Jak jsme videem podpořili brand společnosti NGSS

Přečteno 1022 x
Společnost NEXT GENERATION SECURITY SOLUTIONS s.r.o. (NGSS) poskytuje služby v oblasti informační a kybernetické bezpečnosti. Tým tvoří zkušení odborníci, kteří svým klientům nabízí spolehlivou ochranu firemních dat i dat jejich zákazníků a pomáhají jim neztratit se v nepřeberných možnostech bezpečnostních řešení. Problémy s úniky dat nejen aktivně řeší, ale hlavně se jim snaží předcházet.

Přáním klienta bylo jejich vizi, poskytované služby i atmosféru ve firmě viditelně prezentovat a přiblížit se tak více zákazníkům. Proto nás oslovili s žádostí o vytvoření videa, které jejich brand podpoří, a které poslouží nejen k jejich prezentaci na webu, ale zároveň i do reklam. 

Videa na weby i do reklam 

Výsledkem naší spolupráce jsou nakonec videa dvě a k nim navíc dva krátké reklamní spoty. Obě dvě cca 2,5minutová videa jsou umístěna na YouTube kanálu NGSS a na několika stránkách jejich webu.  

 

  1. Na konci homepage: https://www.ngss.cz/
  2. V hero sekci stránky O nás: https://www.ngss.cz/o-nas
  3. Na landing page: https://www.ngss.cz/sluzba/20-security-operations-center 
  4. U příběhu společnosti: https://soc247.cz/  

 

Krátké, cca 15sekundové spoty, využíváme do reklam na YouTube pro brand i remarketing

 

NGSSUkázka jednoho z videí, které jsme pro NGSS vytvořili 

 

Myslím, že videa naprosto přesně vystihují to, co jsme si přáli. Mají drive i vtip. V kostce shrnují, co jsme chtěli našim potencionálním klientům sdělit, ale přitom to nepůsobí vůbec fádně ani upjatě,“ chválí si naše služby Karin Skovajsová, marketingová manažerka NGSS

 

Firmě pomáháme i s konverzí na webu

Kromě tvorby videí pomáháme NGSS s růstem jejich podnikání i v dalších oblastech marketingu. Koncem roku 2021 jsme vytvořili nový web, na který nyní vedeme reklamy. Vytváříme jak akviziční reklamy s cílem sběru nových leadů, tak i brandové

S novým webem a po upravení reklamních kampaní jsme zvýšili relevantní konverze o 500 %. Před začátkem naší spolupráce měl klient v průměru 1 konverzi za měsíc. Aktuálně je jich za měsíc průměrně 5. 

 

Jak jsme postupovali při tvorbě videí 

Společně s klientem jsme si formulovali cíl videa a stanovili, co vše se v něm musí objevit. Na základě toho jsme vytvořili sadu otázek, které jsme plánovali použít pro rozhovory, a klient nám na ně dodal odpovědi. Domluvení kameramani si předem obhlédli prostory NGSS a poté jsme vytvořili scénář.  

Ten zahrnoval orientační návrh prostřihů a seznam záběrů prostor a osob, které ve videu využijeme. Domluvili jsme se s klientem na přesném termínu natáčení a také na konkrétních časech, kdy se budou natáčet rozhovory, aby si dotyční zaměstnanci mohli vyhradit dostatek času. 

Natáčení trvalo celý den, během kterého jsme točili prostory firmy i realizovali falešnou schůzku pro pozadí videa. Otázky, které jsme klientovi předem zadali, jsou ve videu nevyřčené. Odpovědi na ně zaznívají z úst zaměstnanců NGSS.  

Z natočených rozhovorů a prostřihů na kanceláře a dohledové centrum společnosti jsme vytvořili profesionální výstupy v podobě dvou cca 2,5minutových videí a dvou 15sekundových spotů, které jsme využili k prezentaci na klientově webu i pro účely reklamy na YouTube. 

 

Chcete také posílit svůj brand?

Budování značky nikdy nekončí. Váš brand je třeba neustále posilovat, aby se do povědomí zákazníků nejen dostal, ale také aby se tam dlouhodobě udržel. I vám rádi pomůžeme, abyste byli více vidět. Jak? Ozvěte se nám a vymyslíme spolu to nejlepší řešení, jak o vás dát vědět všem ve světě online i offline marketingu.  

 

 

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Marketing
Web myTimi jako výkladní skříň špičkového SEO – růst ze 60 000 na 140 000 návštěv ročně
V myTimi pomáháme našim klientům získávat zákazníky díky marketingu a obchodu a poté je udržet díky zákaznickému servisu. S námi jsou všechny náklady v podnikání variabilní v jakékoliv fázi.
Přečíst
Marketing
Fingo.cz jsme díky zpětným odkazům zvýšili organickou návštěvnost o 432 %
Fingo pomáhá lidem se lépe orientovat ve financích a najít nejlepší investiční příležitosti, hypotéky nebo životní pojištění pomocí srovnávacích kalkulaček. Proto si moc dobře spočítali, že mají příliš vysokou cenu za lead a potřebují posílit organickou návštěvnost.
Přečíst
Marketing
Společnost BO! reality a finance získala 183 relevantních zájemců o zaměstnání díky kariérnímu webu a reklamní kampani
Realitní kancelář BO! reality a finance založili dlouholetí odborníci v oboru, kteří přináší moderní postupy do světa realit. Svým klientům nabízí pomoc s koupí, prodejem, rekonstrukcí nebo pronájmem nemovitostí. Společnost klientům nepomáhá jen čistě v oblasti nemovitostí, ale bere v potaz i finance, které se s nemovitostmi pojí.
Přečíst
Marketing
Vytvořili jsme korporátní web s rodinnou atmosférou
Společnost NESS Czech patří mezi největší poskytovatele IT služeb v České republice. Je součástí mezinárodní skupiny NESS Digital Engineering – její kanceláře a inovační centra najdete v USA, Evropě, na Blízkém východě i v Asii.
Přečíst

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025