Marketing  |  Tvorba webu  |  Přečteno 84 x
Redesignovali jsme web pro Expertní Board 21 a vytvořili návody, aby si ho klient zvládl sám spravovat
Za Expertním Boardem 21 stojí dvě ženy, které se rozhodly lidem vrátit radost z podnikání. Lucie se věnovala networkingovým akcím pro podnikatele, které chtěla rozšířit o místo, kde si mohou vzájemně vyměňovat zkušenosti, rady a poznatky. Spolu s byznysovou mentorkou Danielou tedy rozjely mastermindovou firmu Expertní Board 21, kde začátečníkům své zkušenosti předává 8 CEO různých firem.

S čím se na nás klient obrátil? 

Takový zajímavý podnikatelský záměr potřeboval i kvalitní webové stránky. Firma sice web měla, ale byl dlouhou dobu neudržovaný, bylo těžké ho spravovat, přidávat nový obsah a působil nejednotně. Proto bylo potřeba ho redesignovat podle nového konceptu, který by zahrnul veškerou nabídku služeb. 

Web měl být přehledný, aby se v něm zákazníci snadno orientovali a našli vše, co hledají. A konverzní – aby návštěvníci webu vyplnili poptávkový formulář nebo se přihlásili na akci. 

Jaké jsme navrhli řešení? 

Do redesignu jsme se pořádně obuli a vzali to od základů – od návrhu rozsahu webu a struktury až po design a samotnou implementaci. Nejvíce jsme se soustředili na texty, ze kterých muselo být na první pohled jasné, co firma nabízí a co tím zákazník získá. S klientem jsme definovali, čím se liší oproti konkurenci a určili proposition value jednotlivých služeb.  

Po technické stránce pro nás bylo největší výzvou vytvoření scénářů pro přihlašování na akce. U některých scénářů pak bylo potřeba i propojení s fakturačním nástrojem a platební bránou. 

Aby si klient mohl dál web spravovat zcela sám, vytvořili jsme sadu návodů. Jednotlivé stránky a sekce jsme připravili do šablon. Tak je pro Expertní Board 21 správa co nejjednodušší a může bez problémů přidávat nový obsah.  

Jaké jsou výsledky naší spolupráce? 

I když jsme delší dobu vylaďovali design podle představ klienta, nakonec jsme vše úspěšně dokončili ve stanoveném rozpočtu

Po spuštění webu jsme byli klientovi stále k dispozici, než si web patřičně „osahá“ a zvládne ho spravovat i bez naší pomoci – což se stalo celkem rychle. 

Jak naše spolupráce pokračuje? 

Občas implementujeme nějaké změny nebo řešíme technické požadavky, ale to se nestává příliš často. Díky intuitivnímu rozhraní, šablonám a návodům zvládají Lucie a Daniela práci s námi připraveným webem samostatně. 

 

 

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Napište mi, s čím potřebujete pomoci, a pojďme se sejít

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Jste nespokojení? Neplatíte
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy