Marketing  |  PPC reklamy  |  Přečteno 563 x

Díky PPC reklamám jsme CLINIC+ snížili cenu za rezervaci z 600 Kč na 200 Kč a zajistili stabilní růst nových klientů

Společnost CLINIC+ je zubní klinika, která se zaměřuje na estetickou a chirurgickou stomatologii, včetně implantátů a faset. Klienti této kliniky si pochvalují nejen vysokou odbornost lékařů, ale i příjemné prostředí.

S čím se na nás CLINIC+ obrátila?

Ještě předtím než nás CLINIC+ oslovila s cílem pomoct s online kampaněmi, starala se jí o SEO aktivity a PPC reklamy jiná agentura. Cítila ale, že svůj potenciál maximálně nevyužívá – růst nových pacientů stagnoval, což bylo nepříjemné hlavně kvůli potřebě zaplnit kapacity doktorů.

Jak jsme postupovali?

Hned na začátku jsme si s klientem stanovili hlavní cíl (růst počtu nových pacientů) a vytvořili positioning. Ten nám dává odpovědi například na tyto otázky:

  • Jaká jsou pravidla komunikace?  
  • V čem jste lepší než konkurence?  
  • Jaká je vaše cílová skupina a co ji zajímá?  
  • A mnoho dalších.

Cíl a positioning nám pak slouží k tvorbě strategie, ve které jsme kromě způsobu, jak cíle dosáhneme, určili i co je ke splnění potřeba. V tomto případě se jednalo o úpravy webu, do kterých jsme se ještě před spuštěním kampaní pustili. Úpravy zahrnovaly změny textů, struktury a rozložení stránek. Po optimalizaci webu jsme vytvořili a spustili nové PPC kampaně.

V prvních měsících jsme s výsledky bojovali. I přes vyšší relevantní návštěvnost a vyšší konverzní poměr se reálný počet rezervací nezvyšoval. Předpokládali jsme, že za tím stojí ambulantní rezervační systém, který nám neumožňoval počet rezervací měřit.

Navrhli jsme proto změnu – klienty jsme nechali provádět rezervaci přes kontaktní formulář. Na základě této změny jsme vytvořili i systém pro zaznamenávání kontaktních údajů. Zaměstnanci kliniky pak pacienty telefonicky objednávali na konkrétní termín.

S CLINIC+ jsme pak následně objednávky procházeli, porovnávali jsme data s analytikou a sledovali, v kterém kroku se objednávky ztrácí. Díky formuláři jsme tak mohli vidět celý prodejní trychtýř (funnel), narozdíl od rezervačního systému, který to neumožňoval. Získaná data nám následně posloužila pro další úpravy a práci s reklamou a webem.

 

Jaké jsou výsledky?

Zlepšili jsme akviziční proces a bylo to znát i na výkonu kampaní. Cena za rezervaci se na začátku naší spolupráce (březen 2023) pohybovala kolem 600 Kč, v říjnu už byla na 200 Kč.

Klient se ale chtěl po pár týdnech spolupráce vrátit k rezervačnímu systému, který byl pro kliniku procesně jednodušší – zákazník si v něm totiž rovnou zarezervoval termín. Nicméně toto zjednodušení pro klienta znamenalo náročnější proces pro zákazníka. Ten musí hlavně vědět, na který zákrok se objednat, a to u takto komplexní a specifické služby není hned napoprvé jasné. Z toho důvodu jsme očekávali zhoršení výsledků, což se později potvrdilo. Na konci prosince jsme zaznamenali, že se cena za rezervaci vyšplhala na čtyřnásobek a výkonnost reklam se zhoršila o 100 %.

Při srovnání měsíce, kdy klinika používala rezervační systém s měsícem, kdy byl na webu formulář, jsme zaregistrovali pokles počtu rezervací o 48 %.

Co dalšího plánujeme v rámci naší spolupráce?

Naše spolupráce s klientem nekončí. Stále pomáháme s online kampaněmi a od nového roku se naše spolupráce rozšířila o SEO aktivity, které zahrnují tvorbu blogových článků a linkbuilding.

Jak spolupráci hodnotí CLINIC+?

„Společnost myTimi s.r.o. si za dobu naší spolupráce získala náš obdiv a hluboké uznání. V oblasti SEO a reklamy prokázali nejen vysokou odbornost, ale také osobní přístup. Jejich tým je sestaven z odborníků, kteří jsou nejen špičkou ve svém oboru, ale také vždy ochotni naslouchat našim potřebám a přizpůsobit strategie tak, aby co nejlépe reflektovaly naše cíle a vize. Oceňujeme jejich schopnost vysvětlit složité SEO procesy a reklamní strategie i laické veřejnosti.“ 

– MUDr. Aleksei Alekaev

Řekněte si o skvělé výsledky i vy

Vytvoříme pro vás PPC kampaně, které dokážou několikanásobně zrychlit růst podnikání. Rozumíme totiž nejen marketingu, ale i byznysu. Kontaktujte nás, konzultace je nezávazná.

 

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy