Jak funguje outsourcing

Autor: Jan Skovajsa, CEO služby myTimi

 

Poučili jsme se z chyb ostatních

Začínali jsme jako služba pro běžné lidi, ale stále více a více se na nás obraceli podnikatelé, kteří potřebovali pomoc. Ať už s marketingem, zákaznickým servisem či dalšími odvětvími. Jedno měli společné. Všichni si dávali velký pozor na partnera. A není se čemu divit.

Sám jsem se ve svém životě potkal s agenturami, které byznysu zákazníků nerozuměly. Mnohdy nabízely v daném stádiu podnikání nepotřebnou pomoc a za své služby si účtovaly horentní sumy. Zejména pro malé a střední podnikatele je velmi těžké se v prostředí orientovat a rozpoznat nesmyslné nabídky pomoci.  

A právě v tomto okamžiku se píše začátek mé mise. Vyčistit toto prostředí, změnit ho, přistupovat k běžným lidem i podnikatelům férově a nabídnout jim cenově dostupné služby, které budou zcela transparentní.

Chceme, aby lidé platili rozumnou cenu za stejnou nebo lepší službu, než kterou nabízí konkurence. Toužíme po zefektivnění ekonomiky pro menší a střední firmy, které budou vědět, co kupují a proč to kupují. 

 

Jak outsourcovat práci?

Jak delegovat práci, aby vše fungovalo k vaší spokojenosti? Na samotném počátku si zodpovězte tři otázky.

 

1. Co mohu outsourcovat?

Nemůžete být specialisté na všechno. A to je naprosto pochopitelné. Nadále dělejte činnosti, v kterých vynikáte, ostatní outsourcujte.

 

2. Vím, jaký výsledek požaduji.

Když už víte, jaké úkoly chcete outsourcovat, stanovte způsob řešení i časový horizont, ve kterém by měly být splněny. Jste schopni říct druhé straně, co po ní požadujete, kdy má být celý úkol splněn a co je výsledkem?

 

3. Na koho vhodně outsourcovat?

Máte jasno v tom, jaké úkoly outsourcujete? Vyberte si partnera či agenturu s potřebnými dovednostmi a vědomostmi, které budete stoprocentně důvěřovat. Vyřeší za vás opravdu vše? A když něco pokazí, dokáže to přiznat, vzít na sebe zodpovědnost a udělat vše pro odčinění?

 

Jak funguje spolupráce s myTimi?

Jak to funguje? Celý proces je jednoduchý, rychlý a efektivní. Skládá se z pouhých 3 kroků.

 

1. Úvodní analýza potřeb ZDARMA.

Na schůzce nebo konferenčním hovoru si projdeme vaše jednotlivá nastavení a firemní procesy. Vše společně vyhodnotíme a navrhneme odhadovanou cenu.  

 

2. Převzetí agendy.

Připravíme postup, určíme klíčovou osobu a pustíme se do práce.  

 

3. Jeden Account Manager, na kterého se můžete obrátit s čímkoliv.

Naším cílem je od počátku plně nastavit spolupráci. Chceme ve vás vidět spokojeného klienta, udržovat i rozvíjet dobře fungující a dlouhodobé obchodní vztahy. Proto vám od prvního momentu bude přiřazena jedna kontaktní osoba (Account Manager), na kterou se můžete kdykoliv obrátit.

Account Manager od vás nejenže přijme veškerou agendu, ale také efektivně v rámci firmy přerozděluje úkoly opravdovým odborníkům v dané oblasti a kontroluje kvalitu řešení. To povede k vaší maximální spokojenosti. Po pár týdnech vyhodnotíme efektivitu nově nastavených systémů a procesů. Pokud je to možné, navrhneme jejich vylepšení nebo zrychlení.   

 

Co mohu outsourcovat na myTimi

Nenapadá vás, co byste mohli na službu myTimi outsourcovat? Máme pro vás hned několik tipů! Naší specializací je totiž zejména několik oblastí.

 

  • Virtuální asistent – nejvíce času šetříme těm podnikatelům, kteří na nás outsourcují osobní asistenci, urgentní pomoc, pravidelně opakující se úkoly, objednání prostorů k jednání, sledování využití placených nástrojů, efektivní řešení problémů či rešerše.
  • Zákaznický servis – žroutem času je také vyřizováním příchozích hovorů, e-mailů a komunikace v on-line chatu. Místo správy CRM i objednávkových systémů a řešení urgentních problémů se raději věnujte vaší specializaci.
  • Marketing – jen velmi málo lidí rozumí marketingu tak, aby dosáhli primárního cíle:  sehnat další obchod. myTimi zvládne vše od přípravy strategie, správy sociálních sítí a mailingu, SEM, SEO, přes copywriting, grafické práce až po tvorbu webových stránek.
  • Sales – práce v oblasti prodeje je nespočet. Věnujte se jí efektivně. Šetřete čas i peníze tím, že na myTimi outsourcujete tvorbu obchodní strategie, revizi databáze, tvorbu call scriptu, vyhledávání kontaktů nebo uskutečnění akvizičních hovorů. Dále za vás může také rozeslat nabídky e-mailem či spravovat nové poptávky.

 

Proč outsourcovat na myTimi?

Virtuální asistent myTimi je tou nejpovolanější osobou pro outsourcing. Proč? Protože na ní může delegovat kdokoliv cokoliv. Proč by mu měl úkoly ale někdo svěřit a jaké jsou výhody služby myTimi?

 

  • Proaktivní přístup – několik týdnů celou situaci pozorujeme a následně přicházíme s řešením.
  • Jedna kontaktní osoba – nepřehazujeme si vás jako horký brambor. Vše řešíte s jedním Account Managerem.
  • Znalosti a dovednosti – díky našemu týmu, složenému z různých odborníků, získáte velkou sadu dovedností.
  • 100 % zastupitelnost asistentů – informace si mezi sebou předáváme, a tak nemusíte řešit absenci asistenta v době dovolené nebo nemoci.
  • Spolehlivost – věříme, že služby mají být rychlé, spolehlivé a bez výmluv. Vždy dostanete své výstupy včas a dle domluvy.
  • Levnější než zaměstnanec – asistent je levnější než váš zaměstnanec díky specializaci a objemům práce. Neplatíte za něj pojištění ani dovolenou.
  • Platit jen to, co využiji – méně byznysu by mělo znamenat menší náklady. Virtuální asistent proměňuje náklady firem na čistě variabilní. Při změně životního cyklu organizace mohou podnikatelé díky virtuální asistenci pracovat s náklady a přiměřeně je měnit.
Abyste mohli používat myTimi naplno, prosím, potvrďte souhlas s našimi pravidly soukromí. Více informací: zdeSouhlasím