7 věcí, se kterými vám může pomoci virtuální asistent

21. 6. 2019
Inspirace Přečteno 3344 x

 

Žijeme v uspěchané době, ve které máme málo času sami na sebe a kde společnost chce od jednotlivce často víc, než je možné. Virtuální asistent myTimi s vámi v kanceláři sice nesedí, ale dokáže zvládnout to, co by stěží uměl jeden asistent. Jaké B2B služby nabízíme a proč bychom vám s nimi měli pomoct?

 

Nestyďte se za to, že potřebujete B2B partnera

Potřebujete někoho, kdo za vás bude dělat věci, které vás štvou nebo na které sami nestačíte? Chcete ušetřit peníze a platit asistentovi jen za využitý čas? 

Právě za tím účelem vznikl myTimi. Hledáte B2B partnera? S jakými službami může virtuální asistent pomoct?

 

1. Back office

Pracovníci back office mají na starosti hladký chod firmy. Zákazníci s nimi běžně nepřijdou do styku a o to víc se musí snažit, aby jejich práce byla vidět.

  • Reporting
  • Revize a úprava dokumentů
  • Překlady
  • Organizace dokumentů
  • Příprava prezentací

 

Proč přenechat starosti s back office virtuálnímu asistentovi myTimi: Velká část činností je standardizovatelná a proto je jednoduché najít řešení, jak delegovat práci zaměstnanců back office. 

 

2. Obchod

Úspěšnost obchodního oddělení zajistí firmě rostoucí tržby. Že kvalifikovaných obchodních zástupců se schopností přinést firmě obchody není zrovna jako hub po dešti?

  • Revize strategie
  • Návrhy nové strategie
  • Akvizice klientů
  • Telesales
  • Školení sales B2C i B2B

 

Proč přenechat starosti s obchodem virtuálnímu asistentovi myTimi: Dobře nastavená strategie, ale i samotní obchodníci mohou společnosti zajistit růst tržeb o desítky procent.

 

3. Marketing

Internetový marketing, sociální marketing, digitální marketing, obsahový marketing, multikanálový marketing… marketing všude, kam se podíváte

  • Marketingový průzkum
  • Tvorba textů
  • E-mailové kampaně
  • Správa sociálních sítí
  • Komunikace s influencery

 

Proč přenechat starosti s marketingem virtuálnímu asistentovi myTimi: Marketing je důležitou součástí podnikání a to především v okamžiku, kdy stojíte o nové klienty, vyšší prodeje a chcete, aby se o vás na trhu vědělo. Pokud chcete být lukrativní firmou a přitahovat kvalitní uchazeče o práci, zaměstnanecké benefity nejsou jediným nástrojem.

 

4. Grafika

Grafika je pro business důležitější, než se zpočátku může zdát. Design má totiž vliv na hodnotu značky, dokáže firmě vydělat a navíc právě přes něj komunikujete s širokou veřejností.

  • Webové stránky
  • Propagační materiály
  • Bannery a tiskoviny

 

Proč přenechat starosti s grafikou virtuálnímu asistentovi myTimi: Odlišit se v odvětvích, kde panuje tvrdá konkurence a ovlivnit zvýšení prodejů dokáže kvalitní a originální design. Chcete být zapamatováníhodný a nevíte, jak na to?

 

5. Rutinní úkoly ve firmě

Otravné a rutinní úkoly, které zabírají mnoho času, za vás může řešit někdo jiný. 

  • Vkládání dat
  • Organizace akcí
  • Rutinní úkoly a procesy

 

Proč přenechat starosti s rutinními úkoly virtuálnímu asistentovi myTimi: Právě rutinní úkoly často kladou překážku do mimořádné cesty vedoucí k efektivitě a produktivitě práce. Pomůžeme vám ji odstranit. 

 

6. Soukromý asistent

Nemáte čas na své přátele a rodinu, o dovolené snů ani nemluvě?

  • Organizace kalendáře
  • Mimopracovní úkoly
  • Objednání k lékaři

 

Proč přenechat starosti s úkoly osobního rázu virtuálnímu asistentovi myTimi: Co si budeme… v osobním životě se nám mnohdy nedostává volného času tolik, kolik bychom si přáli a zasloužili.

 

7. Event management

Event planning je jen malý kousek koláče, který může přinést společnosti a týmu úspěchy! Nebo nekonečně mnoho zábavy!

  • Organizace firemních akcí
  • Plánování oslav a výročí
  • Příprava svateb

 

Proč přenechat starosti s event managementem virtuálnímu asistentovi myTimi: K uspořádání kvalitní akce je třeba poskládat všechny kousky koláče. 

 

Tak na co ještě čekáte? 
 

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Inspirace
4 styly řízení zaměstnanců – náš CEO doporučuje direktivní řízení
Jak být „kapitánem lodi“, kterého posádka bude nejen poslouchat, ale také s ním ráda popluje do neznámých vod? To je otázka, kterou si pokládají manažeři i majitelé firem a my vám na ni dneska dáme odpověď od toho nejpovolanějšího – našeho CEO Honzy. Ten má s vedením lidí bohaté zkušenosti a předá vám konkrétní tipy a rady získané dlouhou praxí.
Inspirace
Tajemství úspěchu začíná v posteli – co radí náš CEO pro zvýšení produktivity?
Pro CEO úspěšné firmy je každý den výzvou plnou neustálého rozhodování, strategizování, pečlivého time managementu a hledání rovnováhy mezi prací a osobním životem. Proto vám dnes prozradím, jak to celé vlastně dělám.
Inspirace
Jak začít podnikat od nuly a vybudovat trvale úspěšnou firmu?
Začít podnikat je odvážný krok. Ale jak na to, pokud nemáte žádné zkušenosti? V našem článku vás krok po kroku provedeme tím, jak rozjet byznys, abyste neskončili na smetišti podnikatelských dějin, ale vybudovali trvale úspěšnou firmu.
Inspirace
7 nástrojů, které pomáhají řídit byznys
Efektivní řízení byznysu je klíčovou ingrediencí v receptu na podnikatelský úspěch. Jak ale dosáhnout optimálního výkonu a konkurenceschopnosti? V tomto článku se zaměříme na několik základních nástrojů, které vám v tom můžou pomoct. Od disciplíny jako základního kamene úspěchu přes reporting a KPI až po SMART cíle a Eisenhowerův diagram pro efektivní prioritizaci.

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025