banner

Jak se nám podařilo dostat web na vyšší pozice ve výsledcích vyhledávání?

Přečteno 2141 x
Avenbike je prodejce elektrokol, který nabízí elektrokola mladé a progresivní značky Raymon. Elektrokola ve své nabídce pečlivě vybírá s ohledem na výkon, kvalitu a spolehlivost. Své podnikání navíc zakládá na tom, že všechna elektrokola má skladem a připravená k dodání do 5 dnů.

Vytvořili jsme moderní a funkční e-shop pro Avenbike

Avenbike potřeboval vybudovat web úplně od nuly. Bylo třeba, aby se na něm uživatelé dokázali snadno pohybovat a mohli si vybrat kolo během několika kliknutí. Kvůli hraniční době dodání navíc musel objednávkový systém perfektně fungovat, aby nedocházelo k žádným zádrhelům a prodlevám. S žádostí o tvorbu webu se Avenbike obrátil na nás.

 

Web jsme vybudovali úplně od nuly

Navrhli jsme pro Avenbike web, který splňuje všechny jeho požadavky. Je moderní, maximálně funkční, uživatelsky přívětivý a plně responzivní. Vytvořili jsme grafický návrh webu, který pracuje s firemními barvami a kombinuje moderní a jednoduché prvky. Design je navrhnutý tak, aby návštěvníkům předal všechny důležité informace hned v prvním okamžiku návštěvy webu. Zařídili jsme napojení produktů a vytvořili jednoduchý filtr, který usnadní vyhledávání elektrokol podle parametrů, jako je terén nebo typ rámu. Dostali jsme rychlost načítání na maximum a napojili k webu platební bránu.

 

Web je plně responzivní

Web jsme tvořili s ohledem na mobilní vyhledávání. Je plně responzivní, což znamená, že se všechny funkce, text i grafické prvky správně zobrazí na obrazovkách všech velikostí, od mobilních telefonů přes tablety až po stolní počítače. Díky tomu se nám podařilo dostat web na vyšší příčky při mobilním vyhledávání a snížit množství zákazníků, kteří ihned po návštěvě z mobilního zařízení web opustí.

 

Jak se nám podařilo dostat web na vyšší pozice ve výsledcích vyhledávání?

Při tvorbě webových stránek jsme kladli důraz na umisťování webu ve výsledcích vyhledávání a všechny texty, popisky, URL adresy, meta tagy i další parametry tvořili v souladu s principy SEO. Spustili jsme firemní blog, na který pravidelně píšeme články o elektrokolech a tipech na cyklistické výlety. Texty tvoříme na základě analýzy klíčových slov, díky čemuž se umisťují v neplacených výsledcích vyhledávání a generují webu organickou návštěvnost.

Máte zájem o podobnou službu?

 

Pomocí webu jsme zefektivnili komunikaci se zákazníky

Na webu jsme vytvořili sekci „Vše o nákupu“, která odpovídá na nejčastější dotazy, a naprogramovali jednoduchý a intuitivní objednávkový systém. Díky tomu se nám podařilo zefektivnit komunikaci se zákazníky a výrazně snížit zatížení zákaznické podpory. 

 

Nový web můžete mít i vy

Také chcete web, který funguje přesně podle vašich představ? Neváhejte nás kontaktovat. Vytvoříme pro vás profesionální web na míru nebo optimalizujeme váš stávající web tak, aby generoval co nejvyšší organickou návštěvnost a přinášel požadované výsledky.
 

Zanechte nám svůj e-mail
a odebírejte více podobných článků
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Chcete web, který funguje přesně podle vašich představ?

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Marketing
Web myTimi jako výkladní skříň špičkového SEO – růst ze 60 000 na 140 000 návštěv ročně
V myTimi pomáháme našim klientům získávat zákazníky díky marketingu a obchodu a poté je udržet díky zákaznickému servisu. S námi jsou všechny náklady v podnikání variabilní v jakékoliv fázi.
Přečíst
Marketing
Fingo.cz jsme díky zpětným odkazům zvýšili organickou návštěvnost o 432 %
Fingo pomáhá lidem se lépe orientovat ve financích a najít nejlepší investiční příležitosti, hypotéky nebo životní pojištění pomocí srovnávacích kalkulaček. Proto si moc dobře spočítali, že mají příliš vysokou cenu za lead a potřebují posílit organickou návštěvnost.
Přečíst
Marketing
Společnost BO! reality a finance získala 183 relevantních zájemců o zaměstnání díky kariérnímu webu a reklamní kampani
Realitní kancelář BO! reality a finance založili dlouholetí odborníci v oboru, kteří přináší moderní postupy do světa realit. Svým klientům nabízí pomoc s koupí, prodejem, rekonstrukcí nebo pronájmem nemovitostí. Společnost klientům nepomáhá jen čistě v oblasti nemovitostí, ale bere v potaz i finance, které se s nemovitostmi pojí.
Přečíst
Marketing
Vytvořili jsme korporátní web s rodinnou atmosférou
Společnost NESS Czech patří mezi největší poskytovatele IT služeb v České republice. Je součástí mezinárodní skupiny NESS Digital Engineering – její kanceláře a inovační centra najdete v USA, Evropě, na Blízkém východě i v Asii.
Přečíst

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025