Virtuální asistence  |  Osobní asistence  |  Přečteno 2237 x

Jak s virtuální asistencí můžete ušetřit v řádu až stovek tisíc ročně?

Již více než půl roku šetříme drahocenný čas a finance naší klientce Katce Čábelkové díky virtuální asistenci. Co všechno a hlavně jakým způsobem pro ni na denní bázi řešíme?
banner
Email
30 min
Hovory
15 min
Rešerše
15 min

Originální design s Brunetti

Katka Čábelková a její firma Brunetti design se specializuje na interiérový design. Od úplných základů, přes drobné rekonstrukce až po kompletní řešení. Její klientelu tvoří rodiny a firmy, které touží po zvelebení prostoru kolem sebe. Brunetti design volí především pro jejich zkušenosti a originalitu. 

 

Více času na kreativitu

Pro Katku spravujeme především firemní email, na který chodí zakázky společně s fakturami od dodavatelů a zákazníků. My se každý den postaráme o roztřídění emailů a všechny faktury tak, aby se klientka mohla věnovat kreativním činnostem a nemusela se zabývat administrativními záležitostmi. Takovým postupem docílí firma lepších výsledků, co se zákaznické spokojenosti týče. Jak to celé funguje? Firmě Brunetti design šetříme až 6 hodin času týdně, který může investovat do návrhů interiérů a dalších specializovaných činností.

 

Je virtuální asistence finančně výhodnější? 

Virtuální asistencí šetříme klientce i finance, jelikož pro ni plníme úkoly jen pokud je to potřeba. Nemusí tak zaměstnávat dalšího pracovníka, jehož kapacita by nebyla plně využita. Díky výhodnému balíčku našich služeb pracujeme denně zhruba hodinu a klientka tak platí pouze za tento odpracovaný čas. V případě zaměstnance by klientka platila za celý den a to ani nemluvíme o odvodech za zdravotní a sociální pojištění, které s myTimi nemusí řešit.

 

Podívejte se, jak s virtuální asistencí můžete ušetřit v řádu až stovky tisíc ročně. 

 
Zaměstnanec

myTimi

Strávený čas
1 hodina 1 hodina

Zaplacený čas
8 hodin 1 hodina

Měsíční náklady
40 000 Kč /SHM 7 500 Kč

Roční náklady
480 000 Kč 90 000 Kč

 

Jako virtuální asistent vyřešíme i mnohem více

Kromě zadávání faktur a správy emailu, řešíme také přesměrování hovorů v případě její nepřítomnosti a denní úkoly, které by klientce zabraly spoustu času. Mezi ty patří například domluva s dodavateli nebo jakékoliv osobní rešerše a další zadání. Díky našim zkušenostem vyřešíme cokoliv jednoduše, rychle a především správně. 

 

Máte zájem o podobnou službu?

 

Svěřte svou agendu do rukou myTimi

Administrativa je nedílnou součástí každého firemního procesu - ať už se jedná o komunikaci se zákazníkem či dodavatelem, této činnosti se zkrátka nevyhnete. Chcete mít čistou hlavu a plně se soustředit na svou práci? S myTimi je to možné. Postaráme se o váš kalendář, email, faktury a finance, komunikaci a dokonce i osobní záležitosti, na které nemáte kvůli nabitému programu čas.

 

Zanechte nám svůj e-mail
a odebírejte více podobných článků
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Máte zájem o virtuální asistenci?

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy