Marketing  |  HR marketing  |  Přečteno 1306 x

Náborová kampaň pro EHOSTESKU přinesla 300 kandidátů za měsíc, a to za cenu 28 Kč za CV

Společnost EHOSTESKA poskytuje profesionální služby v oboru zajišťování hostesek a promotérů na různorodé akce již od roku 1996 v Praze, celé České republice a čím dál častěji také v zahraničí. Nabízí kvalitní a flexibilní servis, díky kterému dokáže sestavit profesionální tým pro nejrůznější konference, kongresy, plesy, road show, výstavy apod.
banner

Jak začala naše spolupráce? 

Na jaře 2022 nás organizace oslovila, jelikož po pandemii koronaviru, kdy byla řada akcí zrušena, neměli dostatek kvalitních hostesek a promotérů. Pro své akce potřebovali rychle doplnit stavy pracovníků, aby byli schopni saturovat všechny poptávky. Cílem bylo vytvořit náborovou kampaň, která přivede zájemce o práci v tomto oboru. Jedním z požadavků bylo také vytvoření nových webových stránek, které budou konverzní. To znamená stránky

 

  • přehledné 
  • srozumitelné 
  • s jasně prezentovanými benefity práce pro EHOSTESKU 
  • s jednoduchou možností poslat žádost. 

 

Zájemce o práci pak tyto přehledné informace vedly k tomu, že zanechali v kontaktním formuláři své osobní údaje.  

 

Jak jsme postupovali?  

  • Nejprve jsme zhodnotili situaci a navrhli marketingový plán kampaní na sociálních sítích Facebook a Instagram, včetně komplexního nastavení Google Analytics.  
  • Posléze jsme navrhli strukturu, texty a design landing page.  
  • Postarali jsme se také o grafiku bannerů a navrhli vhodné kampaně.  
  • Nakonec jsme web i kampaně spustili.  

 

 

Čeho jsme dosáhli?  

Podařilo se nám vytvořit úspěšnou náborovou kampaň, pomocí které jsme dosáhli vysokých počtů leadů. Výsledky předčily naše očekávání, jelikož:  

 

  • plánem bylo získat 105 kandidátů měsíčně, ale my jsme už v prvním měsíci spuštění získali 554 CV. Navíc jsme tohoto výsledku dosáhli za využití nižšího rozpočtu.  
  • V plánu bylo investovat 20 500 Kč – ale v červenci a ani srpnu jsme se nedostali přes 18 000 Kč.  
  • Cena za CV byla odhadovaná na 196 Kč – v červenci jsme měli průměrně 28 Kč a v srpnu 38 Kč.   

 

Plán investice 

Realita v červenci 

Realita v srpnu 

cca 196 Kč / CV 

28 Kč / CV

38 Kč / CV 

 

Co chystáme do budoucna?  

Aktuálně připravujeme nový web, který se bude soustředit na služby EHOSTESKY a bude cílit na jinou skupinu koncových zákazníků. Bude se jednat převážně o eventové a produkční firmy. Cílem bude zisk nových klientů, kteří pořádají eventy. Zároveň bude web nabízet službu pronájmu kostýmů, které lze půjčit samostatně, nebo mohou být dodány společně se službami hostesek a promotérů. Původní web se zaměřuje na zájemce o práci v agentuře. Jeho cílem je vyplnění kontaktního formuláře a zisk leadů (nových hostesek a promotérů).  

 

Jak naši spolupráci hodnotí EHOSTESKA? 

„Po pandemii jsme potřebovali rychle navýšit kapacity a myTimi nám s tím velmi pomohl. Vytvořil přehledný web, díky kterému se nám už během prvního měsíce ozvalo mnoho zájemců, a to za nižší cenu, než jsme předpokládali. S výsledkem jsme moc spokojeni, a proto spolupracujeme i nadále.“ 

Janina Staehelin, Founder & CEO EHOSTESKA

 

 

 

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy