Virtuální asistence  |  Přečteno 1886 x
27. 1. 2020

Proč mám outsourcovat s myTimi?

Netušil jsem, že mi budou agentury tvrdit, ať si koupím to či ono a zneužijí situace, ve které se nachází i plno dalších malých a středních podnikatelů. Mou misí se stalo toto prostředí vyčistit a učinit ho férovějším. Chtěl jsem vytvořit službu dostupnou pro všechny, na kterou lze outsourcovat cokoliv, ve které bude navíc lehké se orientovat, bude cenově dostupná a transparentní. A to je jen pár důvodů, proč outsourcovat s myTimi.

 

Moderní open space

 

Autor: Jan Skovajsa, CEO služby myTimi

 

S myTimi víte, co kupujete a za co platíte

Splést se alespoň jednou v dodavateli a zaplatit za něco, co vlastně nikdo nepotřebuje, se stalo snad každému podnikateli. Všichni někdy skočili na lep jiné firmě.

Na začátku mé podnikatelské cesty mi agentury tvrdily, že potřebuji milion věcí. Ani mi nebyly schopné vysvětlit, co kupuji a za co bych jim měl platit. Mnoho malých a středních podnikatelů má podobné zkušenosti. Jen obtížně se vyznají v praktikách a nabídce obchodních a mediálních firem.

Rozhodl jsem se, že je čas takové prostředí změnit. Začali jsme provozovat službu virtuální asistence pro běžné lidi, ve které děláme vše fér a tak, aby všechny naše úmysly byly druhé straně zřejmé. Proto v myTimi bojujeme s cenovou diskriminací, neúčtujeme si různé ceny a chceme být ve všech ohledech maximálně transparentní. Nechceme, abyste platili za věci více, než je jejich skutečná hodnota.

 

Proč myTimi? Služba má hned několik výhod!

Podnikatelům pomáhá outsourcing víc, než si zpočátku dokáží představit. Konečně jste si položili otázku, jak delegovat práci nebo rovnou proč ji delegovat zrovna na službu myTimi? Rozhodli jsme se vytvořit službu, která bude mít hned několik klíčových výhod. Jaké to jsou?

 

1. Kombinace znalostí a zkušeností množství lidí.

Víc hlav, víc ví. Náš tým je složený z mnoha lidí. Každý z nich je opravdový odborník ve svém oboru, ať už se  jedná o PPC, SEO, copywriting nebo zákaznický servis. Vždy v rámci týmu delegujeme úkol na člověka, který má potřebné znalosti a dovednosti. Pokud na nás cokoliv outsourcujete, získáte velkou sadu dovedností.

 

2. Jedna kontaktní osoba.

Nepřehazujeme si vás jako horký brambor. I přesto, že na vašem úkolu může dělat několik odborníků, vždy vám bude přiřazena jedna kontaktní osoba (account manager), se kterou budete řešit všechny úkoly a veškerý outsourcing.

 

3. Levnější než zaměstnanec.

Podnikatelé platí velké finanční částky za náklady týkající se mzdy a dovolených. Zaměstnanci musí sedět v kancelářích, které nestojí málo a ani potřebné vybavení, od psacích potřeb, přes kopírky až po počítače a telefony také nejsou zdarma. Na to vše s námi můžete zapomenout.

 

4. 100 % zastupitelnost.

Je váš zaměstnanec na dovolené nebo podlehl zákeřné nemoci a vy řešíte, kdo teď bude spravovat jeho agendu? S myTimi vám tyto starosti odpadnou. Informace si mezi sebou předáváme, a tak se nikdy nestane, že by se vašemu úkolu neměl kdo věnovat.

 

5. Menší administrativní náročnost.

Povinnosti zaměstnavatele, nejen ve vztahu k zaměstnanci, ale i k institucím, vážně nejsou pohádka. Zákoník práce stanovuje, co všechno musí zaměstnavatel v pracovněprávním vztahu splnit. Nechcete sepisovat pracovní smlouvy, řešit za zaměstnance úřady a sepisovat tuny administrativních dokumentů?

Nechcete navštěvovat zdravotní pojišťovny, ČSSZ, Finanční správu, Úřad práce ČR či státem jinak určenou pojišťovnu pro pojištění odpovědnosti zaměstnavatele? Pak outsourcujte na službu myTimi.

 

6. Úspory z rozsahu.

Jste malá firma a nemůžete tak snižovat podíl pevných nákladů vzhledem k nákladům celkovým? Nemáte vyjednávací sílu velké společnosti, a proto nedokážete dohodnout s dodavateli lepší cenu? Čerpejte s námi výhody, které skýtá provoz a výroba ve větším měřítku.

 

7. Proaktivní přístup.

Naším cílem je od počátku plně nastavit spolupráci. Chceme ve vás vidět spokojeného klienta a udržovat a rozvíjet dobře fungující a dlouhodobé obchodní vztahy. Vždy navrhneme zlepšení a změny v aktuálních postupech a to vše z toho důvodu, abychom vám ušetřili čas i peníze.

