Marketing  |  Tvorba webu  |  Přečteno 391 x

Vytvoření nového webu pro divizi PLAN společnosti Copy General vedlo ke zvýšení poptávky

Copy General je klíčovým dodavatelem tiskových řešení v České republice s více než 30letou zkušeností na trhu. Zaměstnává přes 200 odborníků a má široký zákaznický základ s více než 2000 spokojenými klienty. Firma je rozdělená do tří divizí – CGOS, PLAN a PRINT. Copy General společně s ostatními divizemi nabízí kompletní služby v oblasti tisku, skenování a digitalizace.

S čím chtěli v Copy General pomoct? 

Společnost Copy General měla problém s neefektivní online prezentací své firmy i všech tří divizí. Veřejnost znala jen některé služby, které firma nabízí. Mnoho potenciálních klientů neznalo celou škálu služeb, které Copy General poskytuje. Klient požadoval lepší online prezentaci, zejména tvorbu nových webových stránek pro každou divizi. Jedním z požadavků bylo, aby nový web pro divizi PLAN nahradil stávající web tech.copygeneral.cz, který už nebyl aktuální a nefungoval správně. 


Jak jsme postupovali? 

Během realizace projektu webových stránek jsme prošli několika klíčovými kroky, které nám umožnily dosáhnout našich cílů a vytvořit kvalitní webovou prezentaci. 


1) Analýza a tvorba informační architektury: Nejprve jsme strávili několik týdnů analyzováním informací a tvorbou nové informační architektury pro webové stránky, aby byly uživatelsky přívětivé a optimalizované pro vyhledávače. 
 
2) Textace a spolupráce s obchodníky: Následovala tvorba obsahu pro webové stránky, zejména pro divizi PLAN, která vyžadovala technické popisy a jasné definice produktů. Intenzivně jsme spolupracovali s obchodníky z Copy General, abychom získali potřebné informace. Tato část trvala 4 týdny. 
 
3) Grafický návrh: Po úspěšném schválení textů jsme přešli k tvorbě grafických návrhů pomocí nástroje Figma, která taktéž trvala 4 týdny. Cílem bylo, aby web fungoval jako samostatná jednotka, ale současně byl zřetelně spojený se značkou Copy General.  
 
4) Programování a optimalizace: Webové stránky jsme programovali po dobu 4 týdnů s důrazem na efektivitu a technický výkon, aby splňovaly nejvyšší standardy moderních webů. 
 
5) Harmonogram obsahu: Připravili jsme harmonogram obsahu (pravidelná publikace blogových článků, případových studií apod.), který má podporovat organickou návštěvnost webu a zlepšovat jeho SEO. 
 
6) SEO: Problém s duplikací obsahu jsme řešili se SEO specialisty, kteří provedli potřebné přesměrování a úpravy v nástroji Google Search Console

Jaký je výsledek? 

Po spuštění nových webových stránek zaznamenala firma Copy General okamžitý zvýšený zájem od potenciálních klientů. Nové stránky lépe prezentovaly danou divizi a nabízené služby, což vedlo k nárůstu počtu poptávek a zakázek. Web divize PLAN jsme aktualizovali, což přineslo lepší uživatelský zážitek a zvýšilo to důvěryhodnost společnosti. Díky SEO se také webové stránky umístily na vyšších pozicích ve vyhledávačích


Další cíle a plány s klientem 

Náš tým i nadále se společností Copy General úzce spolupracuje a spravuje několik jejích webů. Sledujeme chování návštěvníků a provádíme průběžné úpravy, abychom zlepšili uživatelský zážitek a dosáhli co nejlepších výsledků. Vedle správy webů také zajišťujeme online aktivity napříč všemi divizemi Copy General včetně tvorby blogových článků, e-mailingu a výkonnostního marketingu

 

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy