Obsluha zákaznické linky jako nedílná součást péče o zákazníky
Celý den vám zvoní telefon a vyrušuje vás při práci? Zákaznický servis je nedílnou součástí komunikace se zákazníky, ale dobrá zpráva je, že ho můžete pohodlně outsourcovat! Naši odborníci vyřídí telefonické hovory za vás a vy tím získáte více času na práci, která je pro vás opravdu důležitá.
Co všechno za vás v rámci zákaznického servisu vyřešíme?
Rozsah naší vzájemné spolupráce vychází vždy z vašich potřeb.
Může se jednat například o:
- příjem a vyřízení objednávek,
- podpora zákazníků po technické stránce,
- vyřízení reklamací,
- administrativní činnost – domlouvání schůzek, předávání vzkazů, odesílání dodatečných informací emailem apod.
Nejedná se o absolutní výčet služeb, které nabízíme, ale výběr těch, které u nás zákazníci poptávají nejčastěji. Vše se bude odvíjet od vašich potřeb a očekávání.
Kolik vás bude stát obsluha zákaznické linky přes myTimi?
U nás vždy platíte opravdu jen za to, co potřebujete. Základní hodinová sazba činí 490 Kč, ale nabízíme i další cenově zvýhodněné balíčky. Ty jsme sestavili pro všechny, kteří chtějí služeb myTimi využívat v rozsahu nejméně 25 hodin měsíčně.
Kdy si splněný úkol můžete odškrtnout ze seznamu?
V případě této aktivity může být řeč o jednorázové i dlouhodobé spolupráci. Na zákaznické lince vás můžeme zastoupit v období, kdy budete nedostupní, ale zároveň ji můžeme obsluhovat na denní bázi, a to dlouhodobě. Vše záleží na vašich potřebách.
Co musíme vědět, než na nás péči o zákazníky outsourcujete?
- V jakém rozsahu budete chtít tuto službu využít?
- Máte pro účely komunikace se zákazníky telefonní číslo, které byste na nás mohli přepojit?
- Víte, kvůli jakým otázkám vám zákazníci nejčastěji volají?
- Jaký je cíl hovoru? Vyřešit požadavek zákazníka nebo vám v přehledu sepsat, jaké hovory jsme v určitém časovém úseku přijali?
Máte databázi kontaktů, kterou potřebujete obvolat? Využijte naši službu navolávání databáze.