 

8. Spolehlivost.

Věříme, že služby mají být rychlé, spolehlivé a bez výmluv. Vše děláme fér a transparentně. Vždy dostanete své výstupy včas a dle domluvy. A jestliže se někdy stane, že uděláme chybu, tak ji také přiznáme.

 

9. Proměna na variabilní náklady, které se mění s životním cyklem společnosti.

Každá organizace prochází určitým životním cyklem. Některé rostou, jiné mají stabilizované výdaje, další prochází obdobím krize. Zejména při příjmech klesajících pod úroveň nákladů, kdy se podnik dostává do ztráty, je důležité mít co nejméně fixních nákladů.

V myTimi věříme, že by společnosti měly mít zejména variabilní náklady. To podnikatelům umožňuje být efektivní a věnovat se činnostem, kterým opravdu rozumějí. To ostatní mohou přenechat našim specialistům a zároveň nám mohou důvěřovat, že jim poskytneme službu, která bude cenově přiměřená vykonané aktivitě.

A právě v této oblasti agentury zneužívají situace, ve které se špatně orientuje plno malých a středních podnikatelů.

S virtuálním asistentem myTimi podnikatelé promění všechny náklady na variabilní, což jim umožňuje s náklady pracovat a přiměřeně je měnit.


Co podnikatel může outsourcovat na myTimi?

Jenže podnikání zdaleka není jen o jeho předmětu. I přesto, že můžete být profíkem v daném oboru, podnikatel toho musí zvládat mnohem víc, od administrativy až po prodej. Že to nejen není jeho specializace, ale není to ani v silách normálního smrtelníka, už úředníky nebo potenciální zákazníky nezajímá. Co tedy mohou podnikatelé outsourcovat?

 

Zákaznický servis

Opravdu se chcete zdržovat vyřizováním příchozích hovorů, e-mailů a komunikace v on-line chatu?
Nechte nás spravovat vaše CRM i objednávkový systém. I řešením urgentních problémů ztrácíte desítky hodin svého drahocenného času.  

 

Marketing

Myslíte si, že marketing nepotřebujete? Pokud ale chcete podpořit prodej a sehnat další obchod, nic jiného vám nezbyde. My zvládneme vše od přípravy strategie, správy sociálních sítí a mailingu, SEM, SEO, přes copywriting, grafické práce až po tvorbu webových stránek.

 

Finance

Byrokratická zátěž podnikání v ČR je kapitola sama o sobě. Co všechno byste podle úředníků měli ovládat? Vystavování faktur, párování plateb, základní účetní práce, vymáhání pohledávek, úhrady bankovních příkazů, mít přehled cashflow a do toho hlavně kontrolovat a neztratit všechny účetní doklady.

 

Sales

Pokud podnikatel nemá s kým dělat obchod, nebude logicky ani podnikat. Dokáže ale všechnu práci odvést jeden obchodní zástupce, nebo byste některé věci měli outsourcovat? Delegujte na nás například tvorbu obchodní strategie či revizi databáze. Vytvoříme pro vás call script, vyhledáme kontakty, uskutečníme za vás akviziční hovory, rozešleme nabídky e-mailem a budeme spravovat nové poptávky.

 

Administrativa

Za své klienty spravujeme e-mailové schránky, kalendáře, plánujeme jim schůzky, připravujeme podklady, vyhledáváme veškeré potřebné informace (včetně rešerše literatury), vytváříme prezentace nebo formátujeme dokumenty.

 

Pochůzky

Podnikatelé často nemají čas na vyzvednutí a doručení balíků, doručení zásilek na více míst, stání ve frontách. A to už vůbec nemluvíme o tom, že je nemá kdo zastoupit na úřadech a předat úřední dokumenty, nebo na konci roku rozvést dárky či pozvánky. myTimi vyřeší vše.

 

Event management

Za podnikatele vyhledáme vhodné prostory, komunikujeme s dodavateli, získáme cenové nabídky, pozveme na akci ty pravé zákazníky, oslovíme vystupující i vystavovatele a hlavně jim pomůžeme na místě konání.

 

Virtuální asistent

Osobní asistence, urgentní pomoc, pravidelně opakující se úkoly, objednání prostorů k jednání, sledování využití placených nástrojů, efektivní řešení problémů či rešerše jsou oblasti, které podnikatelům po outsourcování na službu myTimi ušetří mnoho času.

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Napište nám a my se vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení
Exkluzivní tipy jen pro vás
Přihlaste se k odběru newsletteru a získejte přístup k exkluzivním tipům a novinkám, které na blogu nenajdete.
  • Každou neděli vám pošleme tip z oblasti marketingu, podnikání nebo osobního rozvoje.
  • Každý druhý čtvrtek vás upozorníme na nejzajímavější články na blogu.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy