banner

Náborová kampaň pro EHOSTESKU přinesla 300 kandidátů za měsíc, a to za cenu 28 Kč za CV

Přečteno 1726 x
Pro EHOSTESKU, renomovanou společnost poskytující hostesky a promotéry pro různorodé akce, jsme zrealizovali úspěšnou náborovou kampaň. Cílem bylo rychle a efektivně získat kvalitní kandidáty pro doplnění týmu po období pandemie. V prvním měsíci kampaně jsme přilákali 300 kandidátů za pouhých 28 Kč za CV, což výrazně překonalo naše očekávání.
  • Zadání: Nový kariérní web
  • Platforma: WordPress
  • Rok realizace: 2022
  • Trvání: 3 týdny
  • Jazyk: Český
  • Rozsah: Do 50 tisíc Kč

 

web pro ehosteska

 

Kdo je náš klient?

Společnost EHOSTESKA poskytuje profesionální služby v oboru zajišťování hostesek a promotérů na různorodé akce již od roku 1996 v Praze, celé České republice a čím dál častěji také v zahraničí. Nabízí kvalitní a flexibilní servis, díky kterému dokáže sestavit profesionální tým pro nejrůznější konference, kongresy, plesy, road show, výstavy apod.

 

Jak začala naše spolupráce? 

Na jaře 2022 nás organizace oslovila, jelikož po pandemii koronaviru, kdy byla řada akcí zrušena, neměli dostatek kvalitních hostesek a promotérů. Pro své akce potřebovali rychle doplnit stavy pracovníků, aby byli schopni saturovat všechny poptávky. Cílem bylo vytvořit náborovou kampaň, která přivede zájemce o práci v tomto oboru. Jedním z požadavků bylo také vytvoření nových webových stránek, které budou konverzní. To znamená stránky

  • přehledné 
  • srozumitelné 
  • s jasně prezentovanými benefity práce pro EHOSTESKU 
  • s jednoduchou možností poslat žádost. 

Zájemce o práci pak tyto přehledné informace vedly k tomu, že zanechali v kontaktním formuláři své osobní údaje.  

 

Jak jsme postupovali?  

  • Nejprve jsme zhodnotili situaci a navrhli marketingový plán kampaní na sociálních sítích Facebook a Instagram, včetně komplexního nastavení Google Analytics.  
  • Posléze jsme navrhli strukturu, texty a design landing page.  
  • Postarali jsme se také o grafiku bannerů a navrhli vhodné kampaně.  
  • Nakonec jsme web i kampaně spustili.  

 

web pro ehostesku

 
 
 

Čeho jsme dosáhli?  

Podařilo se nám vytvořit úspěšnou náborovou kampaň, pomocí které jsme dosáhli vysokých počtů leadů. Výsledky předčily naše očekávání, jelikož:  

  • plánem bylo získat 105 kandidátů měsíčně, ale my jsme už v prvním měsíci spuštění získali 554 CV. Navíc jsme tohoto výsledku dosáhli za využití nižšího rozpočtu.  
  • V plánu bylo investovat 20 500 Kč – ale v červenci a ani srpnu jsme se nedostali přes 18 000 Kč.  
  • Cena za CV byla odhadovaná na 196 Kč – v červenci jsme měli průměrně 28 Kč a v srpnu 38 Kč.   

 

Plán investice 

Realita v červenci 

Realita v srpnu 

cca 196 Kč / CV 

28 Kč / CV

38 Kč / CV 

 

Co chystáme do budoucna?  

Aktuálně připravujeme nový web, který se bude soustředit na služby EHOSTESKY a bude cílit na jinou skupinu koncových zákazníků. Bude se jednat převážně o eventové a produkční firmy. Cílem bude zisk nových klientů, kteří pořádají eventy. Zároveň bude web nabízet službu pronájmu kostýmů, které lze půjčit samostatně, nebo mohou být dodány společně se službami hostesek a promotérů. Původní web se zaměřuje na zájemce o práci v agentuře. Jeho cílem je vyplnění kontaktního formuláře a zisk leadů (nových hostesek a promotérů).  

Ehosteska web ve WordPress

 

 

Jak naši spolupráci hodnotí EHOSTESKA? 

„Po pandemii jsme potřebovali rychle navýšit kapacity a myTimi nám s tím velmi pomohl. Vytvořil přehledný web, díky kterému se nám už během prvního měsíce ozvalo mnoho zájemců, a to za nižší cenu, než jsme předpokládali. S výsledkem jsme moc spokojeni, a proto spolupracujeme i nadále.“ 

– Janina Staehelin, Founder & CEO EHOSTESKA

 

 

 

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Marketing
Web myTimi jako výkladní skříň špičkového SEO – růst ze 60 000 na 140 000 návštěv ročně
V myTimi pomáháme našim klientům získávat zákazníky díky marketingu a obchodu a poté je udržet díky zákaznickému servisu. S námi jsou všechny náklady v podnikání variabilní v jakékoliv fázi.
Přečíst
Marketing
Fingo.cz jsme díky zpětným odkazům zvýšili organickou návštěvnost o 432 %
Fingo pomáhá lidem se lépe orientovat ve financích a najít nejlepší investiční příležitosti, hypotéky nebo životní pojištění pomocí srovnávacích kalkulaček. Proto si moc dobře spočítali, že mají příliš vysokou cenu za lead a potřebují posílit organickou návštěvnost.
Přečíst
Marketing
Společnost BO! reality a finance získala 183 relevantních zájemců o zaměstnání díky kariérnímu webu a reklamní kampani
Realitní kancelář BO! reality a finance založili dlouholetí odborníci v oboru, kteří přináší moderní postupy do světa realit. Svým klientům nabízí pomoc s koupí, prodejem, rekonstrukcí nebo pronájmem nemovitostí. Společnost klientům nepomáhá jen čistě v oblasti nemovitostí, ale bere v potaz i finance, které se s nemovitostmi pojí.
Přečíst
Marketing
Vytvořili jsme korporátní web s rodinnou atmosférou
Společnost NESS Czech patří mezi největší poskytovatele IT služeb v České republice. Je součástí mezinárodní skupiny NESS Digital Engineering – její kanceláře a inovační centra najdete v USA, Evropě, na Blízkém východě i v Asii.
Přečíst

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025