Redesign webu Divr Labs vedl ke zvýšení konverzního poměru z 0,5 % na 3 %

Přečteno 817 x
Divr Labs je mezinárodní společnost specializující se na location-based VR zážitky. Jejich nabídka zahrnuje hry, jako je Golem VR, Dinosaurs VR a The Lost Lab. Divr Labs působí ve třech městech – v Praze, Londýně a Stockholmu – a jejich zážitky si už užilo více než milion lidí z celého světa.
  • Zadání: Tvorba nového webu
  • Platforma: PHP – Symfony, mySQL
  • Rok realizace: 2022
  • Trvání: 7 měsíců
  • Jazyk: Český, anglický, švédský
  • Rozsah: Do 1,5 milionu Kč

web pro divr labs

Identifikace nedostatků na stávajícím webu Divr Labs 

Naše předchozí spolupráce s Divr Labs zahrnovala například tvorbu marketingové strategie. Díky měřením a analýzám z online marketingu jsme společně identifikovali nedostatky klientova stávajícího webu, který nedokázal držet krok s dynamikou a rychlostí rozvoje společnosti. Hlavním úkolem bylo vytvořit web, který by měnil návštěvníky na zákazníky rezervující VR zážitky. Cílem bylo dosáhnout více než 1000 konverzí měsíčně ve všech třech zemích. Klíčovou výzvou bylo vyvinout nejen konverzní web, ale také robustní informační systém, který by zahrnoval:  

  • rezervační systém,  
  • kalendář,  
  • statistiky,  
  • reporting, 
  • uživatelské registrace, 
  • slevové kódy, 
  • prostřední vhodné pro práci s influencery 
  • a kalendář, který by byl napojený na globální platební bránu Adyen.  

Součástí požadavků byla také automatická distribuce e-mailů a možnost správy celého systému bez nutnosti zásahu vývojáře. 

web na míru pro divr labs

 

Jak jsme postupovali?

Na řešení tohoto problému jsme začali pracovat s využitím produktové strategie a positioningu jednotlivých her a jejich výhod. Na základě toho jsme navrhli wireframy a textový obsah, který jsme vytvořili v anglickém jazyce. Tato klíčová fáze trvala asi 2 měsíce, protože jsme chtěli zajistit, že bude navrhovaný web efektivní a atraktivní pro cílovou skupinu. Po odsouhlasení wireframů a textů jsme se zaměřili na grafický design, který byl hotový za další cca 2 týdny

Poté jsme přistoupili k programování frontendu webu, což nám zabralo přibližně 1 měsíc. Po dokončení frontendu došlo k uživatelskému UX testování a posléze jsme se soustředili na programování backendu a vytvoření celého administrativního systému. Tato fáze byla nejnáročnější a zabrala nám asi 3 měsíce. Během tohoto procesu jsme neustále testovali web a ladili jeho rychlost a SEO, aby byl pro vyhledávače co nejatraktivnější. 

 

 

Jaký je výsledek? 

První měsíce po spuštění nového webu byly rozpačité, ale brzy jsme zaznamenali pozitivní výsledky.  

  • Konverzní poměr návštěvníků vzrostl z původního 0,5 % na vynikající 3 %.  
  • Cena jednoho prodeje se také snížila z 1000 Kč na 100–200 Kč, což byl důsledek zvýšené konverze.  
  • Odchodovost z webu (PNO) klesla z téměř 80–90 % na pouhých 10–20 %.  

Nový web se stal klíčovým nástrojem pro zvýšení konverzí a úspěšnosti online marketingových kampaní. Díky změně webu ušetřila společnost Divr Labs nemalé finanční prostředky, které by jinak investovala do neúspěšných reklamních kampaní s nízkou návratností. 

web na míru pro divr labs od mytimi

 

Jak spolupráce pokračuje? 

Aktuálně pro Divr Labs spravujeme online marketing ve všech lokalitách a jazycích. Konverzní poměry stále rostou a odchodovost z webu zůstává na nízké úrovni pod 20 %. Na správě webu stále pracujeme, protože pro Divr Labs je tento systém páteří jejich podnikání. Pracujeme na neustálých inovacích a vylepšeních webu i marketingových strategií. 

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Marketing
Web myTimi jako výkladní skříň špičkového SEO – růst ze 60 000 na 140 000 návštěv ročně
V myTimi pomáháme našim klientům získávat zákazníky díky marketingu a obchodu a poté je udržet díky zákaznickému servisu. S námi jsou všechny náklady v podnikání variabilní v jakékoliv fázi.
Přečíst
Marketing
Fingo.cz jsme díky zpětným odkazům zvýšili organickou návštěvnost o 432 %
Fingo pomáhá lidem se lépe orientovat ve financích a najít nejlepší investiční příležitosti, hypotéky nebo životní pojištění pomocí srovnávacích kalkulaček. Proto si moc dobře spočítali, že mají příliš vysokou cenu za lead a potřebují posílit organickou návštěvnost.
Přečíst
Marketing
Společnost BO! reality a finance získala 183 relevantních zájemců o zaměstnání díky kariérnímu webu a reklamní kampani
Realitní kancelář BO! reality a finance založili dlouholetí odborníci v oboru, kteří přináší moderní postupy do světa realit. Svým klientům nabízí pomoc s koupí, prodejem, rekonstrukcí nebo pronájmem nemovitostí. Společnost klientům nepomáhá jen čistě v oblasti nemovitostí, ale bere v potaz i finance, které se s nemovitostmi pojí.
Přečíst
Marketing
Vytvořili jsme korporátní web s rodinnou atmosférou
Společnost NESS Czech patří mezi největší poskytovatele IT služeb v České republice. Je součástí mezinárodní skupiny NESS Digital Engineering – její kanceláře a inovační centra najdete v USA, Evropě, na Blízkém východě i v Asii.
Přečíst

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025