Obsluha zákaznické linky jako nedílná součást péče o zákazníky

Celý den vám zvoní telefon a vyrušuje vás při práci? Zákaznický servis je nedílnou součástí komunikace se zákazníky, ale dobrá zpráva je, že ho můžete pohodlně outsourcovat! Naši odborníci vyřídí telefonické hovory za vás a vy tím získáte více času na práci, která je pro vás opravdu důležitá.
 
Co všechno za vás v rámci zákaznického servisu vyřešíme?
Rozsah naší vzájemné spolupráce vychází vždy z vašich potřeb.  
Může se jednat například o:

  • příjem a vyřízení objednávek,
  • podpora zákazníků po technické stránce,
  • vyřízení reklamací,
  • administrativní činnost – domlouvání schůzek, předávání vzkazů, odesílání dodatečných informací emailem apod.

Nejedná se o absolutní výčet služeb, které nabízíme, ale výběr těch, které u nás zákazníci poptávají nejčastěji. Vše se bude odvíjet od vašich potřeb a očekávání.


 
Kolik vás bude stát obsluha zákaznické linky přes myTimi?

U nás vždy platíte opravdu jen za to, co potřebujete. Základní hodinová sazba činí 490 Kč, ale nabízíme i další cenově zvýhodněné balíčky. Ty jsme sestavili pro všechny, kteří chtějí služeb myTimi využívat v rozsahu nejméně 25 hodin měsíčně.


 
Kdy si splněný úkol můžete odškrtnout ze seznamu?

V případě této aktivity může být řeč o jednorázové i dlouhodobé spolupráci. Na zákaznické lince vás můžeme zastoupit v období, kdy budete nedostupní, ale zároveň ji můžeme obsluhovat na denní bázi, a to dlouhodobě. Vše záleží na vašich potřebách.


 
Co musíme vědět, než na nás péči o zákazníky outsourcujete?

  • V jakém rozsahu budete chtít tuto službu využít?
  • Máte pro účely komunikace se zákazníky telefonní číslo, které byste na nás mohli přepojit?
  • Víte, kvůli jakým otázkám vám zákazníci nejčastěji volají?
  • Jaký je cíl hovoru? Vyřešit požadavek zákazníka nebo vám v přehledu sepsat, jaké hovory jsme v určitém časovém úseku přijali?

 
Máte databázi kontaktů, kterou potřebujete obvolat? Využijte naši službu navolávání databáze.

Získejte virtuálního
asistenta ještě dnes

Celý den vám zvoní telefon a vyrušuje vás při práci? Zákaznický servis je nedílnou součástí komunikace se zákazníky, ale dobrá zpráva je, že ho můžete pohodlně outsourcovat! Naši odborníci vyřídí telefonické hovory za vás a vy tím získáte více času na práci, která je pro vás opravdu důležitá.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení
Abyste mohli používat myTimi naplno, prosím, potvrďte souhlas s našimi pravidly soukromí. Více informací: zdeSouhlasím