Marketing  |  SEO  |  Přečteno 2311 x

Jak se nám podařilo dostat web na vyšší pozice ve výsledcích vyhledávání?

Avenbike je prodejce elektrokol, který nabízí elektrokola mladé a progresivní značky Raymon. Elektrokola ve své nabídce pečlivě vybírá s ohledem na výkon, kvalitu a spolehlivost. Své podnikání navíc zakládá na tom, že všechna elektrokola má skladem a připravená k dodání do 5 dnů.
banner

Vytvořili jsme moderní a funkční e-shop pro Avenbike

Avenbike potřeboval vybudovat web úplně od nuly. Bylo třeba, aby se na něm uživatelé dokázali snadno pohybovat a mohli si vybrat kolo během několika kliknutí. Kvůli hraniční době dodání navíc musel objednávkový systém perfektně fungovat, aby nedocházelo k žádným zádrhelům a prodlevám. S žádostí o tvorbu webu se Avenbike obrátil na nás.

 

Web jsme vybudovali úplně od nuly

Navrhli jsme pro Avenbike web, který splňuje všechny jeho požadavky. Je moderní, maximálně funkční, uživatelsky přívětivý a plně responzivní. Vytvořili jsme grafický návrh webu, který pracuje s firemními barvami a kombinuje moderní a jednoduché prvky. Design je navrhnutý tak, aby návštěvníkům předal všechny důležité informace hned v prvním okamžiku návštěvy webu. Zařídili jsme napojení produktů a vytvořili jednoduchý filtr, který usnadní vyhledávání elektrokol podle parametrů, jako je terén nebo typ rámu. Dostali jsme rychlost načítání na maximum a napojili k webu platební bránu.

 

Web je plně responzivní

Web jsme tvořili s ohledem na mobilní vyhledávání. Je plně responzivní, což znamená, že se všechny funkce, text i grafické prvky správně zobrazí na obrazovkách všech velikostí, od mobilních telefonů přes tablety až po stolní počítače. Díky tomu se nám podařilo dostat web na vyšší příčky při mobilním vyhledávání a snížit množství zákazníků, kteří ihned po návštěvě z mobilního zařízení web opustí.

 

Jak se nám podařilo dostat web na vyšší pozice ve výsledcích vyhledávání?

Při tvorbě webových stránek jsme kladli důraz na umisťování webu ve výsledcích vyhledávání a všechny texty, popisky, URL adresy, meta tagy i další parametry tvořili v souladu s principy SEO. Spustili jsme firemní blog, na který pravidelně píšeme články o elektrokolech a tipech na cyklistické výlety. Texty tvoříme na základě analýzy klíčových slov, díky čemuž se umisťují v neplacených výsledcích vyhledávání a generují webu organickou návštěvnost.

Máte zájem o podobnou službu?

 

Pomocí webu jsme zefektivnili komunikaci se zákazníky

Na webu jsme vytvořili sekci „Vše o nákupu“, která odpovídá na nejčastější dotazy, a naprogramovali jednoduchý a intuitivní objednávkový systém. Díky tomu se nám podařilo zefektivnit komunikaci se zákazníky a výrazně snížit zatížení zákaznické podpory. 

 

Nový web můžete mít i vy

Také chcete web, který funguje přesně podle vašich představ? Neváhejte nás kontaktovat. Vytvoříme pro vás profesionální web na míru nebo optimalizujeme váš stávající web tak, aby generoval co nejvyšší organickou návštěvnost a přinášel požadované výsledky.
 

Zanechte nám svůj e-mail
a odebírejte více podobných článků
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Chcete web, který funguje přesně podle vašich představ?

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy