právě skládá zkoušku z UX a wireframingu 

Obchod jako řemeslo aneb školení v sales 

V našem obchodním oddělení vede Petr Sedlák školení pro nováčky na téma How to sale. Cílem je, aby se noví kolegové seznámili s tímto oborem, a především se způsobem, kterým v myTimi děláme obchod. Petr je profík, který má za sebou skvělé výsledky. V rámci školení radí nejen jak nad obchodem přemýšlet, ale sdílí i konkrétní postup, jak na nepříjemný cold calling nebo kvalifikaci leadů. 

Jak se vzděláváme ve virtuální asistenci a zákaznické péči? 

V myTimi děláme nejenom marketing a obchod, ale staráme se firmám o jejich byznys. V rámci virtuální asistence na nás tedy firmy delegují nejrůznější úkoly a denní administrativní záležitosti. Některým e-shopům se například staráme o plynulý chod objednávek a jsme k dispozici na telefonu pro jejich klienty v rámci zákaznického servisu.  

I v těchto odděleních probíhají školení, ve kterých se naši noví kolegové dozví, jak pracujeme a co je čeká. Zjistí, co je nejdůležitější během péče o zákazníky, jak zákazníka uklidnit a vyřešit jeho problém. Naučí se pracovat s většinou objednávkových systémů, jako je Shoptet, Upgates, Shopify a podobně. Dozví se, jak interně komunikujeme a spolupracujeme nebo co musí obsahovat jejich výstupy. 

Tip: Přečtěte si rozhovor s Berenikou, která má na starosti tým zákaznického servisu

Školení na dluhopisy 

V neposlední řadě školíme naše zaměstnance z obchodního oddělení o dluhopisech. Jednou z našich služeb je totiž prodej emisních dluhopisů, který se nám natolik daří, že jsme se rozhodli z něj udělat samostatný projekt Bondbot. Školení vede náš Account Director Michal, který má pod svými křídly celé obchodní oddělení. 

Pravidelné porady a neustálý rozvoj 

Vzděláváme se a školíme se, protože trénink dělá mistra. Mimo zmíněná školení probíhají pravidelně každý měsíc týmové porady, na kterých se zaměstnanci většinou zábavnou formou vzdělávají společně. Také spolu sdílíme dokument s různými tipy na knížky, podcasty nebo kurzy a každý zaměstnanec má ve svých měsíčních KPIs úkol týkající se pracovního či osobního rozvoje. Vzdělávání je u nás zkrátka na prvním místě a je to i jedním z předpokladů v rámci povyšování. Koneckonců díky tomu jsme jednou z 50 nejrychleji rostoucích firem v Evropě

Tip: Víte, že myTimi obsadilo 22. místo v soutěži Deloitte Fast 50? Zjistěte o tom víc

Pojďte s námi rozvíjet podnikání našich klientů 

Líbí se vám představa, kterou jsme vám vnukli na začátku článku? V myTimi máme velmi často volné židle pro nové posily, protože chceme neustále růst. Pojďte s námi pomáhat firmám se získáváním a udržováním zákazníků. Pojďte s námi růst

 

 

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Napište nám a my se vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení
Exkluzivní tipy jen pro vás
Přihlaste se k odběru newsletteru a získejte přístup k exkluzivním tipům a novinkám, které na blogu nenajdete.
  • 1. neděli v měsíci posíláme shrnutí důležitých novinek ze světa marketingu.
  • Každý měsíc dostanete mailový speciál na témata jako SEO, PPC, obchod, podnikatelské strategie nebo tvorba webu. Najdete v něm konkrétní rady a příklady z praxe od našich specialistů.
  • 2–3× za měsíc vás upozorníme na nejzajímavější články z našeho blogu.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy