Články – kreativní copywriting pro váš blog

Potřebujete na svůj web přitáhnout nové čtenáře a získat je pro svůj projekt?

Potřebujete na svůj web přitáhnout nové čtenáře a získat je pro svůj projekt?

  • Analýza klíčových slov: Najdeme klíčová slova, díky kterým stoupne vaše organická návštěvnost, a dodáme vám report s návrhem klíčových slov.
  • Tvorba strategie: Vytvoříme dlouhodobou strategii pro vaše stránky i pro váš blog.
  • Psaní článků na blog: Napíšeme články, které si v rámci prohlížečů samy najdou čtenáře.
  • Publikační plán: Na základě analýzy sestavíme nejefektivnější publikační plán. 
  • Webový copywriting: Vyladíme váš web, získáme čtenáře na vaši stranu a dovedeme je k nákupu vašeho produktu.
  • Konzultace: Poradíme vám, jak psát blog, nebo co musí splňovat dobrý copywriter.
  • Firemním blogem to nekončí. Vše můžeme propojit i se správou sociálních sítí nebo online reklamou.
Podpořte svůj produkt na internetu, přitáhněte nové potenciální zákazníky a oslovte širší publikum!
 
Kolik vás to bude stát?
Na úkolu pracujeme jednorázově v hodinové sazbě 490 Kč, v rámci našich balíčků pro firmy můžete ale výrazně ušetřit. Analýza klíčových slov trvá přibližně 2–5 hodin podle složitosti projektu, na každém článku pracujeme 1–5 hodin podle rozsahu a náročnosti.
 
Kdy si splněný úkol můžete odškrtnout ze seznamu?
Jednorázově můžeme úkol splnit i do druhého dne. Většinou se ale jedná o dlouhodobou spolupráci, kdy si sami hlídáme veškeré termíny.
 
Co nás zajímá?
1. Nejprve si projdeme váš projekt a brand positioning.
2. Každý další krok si s vámi předem odsouhlasíme.

 

 

 

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Copywriting jako skvělý nástroj podpory prodeje
Copywriting neboli tvorba reklamních a marketingových textů může být skvělým nástrojem podpory prodeje vašeho výrobku či nabízené služby. Ale jen v okamžiku, kdy se dělá správně. Začněme jednoduše. Kdo je copywriter, proč ho mít a na co se soustředit při psaní článků?
10 užitečných tipů, jak na copywriting
Chcete znát 10 prospěšných rad, jak na copywriting? Tvorba reklamních a marketingových textů je skvělým nástrojem pro podporu prodeje. Ale může ji dělat každý? Na co by si všichni copywriteři měli dát pozor? A mohou psát o všem?
Content marketing: Stručný průvodce pro malé a střední podniky
Automatizace, procesní řízení, digitalizace, absence obchodních bariér... takové rysy obchodu si ještě před několika dekádami malé i střední podniky uměly jen stěží představit. Internetový marketing dnes ale otevírá dveře do businessu komukoliv a to za minimálních transakčních nákladů na podnikání. Jak na content marketing?
Jak vybudovat z malého podniku lovebrand: Firemní blog
Živou, fungující značku netvoří jenom produkt a logo. Důležitým faktorem je, jak vaši firmu vnímá svět. A to nejenom pro váš dobrý pocit. Podle průzkumů je až 75 % nákupů založeno na emocích, nikoli na logických argumentech. Vybudovat lovebrand přitom nemusí znamenat rozsáhlé investování do drahých kampaní. I malý podnik s nízkým marketingovým rozpočtem může být milován! Jak na to?

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025