Napsali o nás: Služby na zavolanou přinášejí revoluci v delegování práce

 

Daniel Gamrot, zkušený školitel osobní produktivity a time managementu pro jednotlivce i velké společnosti, naši službu myTimi s radostí využívá. Na náš blog napsal před pár měsíci článek o prioritizaci a soustředění. A tím jeho chvála na tzv. služby na zavolanou přinášející revoluci v delegování práce nekončí. Co a kam o nás napsal teď? 

 

Revoluce v delegování práce

 

“Služby na zavolanou přinášejí revoluci v delegování práce. A nám freelancerům doslova změní život.” 

 

Tak začal Daniel Gamrot svůj článek o mikroslužbách. Prozradil na sebe, že je ale trochu lenoch. Sebedisciplína a dobře nastavený systém mu pomáhají v úspěších, on má navíc nenápadného „pomocníka“, díky kterému ušetří přinejmenším 2 týdny času ročně. 

 

Daniel Gamrot o delegování

Zkoumání tzv. mikroslužeb zasvětil Daniel poslední rok. Chválí si především to, že výběr virtuálního asistenta usnadní nebývalé množství práce a mohou si ho dovolit i ti, kteří ani zdaleka nejsou miliardáři. 

 

“Chtěl jsem vytvořit text, který vám ukáže, co všechno se může dít ne nutně za vašimi zády, nicméně bez vaší přítomnosti. Zatímco vy věnujete pozornost studiu, analýze projektu nebo malému klukovi, který by dal za hraní si s vámi cokoli, děje se něco neuvěřitelného.”

 

Zjistil, že online asistent za vás přepíše nadiktovaný hlasový záznam, sežene špičkového copywritera, vyvenčí psa, když se zdržíte v práci, přiveze nabíječku pro telefon, reviduje smlouvu, přijde uklidit nebo zařídí doručení několika kusů oblečení vybraného stylistou, se kterým se nemusíte v životě setkat.

 

Využijte služeb asistentů s expertními dovednostmi

Daniel přišel na tajemství, jak využívat služeb nadaných a kvalifikovaných lidí s expertními dovednostmi, aniž by si musel zakládat firmu. 

 

“Jelikož nemám ambice zaměstnávat někoho celé měsíce a vymýšlet pro něj práci, jsou pro mě mikroslužby výhodnější.”

 

Mikroslužby popisuje jako asistenta, který přijde do práce pouze když je třeba, což vede k efektivitě a nulovým fixním nákladům.

 

Co svěřit do rukou virtuálního asistenta

Danielovi trvalo jen 10 minut, než přišel s dlouhým seznamem věcí, které lze svěřit do rukou mikroslužeb. My vám přinášíme jen malou hrstku z nich:

 

  • Plánování schůzek, obvolávání a méně důležité telefonáty.
  • Plánování služebních cest (hotely, jízdenky, letenky).
  • Připomínání důležitých událostí.
  • Správa databáze klientů a CRM.
  • Administrativní činnosti (fakturace, účetnictví a evidence dokladů, třídění emailů, rozesílání pozvánek a operativní komunikace s klienty).
  • Příprava slajdů a prezentací, školících materiálů včetně tisku a dovozu na místo.
  • Korektury textů, přepis audio a video souborů do textu.
  • Event planning (zajištění místa pro školení nebo konferenci, domluvení cateringu a komunikace s účastníky akce).
  • Kurýrní služby a čekání v řadě (třeba při vyřizování dokladů).
  • Jednoduché grafické práce a marketingové služby.
  • Správa webu ve WordPressu nebo jiném redakčním systému.
  • Domácí práce (úklid, žehlení, stěhování nábytku, instalatérské služby, hodinový manžel, drobné opravy a údržba, zapojení spotřebičů).
  • Právní služby a šablony smluv.
  • Hlídání dětí.
  • Venčení psa nebo jiného mazlíčka.
  • Servis jízdního kola.

 

Proces zadání je velmi snadný

Potěšil nás také tím, že ocenil jednoduchý proces zadávání ve 4 krocích:

 

  1. Zadáte úkol přes e-mail, formulář, Messenger nebo telefon. 
  2. myTimi jej potvrdí a odhadne časovou a finanční náročnost
  3. Vy potvrdíte, případně si domluvíte, že pokud úkol zabere méně než hodinu, začne začne myTimi pracovat hned, aniž byste museli potvrzovat. 
  4. Do stanoveného termínu vám myTimi pošle výsledek, který schválíte.

 

Proč služba myTimi

Daniel dlouho hledal službu, která by mu vyhovovala. Vyzkoušel zhruba 6 virtuálních asistentů, než našel službu myTimi, která dle jeho slov splňuje přísná kritéria. Jaká to jsou? 

 

  1. Okamžitá reakce. 
  2. Dostupnost kdykoliv během pracovních dní.
  3. Dobrá a minimalistická komunikace.
  4. Snadné zadání složitých úkolů. 
  5. Samostatnost, chuť se zlepšovat a růst na základě zpětné vazby.
  6. Kvalitní výstupy.

 

Tým sehraných a vzájemně zastupitelných asistentů

 

“Službu myTimi si můžete představit jako tým sehraných a vzájemně skvěle zastupitelných asistentů a asistentek, kteří jsou vám kdykoliv ochotni pomoci s vašimi mnohdy nelehkými úkoly. Pracují na nich v době, kdy se věnujete činnostem, ve kterých jste skutečně skvělí.”

 

Jaké úkoly jsme za Daniela řešili?
 

  • Zajištění změny trvalého pobytu a parkovací karty pro Prahu 6.
  • Tisk a doručení materiálů na místo školení.
  • Vyhledání a rezervace místa pro veřejné školení, včetně cateringu.
  • Hledání Muay Thai a Jiu Jitsu klubů v Praze.
  • Zajištění překladů do angličtiny.
  • Vyhledání rodilého mluvčího pro trénink konverzace v angličtině.
  • Vyhledání grafika pro webové stránky, který zpracuje úvodní obrázky, ilustrace a komiksy, které k článkům přikládám.
  • Průzkum nápadů pro nový diář.
  • Výběr restaurace pro setkání absolventů školení.
  • Revize článků.

 

Daniel toho ale napsal mnohem víc. Chcete si přečíst celý článek na blogu Na volné noze? Nechte se od něj inspirovat a klikněte sem
 

Abyste mohli používat myTimi naplno, prosím, potvrďte souhlas s našimi pravidly soukromí. Více informací: zdeSouhlasím