Nastavení reklamních kampaní

Potřebujete podpořit svou službu nebo produkt reklamou ve vyhledávačích nebo na sociálních sítích

Potřebujete podpořit svou službu nebo produkt reklamou ve vyhledávačích nebo na sociálních sítích a:

  • nevíte, jak na to
  • nemáte čas nebo chuť věnovat se tomu
  • máte reklamy spuštěné a nefungují správně
  • za stávající reklamy platíte příliš mnoho?
Pomůžeme vám!
  • Uděláme pro vás analýzu klíčových slov a najdeme nejlevnější možnosti inzerce.
  • Napíšeme reklamy, které budou fungovat.
  • Nastavíme reklamy na Google, Seznamu a na sociálních sítích.
  • Optimalizujeme reklamy tak, abyste platili co nejméně.

Co pro vás uděláme?

  • Analýza klíčových slov: Uděláme pro vás analýzu klíčových slov a najdeme nejlevnější možnosti inzerce. Dodáme vám návrh klíčových slov, která jsou pro vás nejrelevantnější.
  • SEO optimalizace: Provedeme SEO analýzu a zlepšíme postavení vašeho webu ve výsledcích vyhledávání. 
  • Reklama ve vyhledávačích: Napíšeme reklamy, které budou fungovat – ať už se jedná o reklamu na Google, nebo na Seznam.
  • Reklama na sociálních sítích: Vytvoříme reklamu na Facebooku nebo jiných sociálních sítích a zacílíme ji na publikum, které bude zajímat. Vytvoříme pro vás report a poradíme vám, jak nastavit reklamu na sociálních sítích.
  • Optimalizace PPC kampaní: Optimalizujeme reklamy tak, abyste platili co nejméně.
  • Nebo cokoli dalšího, co bude třeba.

Kolik vás nastavení PPC reklamy bude stát?

Na úkolu budeme pracovat v hodinových sazbách a předem se spolu domluvíme, kolik času čemu věnujeme. Cena úkolu se obvykle pohybuje v rozmezí 1000-3000 Kč, v rámci našich firemních balíčku ale můžete výrazně ušetřit.

 

Kdy si splněný úkol můžete odškrtnout ze seznamu?

Na vypracování a spuštění reklam nebo na analýze stávajících reklam můžeme začít pracovat prakticky okamžitě. Optimalizace probíhá v reakci na chování zákazníků obvykle v rozmezí dalších dvou týdnů.

 

Co potřebujeme vědět, než se do nastavení kampaní pustíme?

1. Nejprve vás požádáme o zodpovězení několika otázek, abychom věděli, na koho cílíme a co prodáváme.

2. Stanovíme si s vámi rozpočet na reklamu.

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Inspirace
Honza, CEO služby myTimi: Delegování je nedílnou součástí mého života
Někteří si uvědomují a dokáží ocenit hodnotu svého času více, než jiní. Úkoly plní efektivně a i díky delegování jsou produktivnější. V myTimi jsme se rozhodli, že těmto osobám položíme pár otázek a zjistíme, v čem spočívá jejich úspě
Inspirace
Honza, CEO služby myTimi: Delegování je nedílnou součástí mého života
Někteří si uvědomují a dokáží ocenit hodnotu svého času více, než jiní. Úkoly plní efektivně a i díky delegování jsou produktivnější. V myTimi jsme se rozhodli, že těmto osobám položíme pár otázek a zjistíme, v čem spočívá jejich úspě
Eisenhowerův princip se hodí každému!
Ať jste maminkou či tatínkem v domácnosti, manažerem nebo manažerkou na vysoké pozici či vrchním velitelem, kterému podléhají vojenské jednotky, bude se vám v životě hodit tzv. Eisenhowerův princip důležitosti a naléhavosti. S čím vám pomůž
Prodávejte opakovaně: Jak komunikovat se zákazníkem v 5 různých fázích rozhodování?
Komunikace se zákazníkem je klíčem k úspěšnému podnikání. Důležitý je samotný proces rozvíjení zákazníků a přizpůsobení způsobu komunikace dle toho, v jakém stádiu se zákazník nachází. Co je spotřebitelská hodnota a na které otázky je třeba si odpovědět?
Jak získat zákazníky a nastavit správně marketing před tvorbou marketingové strategie?
Jaké distribuční kanály vybrat? Pojďme si přiblížit, jak funguje marketing, pokud na něj koukáme více strategicky a z pohledu čísel. Jak získat zákazníky a jaké distribuční kanály zvolit? To je nutné určit ještě před samotnou strategií. Než se pustíte do marketingu, pojďte se se mnou zamyslet nad touto primární zásadní myšlenkou.

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025