Obsluha zákaznické linky jako nedílná součást péče o zákazníky

Celý den vám zvoní telefon a vyrušuje vás při práci? Zákaznický servis je nedílnou součástí komunikace se zákazníky, ale dobrá zpráva je, že ho můžete pohodlně outsourcovat!

Celý den vám zvoní telefon a vyrušuje vás při práci? Zákaznický servis je nedílnou součástí komunikace se zákazníky, ale dobrá zpráva je, že ho můžete pohodlně outsourcovat! Naši odborníci vyřídí telefonické hovory za vás a vy tím získáte více času na práci, která je pro vás opravdu důležitá.
 
Co všechno za vás v rámci zákaznického servisu vyřešíme?
Rozsah naší vzájemné spolupráce vychází vždy z vašich potřeb.  
Může se jednat například o:

  • příjem a vyřízení objednávek,
  • podpora zákazníků po technické stránce,
  • vyřízení reklamací,
  • administrativní činnost – domlouvání schůzek, předávání vzkazů, odesílání dodatečných informací emailem apod.

Nejedná se o absolutní výčet služeb, které nabízíme, ale výběr těch, které u nás zákazníci poptávají nejčastěji. Vše se bude odvíjet od vašich potřeb a očekávání.


 
Kolik vás bude stát obsluha zákaznické linky přes myTimi?

U nás vždy platíte opravdu jen za to, co potřebujete. Základní hodinová sazba činí 490 Kč, ale nabízíme i další cenově zvýhodněné balíčky. Ty jsme sestavili pro všechny, kteří chtějí služeb myTimi využívat v rozsahu nejméně 25 hodin měsíčně.


 
Kdy si splněný úkol můžete odškrtnout ze seznamu?

V případě této aktivity může být řeč o jednorázové i dlouhodobé spolupráci. Na zákaznické lince vás můžeme zastoupit v období, kdy budete nedostupní, ale zároveň ji můžeme obsluhovat na denní bázi, a to dlouhodobě. Vše záleží na vašich potřebách.


 
Co musíme vědět, než na nás péči o zákazníky outsourcujete?

  • V jakém rozsahu budete chtít tuto službu využít?
  • Máte pro účely komunikace se zákazníky telefonní číslo, které byste na nás mohli přepojit?
  • Víte, kvůli jakým otázkám vám zákazníci nejčastěji volají?
  • Jaký je cíl hovoru? Vyřešit požadavek zákazníka nebo vám v přehledu sepsat, jaké hovory jsme v určitém časovém úseku přijali?

 
Máte databázi kontaktů, kterou potřebujete obvolat? Využijte naši službu navolávání databáze.

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Komunikace se zákazníkem v malém a středním podniku: Jak na „wow" efekt
České firmy se stále učí budovat vynikající zákaznický servis, ze kterého by byli klienti firem nadšeni. Přitom stačí tak málo, aby kupující vašeho produktu či služby řekl své „wow”. Přinášíme vám pět tipů, jak komunikovat se zákazníkem a získat si jeho věrnost.
107 faktů, citací a statistik o zákaznickém servisu
Dobře nastavená komunikace se zákazníkem by pro jakýkoliv podnik mělo být prioritou. Pokud totiž nevíte, jak efektivně komunikovat, můžete přijít o hodně. Špatný zákaznický servis může společnosti po celém světě stát až 3,7 bilionu dolarů ročně. Přečtěte si další statistiky týkající se zákaznické podpory.
Prodávejte opakovaně: Jak komunikovat se zákazníkem v 5 různých fázích rozhodování?
Komunikace se zákazníkem je klíčem k úspěšnému podnikání. Důležitý je samotný proces rozvíjení zákazníků a přizpůsobení způsobu komunikace dle toho, v jakém stádiu se zákazník nachází. Co je spotřebitelská hodnota a na které otázky je třeba si odpovědět?
Jak nastavit komunikační strategii?
Chcete zazářit v očích spotřebitelů, široké veřejnosti i potenciálních zaměstnanců? Toužíte po spokojených pracovnících? Pak vám pomůže dobře definovaná komunikační strategie. Co to vůbec je, jaké jsou její nástroje a jak vypadá vzor marketingové strategie? Které nástroje použít a v jakých okamžicích mohou byznysu pomoci?

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025