Marketing  |  PPC  |  Přečteno 62 x
Každý měsíc firmě EcoFleet přivádíme 2 500 nových uživatelů
Společnosti EcoFleet jsme vytvořili nový web, který přivádí tisíce návštěvníků, a nastavili jsme PPC kampaně na Facebook, Google a Sklik. Díky tomu získává firma stovky nových B2B poptávek. Přečtěte si, jak naše spolupráce probíhala.

Čeho jsme dosáhli? 

Na základě definice hlavních prodejních argumentů jsme vytvořili nový web, který přímo komunikuje konkrétní řešení pro zákazníky. Z nuly jsme se dostali na 7 500 návštěvníků webu měsíčně, kteří se na web sami vracejí. Výkonnostní kampaně, které jsme zaměřili primárně na B2B segment, přivedly téměř 2 500 nových uživatelů a stovky B2B zákazníků. Ve výsledku 69 % všech poptávek vzniká právě díky reklamě

 

Čím se EcoFleet zabývá? 

EcoFleet se specializuje na monitoring vozidel a správu vozového parku. Poskytuje služby elektronické knihy jízd, monitorování tankování a spotřeby pohonných hmot vozidel a strojů. Díky tomu můžou klienti jednoduše sledovat pohyb a stav všech svých vozidel. Skvělý je digitalizovaný dispečink, který vám umožní mít úkoly pro řidiče v přehledné aplikaci. Jejich služby využívají především firmy, které mají desítky či stovky vozidel.  

 

Proč nás EcoFleet oslovil? 

Klient se snažil získat nové zákazníky pomocí přímého prodeje. Věděl ale, že způsobů, které jsou efektivní je mnohem víc. Rozhodl se jako kanál pro sběr poptávek z B2B segmentu využít online marketing. Cílem bylo získání relevantních a velkých poptávek

 

Jak jsme postupovali? 

Na začátku jsme si s klientem určili, co je hlavním cílem, a vytvořili positioning, abychom věděli, jakým směrem se ubírat. Tento dokument odpovídá na otázky jako například: 

 

  • Jaké má firma hodnoty? 
  • Jaká jsou pravidla komunikace? 
  • V čem je lepší než konkurence? 
  • Jaká je cílová skupina a co ji zajímá? 
  • A mnoho dalších. 

 

Pro získávání poptávek jsme zvolili vyhledávácí kampaně, díky kterým se můžeme zaměřit na B2B segment. Začali jsme analýzou klíčových slov, která nám ukázala, jaké vyhledávací dotazy by nám mohly přivádět konverze. Na základě toho jsme vytvořili strukturu kampaní, ve které jsme personalizovali textaci reklam tak, abychom eliminovali B2C poptávky. Reklamy jsme spustili na Googlu, Skliku a Facebooku a jednalo se o směs bannerových, vyhledávacích a poptávkových kampaní. 

 

EcoFleet PPC reklama

Ukázka bannerové PPC reklamy, kterou jsme vytvořili pro firmu EcoFleet 

 

Co chystáme do budoucna? 

Společnosti EcoFleet jsme pomohli i s nastavením fungováním byznysu a postupně přicházíme s novými nápady na zlepšení kampaní, webu i procesu akvizice. Postupně vylepšujeme web i reklamní kampaně, v jejichž správě pokračujeme, abychom dosáhli co nejlepších výsledků. 

 

Jak spolupráci hodnotí EcoFleet? 

S myTimi spolupracujeme déle než rok a díky nim se naše firma posunula. Nový web a reklamní kampaně nám přivedly stovky nových poptávek. S výsledky jsme moc spokojeni a ve spolupráci dále pokračujeme.“ 

- Robert Čech, jednatel 

 

Zvyšte návštěvnost a konverze i vašeho webu 

Dejte o sobě vědět. Správně nastavená PPC reklama podpoří růst vašeho podnikání. Chcete zvýšit návštěvnost webu nebo konverze? Ušijeme vám PPC reklamy na míru. Napište si o nezávaznou nabídku. 

 

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Napište mi, s čím potřebujete pomoci, a pojďme se sejít

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Jste nespokojení? Neplatíte
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy