Marketing  |  SEO  |  Přečteno 1411 x

Jak se nám podařilo zvýšit společnosti Algotech počet konverzí o 40 % díky SEO?

Firma Algotech je dodavatelem podnikových IT řešení a cloudových služeb. Svým zákazníkům nabízí IT služby už více než 25 let. Má vlastní datové centrum, ve kterém střeží tisíce terabytů dat svých klientů, a její profesionalitu potvrzuje mnoho certifikací.

S čím chtěl Algotech pomoct? 

Společnost Algotech potřebovala zvýšit organickou návštěvnost na webu alespoň o 20 %, a tím navýšit i množství leadů. Optimalizace webu pro vyhledávače pro firmu nebyla prioritou a linkbuildingu se věnovala nárazově. 

 

Jak jsme postupovali? 

Pro firmu Algotech jsme na podzim roku 2020 navrhli novou SEO strategii, která měla jasný postup: 

 

  • Získat 3–4 odkazy měsíčně z kvalitních webů. 
  • Distribuovat obsah na weby s tématy IT, průmyslu, technologií a podnikání. 
  • Přidat každý týden optimalizovaný článek na blog, který bude obsahem reagovat na aktuální trendy v oblastech služeb, které Algotech nabízí. 

 

 
 
 

Vypracovali analýzu klíčových slov pro hlavní oblasti Algotechu jako je Cloud, CRM, ServiceDesk a GDPR a sestavili jsme harmonogram blogu, který obsahoval témata na 6 měsíců dopředu.  

Vytipovali jsme weby pro distribuci obsahu a získávání odkazů. Podařilo se nám vytvářet kvalitní obsah, který se líbil vyhledávačům i cílové skupině. Články procházely podrobným schvalováním na straně klienta, abychom udrželi odbornou a faktickou správnost.  

 

Jaké byly výsledky po prvním roce spolupráce? 

  • Organické návštěvy – meziroční růst o 33 % 
  • Konverze (leady) – meziroční růst o 11 % 
  • Konverzní poměr – meziroční pokles o 18 % 

 

Podařilo se nám splnit cíl návštěvnosti, ale klesl konverzní poměr – což je sice běžný jev při rozšíření záběru obsahu a růstu pozic klíčových slov, ale pro další rok spolupráce jsme cíle přenastavili, abychom tento nedostatek napravili. 

 

Druhý rok jsme zvýšili konverzní poměr o 47 % 

V druhém roce spolupráce bylo naším cílem 
 

  • udržet dosaženou měsíční návštěvnost 
  • a vrátit se na původní konverzní poměr. 

 

Identifikovali jsme, jaká témata a klíčová slova jsou v konverzní cestě zákazníka blíže nákupu, abychom se na ně zobrazili v horní polovině první stránky ve výsledcích vyhledávání. Zanalyzovali jsme meta popisky stránek, které jsou na první stránce ve vyhledávání, abychom zvýšili míru prokliku. K blogovým článkům, které přímo zmiňují služby Algotechu, jsme přidali CTA tlačítka pro snazší navigaci na poptávkový formulář. 

 

Jakých výsledků jsme dosáhli v druhém roce spolupráce? 

  • Organické návštěvy – meziroční růst o 2 % 
  • Konverze (leady) – meziroční růst o 40 % 
  • Konverzní poměr – meziroční růst o 47 % 

 

Podařilo se nám splnit všechny cíle – u konverzního poměru jsme dokonce převýšili původní cílovou hodnotu o 21 %. 

 

 

Jak naše spolupráce pokračuje? 

Se společností Algotech i nadále spolupracujeme. Provedli jsme konkurenční off-page analýzu a analýzu obsahu, abychom mohli i nadále vytvářet kvalitní obsah a získávat odkazy lépe než konkurence. Během následujícího roku budeme dělat redesign webu. Naším cílem bude předělat web s co nejmenším negativním dopadem na doposud vybudované SEO. 

 

Jak naši spolupráci hodnotí Algotech? 

„Spolupráce s myTimi se nám vyplácí zejména protože se dostáváme k nepoměrně většímu počtu potencionálních zákazníků, kterým mohou naše služby pomáhat v jejich podnikání a práci. Proto se společná práce vyplácí všem. S budováním digitální přítomnosti a dohledatelnosti jsme bojovali dlouhá léta a díky analýze a nastavené strategii jsme se opravdu dostali daleko. Pořád je co zlepšovat a věříme, že kolegové z myTimi nám pomůžou dohledatelnost našich služeb ještě zlepšovat.“

– František Zeman, generální ředitel Algotechu

 

Zvýšíme konverze a návštěvnost webu i vám 

Pomocí SEO dokážeme zvýšit organickou návštěvnost na vašem webu a s ní i konverzní poměr. Zanalyzujeme váš web, najdeme ty správná klíčová slova a napíšeme články, které se budou líbit vyhledávačům i zákazníkům. Získejte první příčky ve výsledcích vyhledávání. Ozvěte se pro nezávaznou nabídku

 

 

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy