Marketing  |  Tvorba webu  |  Přečteno 349 x

Redesignovali jsme web pro Expertní Board 21 a vytvořili návody, aby si ho klient zvládl sám spravovat

Za Expertním Boardem 21 stojí dvě ženy, které se rozhodly lidem vrátit radost z podnikání. Lucie se věnovala networkingovým akcím pro podnikatele, které chtěla rozšířit o místo, kde si mohou vzájemně vyměňovat zkušenosti, rady a poznatky. Spolu s byznysovou mentorkou Danielou tedy rozjely mastermindovou firmu Expertní Board 21, kde začátečníkům své zkušenosti předává 8 CEO různých firem.

S čím se na nás klient obrátil? 

Takový zajímavý podnikatelský záměr potřeboval i kvalitní webové stránky. Firma sice web měla, ale byl dlouhou dobu neudržovaný, bylo těžké ho spravovat, přidávat nový obsah a působil nejednotně. Proto bylo potřeba ho redesignovat podle nového konceptu, který by zahrnul veškerou nabídku služeb. 

Web měl být přehledný, aby se v něm zákazníci snadno orientovali a našli vše, co hledají. A konverzní – aby návštěvníci webu vyplnili poptávkový formulář nebo se přihlásili na akci. 

Jaké jsme navrhli řešení? 

Do redesignu jsme se pořádně obuli a vzali to od základů – od návrhu rozsahu webu a struktury až po design a samotnou implementaci. Nejvíce jsme se soustředili na texty, ze kterých muselo být na první pohled jasné, co firma nabízí a co tím zákazník získá. S klientem jsme definovali, čím se liší oproti konkurenci a určili proposition value jednotlivých služeb.  

Po technické stránce pro nás bylo největší výzvou vytvoření scénářů pro přihlašování na akce. U některých scénářů pak bylo potřeba i propojení s fakturačním nástrojem a platební bránou. 

Aby si klient mohl dál web spravovat zcela sám, vytvořili jsme sadu návodů. Jednotlivé stránky a sekce jsme připravili do šablon. Tak je pro Expertní Board 21 správa co nejjednodušší a může bez problémů přidávat nový obsah.  

Jaké jsou výsledky naší spolupráce? 

I když jsme delší dobu vylaďovali design podle představ klienta, nakonec jsme vše úspěšně dokončili ve stanoveném rozpočtu

Po spuštění webu jsme byli klientovi stále k dispozici, než si web patřičně „osahá“ a zvládne ho spravovat i bez naší pomoci – což se stalo celkem rychle. 

Jak naše spolupráce pokračuje? 

Občas implementujeme nějaké změny nebo řešíme technické požadavky, ale to se nestává příliš často. Díky intuitivnímu rozhraní, šablonám a návodům zvládají Lucie a Daniela práci s námi připraveným webem samostatně. 

 

 

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy