Marketing  |  Přečteno 44 x
Pro IT společnost S&T jsme vytvořili komplexní strategii online marketingu
Pro firmu S&T jsme vytvořili komplexní marketingovou strategii. Zanalyzovali jsme web i další komunikační kanály společnosti a dodali detailní návrh na úpravy, které jsme následně implementovali. Díky tomu S&T míří na vyšší příčky ve výsledcích vyhledávání a získala nové zákazníky. Jak se nám toho podařilo dosáhnout?

Kdo je S&T?

Společnost S&T CZ poskytuje firmám podporu v oblasti IT. Za 20 let fungování jí prošlo rukama přes 1 000 klientů, kterým pomohla najít a implementovat optimální řešení v různých IT segmentech, od kybernetické bezpečnosti přes virtualizaci a cloud až po vývoj aplikací.

 

Proč se na nás firma S&T obrátila?

Klient nás oslovil na konci roku 2020 s přáním pomoci s online marketingem, který dosud nevyužíval. Zákazníky získával především přes reference, networking, stávající portfolio a přímé poptávky. Webové stránky sice společnost měla, nepřinášely však požadované konverze. Cílem S&T bylo začít získávat zákazníky i prostřednictvím online marketingu a budovat povědomí o značce.

Společnost nechtěla zvyšovat počet interních zaměstnanců – aby mohla začít s digitálním marketingem v požadované kvalitě, musela by totiž najmout SEO specialistu, PPC specialistu, copywritera a další úzce specializované marketéry. Proto se S&T rozhodla oslovit nás.

 

Jak spolupráce probíhala?

Na začátku spolupráce jsme si s klientem vyjasnili, v jaké situaci se nachází a jaké jsou jeho cíle, přání a požadavky. Poté jsme se pustili do práce.

 

1. Zanalyzovali jsme současný stav

Za pomoci moderních marketingových nástrojů jsme zanalyzovali současný stav online prezentace firmy. Provedli jsme analýzu:

 

  • viditelnosti webu
  • vyhledávanosti klíčových slov
  • UX a obsahu webu
  • sociálních sítí

 

Výstupem byl dokument, který přehledně a srozumitelně shrnoval, kde se klient nachází a jaké má možnosti. Na základě zjištěných nedostatků a příležitostí jsme doporučili další kroky.

 

2. Vytvořili jsme marketingovou strategii

Navrhli jsme další postup včetně konkrétních kroků, časového rámce a rozložení rozpočtu. Určili jsme priority, na které bylo potřeba se zaměřit, a vypracovali pro klienta komplexní strategii online marketingu.  

 

 

3. Provedli jsme SEO audit webu

Jakmile klient schválil navrhované kroky a rozpočet, provedli jsme SEO audit webu. Definovali jsme, které prvky je potřeba vylepšit pro zvýšení organické návštěvnosti, a opravili obsahové chyby, které klientovi zabraňovaly umisťovat se na vyšších příčkách výsledků vyhledávání.

 

Zmapovali jsme:
 

  • zda web obsahuje soubory robots.txt a sitemap.xml, které jsou z hlediska viditelnosti zásadní, a zda jsou technicky správně,
  • kolik z URL adres webu vyhledávače indexují a jak je možné počet indexovaných stránek navýšit,
  • jaká je rychlost načítání webu na mobilu a na desktopu a jak je možné načítání zrychlit,
  • které meta tagy jsou příliš dlouhé, příliš krátké nebo nevhodně vyplněné,
  • kolik externích odkazů na web vede a jaká je jejich kvalita
  • a řadu dalšího.

 

Ke všem zjištěným údajům jsme doplnili komentář a případné doporučení, jak daný aspekt vylepšit.

 

4. Upravili jsme web z hlediska UX

Zaměřili jsme se na uživatelskou zkušenost (UX) a upravili web tak, aby byl pro uživatele přehledný, obsahoval důležité informace a vedl ke konverzím. Změnili jsme texty, upravili strukturu webu a změnili CTA tlačítka. 

Jednou ze zásadních změn byla například úprava homepage. Ta v původní verzi vypadala takto:

 

 S&T homepage před úpravami myTimi
 

Z homepage nebylo na první pohled jasné, čím se společnost zabývá. Navrhli jsme proto změnu textace i grafiky, vložili CTA tlačítko, které vede rovnou na kontaktní formulář, a přidali unikátní prodejní argumenty, které už v prvních vteřinách návštěvy webu zákazníkům představí důvody, proč se na S&T obrátit. Nová homepage vypadá následovně:
 

S&T homepage po úpravách myTimi
 

Kde je spolupráce teď?

Aktuálně na webu společnosti S&T dále pracujeme. Nejdůležitější změny a vylepšení už jsme provedli a zajistili tak firmě více konverzí, nadále však pokračujeme s drobnějšími úpravami.

 

Produktové stránky a PPC

Tvoříme vstupní stránky jednotlivým produktům, díky čemuž je web postupem času stále více konverzní. Až bude webová prezentace kompletní, pustíme se do přípravy PPC reklam, které povedou na konkrétní produkty.

 

Reklamní spot na YouTube

Pro firmu jsme vytvořili produktové video, které slouží jako reklamní spot a které propagujeme na YouTube. Cílem videa je brand awareness.

 

Sbírání zpětných odkazů

Pro produkt Greenlake jsme nejen vytvořili vstupní stránku, ale také napsali čtyři samostatné články a vyjednali jejich umístění na webech třetích stran. Díky tomu produktová stránka získala zpětné odkazy, které posílily její pozici.
 

Případové studie

Na základě podkladů, které nám společnost poskytuje, pro ni píšeme případové studie, které následně publikujeme na jejím webu. V nich popisujeme technologická řešení, jimiž S&T pomohla svým klientům, a tím posilujeme důvěru čtenářů.

 

Operativní úkoly

Firmě pomáháme i s dalšími úkoly, kvůli kterým by jinak musela otevírat nové pozice a nabírat specialisty. Nejčastěji firmě poskytujeme služby z oblasti grafiky a virtuální asistence. S&T tak má všechny oblasti plně pod kontrolou, aniž by musela rozšiřovat vlastní marketingové oddělení.
 

Marketingovou strategii vytvoříme i vám

Díky tomu, že se náš tým skládá ze specialistů na různé oblasti marketingu a byznysu, pro vás dokážeme sestavit a implementovat komplexní strategii, která zahrnuje konkrétní kroky, cíle, časové rozvržení i rozpočet – a vy se nebudete muset zabývat náborem nových zaměstnanců. Strategii vždy vytváříme na základě důkladných analýz, auditů a dat. Ozvěte se nám pro nezávaznou konzultaci.
 

 

 

Získejte virtuálního
asistenta ještě dnes

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Napište mi, s čím potřebujete pomoci, a pojďme se sejít

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Jste nespokojení? Neplatíte
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy
Abyste mohli používat myTimi naplno, prosím, potvrďte souhlas s našimi pravidly soukromí. Více informací: zdeSouhlasím