Psaní blogu

Z dat víme, že Google má raději články, které jsou pro čtenáře hodnotné. Píšeme tedy jen takové články, ve kterých se čtenář dozví vše, co potřebuje, aby už nemusel hledat dál.
Čím lepší SEO a vyšší organická návštěvnost, tím více poptávek. Psaní článků do blogu je nástroj, který vám pomůže splnit vaše cíle.
Chci nezávaznou nabídku
arrow down

Nechte svůj byznys vyrůst díky kvalitnímu blogu

f1
Píšeme i o složitých oborech, jako je IT, stavebnictví, technologie atd.
f1
Obsah, který přitahuje odkazy – píšeme takové články, na které ostatní rádi odkazují.
f1
Každých 6 měsíců vyhodnocujeme úspěšnost článků podle organických návštěv, poptávek nebo objednávek.
f1
V SEO máme více než 10letou praxi, proto víme, jak se přizpůsobit vyhledávačům.
deloitte

Nebudeme vám lhát. Napsat kvalitní článek trvá i 8 hodin

Psát kvalitní blog je časově náročné. Na základě dat ale víme, že Google více než 10násobně odměňuje edukativní a informačně hodnotné články, ve kterých uživatelé najdou všechno, co hledali. Opravdu kvalitní článek je dlouhý 5–8 stran.

Uživatelé nebudou chtít váš blog opustit

lánky píšeme na základě podrobného zadání. To může zahrnovat i vysvětlení od klienta a jeho subjektivní pohled na dané téma a produkt. Než se pustíme do psaní článku, potřebujeme vědět: 

co je jeho účelem,  proč by si ho chtěl někdo přečíst   a jestli v něm čtenář najde vše podstatné, aby neodešel k vaší konkurenci.  

Víme, že takové články přinášejí více poptávek, proto píšeme přesně takové.

Chci nezávaznou nabídku

S námi je vše jednoduché

1
Zadáte nezávaznou poptávku.
2
Navrhneme optimální strategii pro psaní blogu.
3
Napíšeme články, které budou milovat čtenáři i vyhledávače.
Chci nezávaznou nabídku
google logo
Recenze 67 zákazníků
4,7 review star

Harmonogram přizpůsobujeme aktuálním datům

Každých 6 měsíců vyhodnocujeme úspěšnost všech článků, které jsme napsali. Jak to měříme? Pomocí organických návštěv, poptávek nebo objednávek. Jdeme tam, kde vidíme jasný potenciál – ať už to znamená vyšší odbornost textů, nebo šokující nadpisy. Na svém webu tak budete mít jen články, které uživatele skutečně zajímají a které přinášejí prodeje

Už nám věří více než 327 zákazníků

B2C segment
B2B segment

Často kladené otázky

down up Jak začít psát blog?

Při psaní blogu začněte tím, že si vymyslíte téma, ideálně takové, o kterém víte hodně informací a je vám blízké. V dalším kroku vytvořte obsahový plán, který bude zahrnovat seznam témat článků, termíny publikace a klíčová slova pro každý článek. Pravidelnost a konzistence jsou totiž důležité faktory pro budování úspěšného blogu.

down up Kde psát blog zdarma?

Pro psaní blogu zdarma existuje několik platforem. Mezi ty oblíbené patří: 

  • Blogger: Platforma od společnosti Google, pomocí které si můžete snadno vytvořit a spravovat blog úplně zdarma. 
  • WordPress nabízí široké množství šablon a snadno použitelné nástroje pro tvorbu blogu. 
  • Wix nabízí bezplatnou verzi pro vytvoření blogu s intuitivním drag-and-drop editorem.
down up Jak monetizovat blog?

Jedním ze způsobů, jak monetizovat svůj blog, je affiliate marketing. Affiliate marketing znamená, že v rámci svých článků doporučíte produkt a v případě, že návštěvník provede konverzi (například nákup nebo registraci) přes váš unikátní odkaz, vy získáte provizi.

Chcete vědět podrobnosti o tom, jak affiliate marketing funguje? Přečtěte si náš článek.

down up Jak by měl vypadat blog?

Na blogu by se měl čtenář snadno orientovat a rychle najít články, které ho zajímají. Proto optimalizujte menu, využijte drobečkovou navigaci, kategorie nebo implementujte vyhledávací pole.

To stejné platí i pro samotné články. Čtenář by měl být schopný v článku snadno najít informace, které ho zajímají. Jak by měl vypadat dobrý blogový článek? Obsah by měl být dobře strukturovaný pomocí nadpisů. Jednotlivé odstavce by neměly být příliš dlouhé a v textu by měly být zvýrazněné důležité pasáže. Více o tom píšeme v článku.

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025