I začátek podnikání můžete rozjet naplno

28. 10. 2020
Obchod a strategie Přečteno 2671 x

Nenechte se omezovat a rozjeďte svůj byznys už od začátků. Začněte s minimem nákladů, zbavte se administrativy a získejte marketing, který vás vystřelí mezi hvězdy byznysu.

 

Pomoc pro začínající podnikatele

 

Chci rozjet podnikání naplno.

 

5 způsobů, jak rozjet podnikání a uspět

I začínající podnikatel může sklidit úspěch, o jakém se velkým firmám ani nesnilo. Jak? Tady je náš recept v pěti krocích.

 

1. Začněte s pevným byznys plánem

Za úspěšným podnikáním stojí dobře sestavená obchodní strategie. Pomůžeme vám ji vytvořit.

 

2. Zbavte se fixních nákladů

Neutrácejte zbytečně za něco, co nepotřebujete. Pomůžeme vám zefektivnit vaše výdaje a snížit je na minimum.

 

3. Neztrácejte čas operativními činnostmi

Vyplňování papírů, správa objednávek a zvedání telefonů vás obírá o čas, který byste mohli věnovat rozvoji podnikání. Soustřeďte se na jádro svého byznysu a operativní činnosti nechte na nás.

 

4. Začněte získávat zákazníky

Dejte o sobě vědět. Zjistěte, kdo jsou vaši zákazníci, a oslovte je tím nejlepším možným způsobem. Bude to PPC, SEO, Facebook, firemní blog nebo navolávání databáze?

 

5. Vybudujte si vztah se zákazníky

Dnešní doba je založená na vztazích, proto rozvíjejte ten svůj se zákazníky. K někomu, koho mají rádi, se totiž budou stále vracet. Obstaráme vám zákaznický servis a udržíme zákazníky maximálně spokojené.

Prohlédněte si, které aktivity se pojí se začátkem podnikání.

 

Jste začínající podnikatel? Pomůžeme vám!

 

  • Snížíme vaše náklady. S námi platíte jen za čas, který reálně věnujeme zadanému úkolu. Nemusíte nám platit dovolenou a nikdy neonemocníme. Jsme levnější než zaměstnanec a zvládneme toho mnohem víc.

 

Chci snížit náklady.

 

 

Nechci ztrácet čas operativními činnostmi.

 

  • Pomůžeme vám sestavit byznys plán. Porozumíme vašemu podnikání do hloubky, pomůžeme vám sestavit obchodní strategii a promyslíme za vás další kroky tak, aby efektivně vedly k vašim podnikatelským cílům.

 

Chci neprůstřelný byznys plán.

 

 

Chci nové zákazníky.

 

  • Postaráme se o profesionální zákaznický servis. Telefon zvedáme do 5 vteřin, na zprávy odepisujeme do 10 minut. Víme, jak komunikovat se zákazníky, a postaráme se o to, aby byli neustále spokojení.

 

Chci spokojené zákazníky.

 

Začátek podnikání potřebuje férového parťáka

A tím je myTimi. Pracujeme efektivně a vy zaplatíte jen za to, co skutečně potřebujete a využijete. O naší činnosti vám budeme posílat pravidelné reporty a vy budete vždy vědět, za co přesně platíte. A co je nejlepší? Pokud s naší službou nebudete spokojení, dostanete ji zadarmo.

 

Chci rozjet podnikání s férovým parťákem.

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Obchod a strategie
5 způsobů, jak propagovat obsah – zvyšte návštěvnost i konverze
Máte skvělý obsah, ale zákazníci se na váš web stejně nehrnou? O uskutečněných objednávkách si můžete nechat jen zdát? Pak se musíte zaměřit na marketingovou propagaci vašeho obsahu. Zjistěte, jak efektivně využít různé způsoby propagace a dostat tak váš obsah k co nejširšímu relevantnímu publiku.
Obchod a strategie
Jak vytvořit dobré value proposition a USP?
Máte uživatelsky přívětivý web, nabízíte kvalitní produkt, a dokonce i reklamy vám běží naplno – přesto u vás zákazníci nenakupují? Možná vám chybí správně definovaná value proposition a USP. V článku vám ukážeme, jak odlišit svoji firmu od konkurence pomocí silných prodejních argumentů a hodnoty vaší firmy, na základě kterých nebudou zákazníci chtít váš produkt odmítnout.
Obchod a strategie
Využijte opportunity cost a zjistěte, který projekt je pro váš byznys výhodnější + 2 praktické příklady
Zvažujete každou investici ze všech stran a stále si nejste jistí, jestli děláte správné rozhodnutí? Analýzou nákladů obětované příležitosti snadno zjistíte, do čeho se vyplatí investovat a co raději dát k ledu. Přinášíme rady našeho CEO, jak investovat chytře a vyhnout se zbytečným finančním ztrátám.
Obchod a strategie
4 typy osobností: Jak díky metodě DISC komunikovat se zákazníky a dotáhnout tak obchod do úspěšného konce?
Nedaří se vám prodat své produkty či služby novému klientovi? Problém může být ve způsobu, jakým s ním komunikujete. Abyste dokázali co nejrychleji identifikovat, kdo vůči vám sedí na schůzce nebo komu se snažíte něco prodat, bude se vám hodit znalost metody DISC. Díky ní druhé straně porozumíte a budete blíž kýženému úspěchu.

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025