Vytvoření nového webu pro divizi PLAN společnosti Copy General vedlo ke zvýšení poptávky

Přečteno 745 x
Copy General je klíčovým dodavatelem tiskových řešení v České republice s více než 30letou zkušeností na trhu. Zaměstnává přes 200 odborníků a má široký zákaznický základ s více než 2000 spokojenými klienty. Firma je rozdělená do tří divizí – CGOS, PLAN a PRINT. Copy General společně s ostatními divizemi nabízí kompletní služby v oblasti tisku, skenování a digitalizace.
  • Zadání: Tvorba nového webu
  • Platforma: PHP
  • Rok realizace: 2023
  • Trvání: 5 měsíců
  • Jazyk: Český
  • Rozsah: Do 600 tisíc Kč

 

homepage pro copy general

 

S čím chtěli v Copy General pomoct? 

Společnost Copy General měla problém s neefektivní online prezentací své firmy i všech tří divizí. Veřejnost znala jen některé služby, které firma nabízí. Mnoho potenciálních klientů neznalo celou škálu služeb, které Copy General poskytuje. Klient požadoval lepší online prezentaci, zejména tvorbu nových webových stránek pro každou divizi. Jedním z požadavků bylo, aby nový web pro divizi PLAN nahradil stávající web tech.copygeneral.cz, který už nebyl aktuální a nefungoval správně. 


Jak jsme postupovali? 

Během realizace projektu webových stránek jsme prošli několika klíčovými kroky, které nám umožnily dosáhnout našich cílů a vytvořit kvalitní webovou prezentaci.

 

  1. Analýza a tvorba informační architektury: Nejprve jsme strávili několik týdnů analyzováním informací a tvorbou nové informační architektury pro webové stránky, aby byly uživatelsky přívětivé a optimalizované pro vyhledávače. 
  2.  Textace a spolupráce s obchodníky: Následovala tvorba obsahu pro webové stránky, zejména pro divizi PLAN, která vyžadovala technické popisy a jasné definice produktů. Intenzivně jsme spolupracovali s obchodníky z Copy General, abychom získali potřebné informace. Tato část trvala 4 týdny. 
  3.  Grafický návrh: Po úspěšném schválení textů jsme přešli k tvorbě grafických návrhů pomocí nástroje Figma, která taktéž trvala 4 týdny. Cílem bylo, aby web fungoval jako samostatná jednotka, ale současně byl zřetelně spojený se značkou Copy General.  
  4.  Programování a optimalizace: Webové stránky jsme programovali po dobu 4 týdnů s důrazem na efektivitu a technický výkon, aby splňovaly nejvyšší standardy moderních webů. 
  5.  Harmonogram obsahu: Připravili jsme harmonogram obsahu (pravidelná publikace blogových článků, případových studií apod.), který má podporovat organickou návštěvnost webu a zlepšovat jeho SEO. 
  6.  SEO: Problém s duplikací obsahu jsme řešili se SEO specialisty, kteří provedli potřebné přesměrování a úpravy v nástroji Google Search Console

 

web pro copy general

 

Jaký je výsledek? 

Po spuštění nových webových stránek zaznamenala firma Copy General okamžitý zvýšený zájem od potenciálních klientů. Nové stránky lépe prezentovaly danou divizi a nabízené služby, což vedlo k nárůstu počtu poptávek a zakázek. Web divize PLAN jsme aktualizovali, což přineslo lepší uživatelský zážitek a zvýšilo to důvěryhodnost společnosti. Díky SEO se také webové stránky umístily na vyšších pozicích ve vyhledávačích

 

web copy general PLAN


Další cíle a plány s klientem 

Náš tým i nadále se společností Copy General úzce spolupracuje a spravuje několik jejích webů. Sledujeme chování návštěvníků a provádíme průběžné úpravy, abychom zlepšili uživatelský zážitek a dosáhli co nejlepších výsledků. Vedle správy webů také zajišťujeme online aktivity napříč všemi divizemi Copy General včetně tvorby blogových článků, e-mailingu a výkonnostního marketingu

 

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Marketing
Web myTimi jako výkladní skříň špičkového SEO – růst ze 60 000 na 140 000 návštěv ročně
V myTimi pomáháme našim klientům získávat zákazníky díky marketingu a obchodu a poté je udržet díky zákaznickému servisu. S námi jsou všechny náklady v podnikání variabilní v jakékoliv fázi.
Přečíst
Marketing
Fingo.cz jsme díky zpětným odkazům zvýšili organickou návštěvnost o 432 %
Fingo pomáhá lidem se lépe orientovat ve financích a najít nejlepší investiční příležitosti, hypotéky nebo životní pojištění pomocí srovnávacích kalkulaček. Proto si moc dobře spočítali, že mají příliš vysokou cenu za lead a potřebují posílit organickou návštěvnost.
Přečíst
Marketing
Společnost BO! reality a finance získala 183 relevantních zájemců o zaměstnání díky kariérnímu webu a reklamní kampani
Realitní kancelář BO! reality a finance založili dlouholetí odborníci v oboru, kteří přináší moderní postupy do světa realit. Svým klientům nabízí pomoc s koupí, prodejem, rekonstrukcí nebo pronájmem nemovitostí. Společnost klientům nepomáhá jen čistě v oblasti nemovitostí, ale bere v potaz i finance, které se s nemovitostmi pojí.
Přečíst
Marketing
Vytvořili jsme korporátní web s rodinnou atmosférou
Společnost NESS Czech patří mezi největší poskytovatele IT služeb v České republice. Je součástí mezinárodní skupiny NESS Digital Engineering – její kanceláře a inovační centra najdete v USA, Evropě, na Blízkém východě i v Asii.
Přečíst

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025