
Jak s virtuální asistencí můžete ušetřit v řádu až stovek tisíc ročně?
Originální design s Brunetti
Katka Čábelková a její firma Brunetti design se specializuje na interiérový design. Od úplných základů, přes drobné rekonstrukce až po kompletní řešení. Její klientelu tvoří rodiny a firmy, které touží po zvelebení prostoru kolem sebe. Brunetti design volí především pro jejich zkušenosti a originalitu.
Více času na kreativitu
Pro Katku spravujeme především firemní email, na který chodí zakázky společně s fakturami od dodavatelů a zákazníků. My se každý den postaráme o roztřídění emailů a všechny faktury tak, aby se klientka mohla věnovat kreativním činnostem a nemusela se zabývat administrativními záležitostmi. Takovým postupem docílí firma lepších výsledků, co se zákaznické spokojenosti týče. Jak to celé funguje? Firmě Brunetti design šetříme až 6 hodin času týdně, který může investovat do návrhů interiérů a dalších specializovaných činností.
Je virtuální asistence finančně výhodnější?
Virtuální asistencí šetříme klientce i finance, jelikož pro ni plníme úkoly jen pokud je to potřeba. Nemusí tak zaměstnávat dalšího pracovníka, jehož kapacita by nebyla plně využita. Díky výhodnému balíčku našich služeb pracujeme denně zhruba hodinu a klientka tak platí pouze za tento odpracovaný čas. V případě zaměstnance by klientka platila za celý den a to ani nemluvíme o odvodech za zdravotní a sociální pojištění, které s myTimi nemusí řešit.
Podívejte se, jak s virtuální asistencí můžete ušetřit v řádu až stovky tisíc ročně.
Zaměstnanec |
myTimi |
|
Strávený čas |
1 hodina | 1 hodina |
Zaplacený čas |
8 hodin | 1 hodina |
Měsíční náklady |
40 000 Kč /SHM | 7 500 Kč |
Roční náklady |
480 000 Kč | 90 000 Kč |
Jako virtuální asistent vyřešíme i mnohem více
Kromě zadávání faktur a správy emailu, řešíme také přesměrování hovorů v případě její nepřítomnosti a denní úkoly, které by klientce zabraly spoustu času. Mezi ty patří například domluva s dodavateli nebo jakékoliv osobní rešerše a další zadání. Díky našim zkušenostem vyřešíme cokoliv jednoduše, rychle a především správně.
Svěřte svou agendu do rukou myTimi
Administrativa je nedílnou součástí každého firemního procesu - ať už se jedná o komunikaci se zákazníkem či dodavatelem, této činnosti se zkrátka nevyhnete. Chcete mít čistou hlavu a plně se soustředit na svou práci? S myTimi je to možné. Postaráme se o váš kalendář, email, faktury a finance, komunikaci a dokonce i osobní záležitosti, na které nemáte kvůli nabitému programu čas.