Obrátíme vyhledávání ve váš prospěch a motivujeme uživatele, aby se stali právě vašimi zákazníky. Až zadají do vyhledávače dotaz na služby ve svém okolí, budete to vy, kdo se zobrazí mezi prvními výsledky.
Od řemeslníků a kadeřnic přes obchody a restaurace až po právníky a ordinace. Nenechte nevýhodnou lokalitu nebo silnou konkurenci v okolí, aby vás převálcovaly.
Optimalizujeme webový obsah a zařídíme, aby údaje potřebné pro lokální SEO byly konzistentní napříč všemi kanály, které používáte – na webu, sociálních sítích, mapách i v katalozích.
Víme, co a jak vyplnit ve Firemním profilu Google (dříve Moje firma na Google) i Firmy.cz, aby vás vyhledávače doporučovaly. Zároveň navrhneme, jaké další katalogy jsou pro vás vhodné a zařadíme vás do nich.
Posvítíme si na SEO na Google Maps, abyste se zobrazovali na mapě pro určitá klíčová slova.
Poradíme, jak pracovat s Google recenzemi, které hrají v lokálním SEO důležitou roli, a doporučíme, jak můžete motivovat zákazníky k jejich zanechání.
Lokální SEO vám pomůže, pokud chcete cílit na lidi ve vašem blízkém okolí. Využívá totiž polohu uživatele a podle té mu pak generuje výsledky vyhledávání. To znamená, že pokud uživatel hledá restauraci nebo kadeřníka v určitém městě, lokální SEO zajistí, že se mu zobrazí pouze firmy, které jsou v jeho okolí.
Lokální SEO vám pomůže ve chvíli, kdy chcete cílit na lidi ve vašem blízkém okolí. Pro lepší umístění v rámci lokálního SEO pečlivě vyplňte svůj Firemní profil na Google a Firmy.cz. Nezapomínejte ani na to, aby údaje potřebné pro lokální SEO byly stejné na webu, v mapách i na sociálních sítích. To všechno vám pomůže dostat váš web na vyšší pozice ve výsledcích vyhledávání.
Lokální vyhledávání znamená, že vyhledávač zobrazí uživateli výsledky na základě jeho geografické polohy. Vyhledávače, jako je Google nebo Seznam, využívají polohu uživatele a personalizují výsledky vyhledávání tak, aby se zobrazily nejrelevantnější firmy a služby v jeho okolí.
Lokální SEO je důležité především pro firmy, které chtějí přitáhnout zákazníky z konkrétní oblasti. Pro podniky, které se zaměřují na místní trhy, je klíčové, aby je lidé v okolí mohli snadno najít a využít tak jejich služby nebo nabízené produkty.