Kdy a za jakých okolností vznikla služba myTimi? U zrodu virtuálního asistenta pro běžné lidi i podnikatele stála myšlenka zefektivnit ekonomiku pro menší a střední firmy, udělat prostředí transparentnější a férovější. Proč byste ale měli využít virtuální asistence zrovna vy?
Autor: Honza Skovajsa, CEO služby myTimi
Náš příběh? Začínali jsme jako vy!
Na začátku mých podnikatelských cest, ještě před založením služby virtuální asistence myTimi, jsem se běžně setkával s agenturami a dalšími společnostmi, které mému byznysu nerozuměly a ani se nesnažily mu porozumět. Navíc si účtovaly horentní sumy a viděl jsem využívání neznalosti (zdaleka nejen marketingu) menších a středních podnikatelů.
Zní vám to povědomě? Byl jsem ve stejné situaci jako vy! Zejména zpočátku podnikání je velmi těžké se ve vší změti technologických i byrokratických novinek orientovat a vyznat se v tom, co váš byznys vážně potřebuje.
Virtuální asistent, který hledí na vaše potřeby
Slýcháte od agentur, že musíte nabízet své služby přes internet, řešit SEM i SEO optimalizaci a analýzu, zvolit si správná klíčová slova, spravovat sociální sítě, vytvořit si web a najít si obchodního zástupce, abyste získali důležité kontakty a sehnali obchod? A vážně tohle všechno v začátcích potřebujete, nebo potřebujete nejdříve zapracovat na administrativě nebo financích?
Chtěl jsem začít něco dělat s netransparentností nabídky agenturních služeb, zveličováním problémů, přeháněním a nabízením nesmyslné pomoci za ohromné finanční prostředky. Poznat své zákazníky a opravdu pochopit jejich potřeby a přání. A právě tak vznikl celý koncept služby myTimi, virtuálního asistenta. Proč se rozhodnout pro virtuální asistentku či asistenta a s čím vám může pomoci?
Jak funguje myTimi? Jsme spolehlivý a proaktivní!
Chtěl jsem vše dělat dobře a mít spokojené zákazníky. A protože jsem věděl, co si malé, potažmo střední firmy, prožívají, stanovil jsem si několik základních principů.
- Proaktivní přístup – několik týdnů celou situaci pozorujeme a následně přicházíme s řešením.
- Jedna kontaktní osoba – nepřehazujeme si vás jako horký brambor. Vše řešíte s jedním account managerem.
- Znalosti a dovednosti – díky našemu týmu, složenému z různých odborníků, získáte velkou sadu dovedností.
- 100 % zastupitelnost asistentů – informace si mezi sebou předáváme, a tak nemusíte řešit absenci asistenta v době dovolené nebo nemoci.
- Spolehlivost – věříme, že služby mají být rychlé, spolehlivé a bez výmluv. Vždy dostanete své výstupy včas a dle domluvy.
- Levnější než zaměstnanec – asistent je levnější než váš zaměstnanec díky specializaci a objemům práce. Neplatíte za něj pojištění ani dovolenou.
- Platit jen to, co využiji – méně byznysu by mělo znamenat menší náklady. Virtuální asistent proměňuje náklady firem na čistě variabilní. Při změně životního cyklu organizace mohou podnikatelé díky virtuální asistenci pracovat s náklady a přiměřeně je měnit.
A nepřáli jsme si nic jiného, než zbavit starostí tisíců menších a středních podnikatelů, ať už se jedná o podnikatele nebo kohokoliv jiného, kdo si váží svého času. Vedle toho toužíme nejen získat, ale také si udržet skvělé hodnocení na sociálních sítích jako je Facebook nebo Google. A to se nám daří :)
Proč myTimi? Platíte jen to, co využijete!
Od počátku jsem pracoval na tom, aby se lidé nenechali oklamat a zaplatili rozumnou cenu za stejnou či ještě lepší službu, než kterou nabízí konkurence.
Na základě B2B průzkumu jsem zjistil, kdo jsou naši zákazníci a co přesně chtějí. Zaměřujeme se na to, aby využití virtuální asistence splňovalo vše, na čem podnikatelům záleží.
- Outsourcing šetří váš drahocenný čas.
- Outsourcing šetří vaše finance, je levnější variantou než zaměstnávání interních pracovníků.
- Platíte jen za to, co doopravdy využijete. Nachází se vaše společnost v životním cyklu, který vám dovoluje investovat jen částky v určité výši? S virtuálním asistentem se vaše náklady stávají variabilními.
- Kvalita zákaznického servisu je u nás na prvním místě. Nikdy nás neobtěžujete, očekávejte vřelou komunikaci.
- Máme jen spokojené klienty. Byl jste s řešením úkolu nespokojený? Tak neplaťte!
- A v neposlední řadě nemusíte nikoho řídit. O všechno se postaráme my.
Co můžete outsourcovat na myTimi? Vlastně cokoliv, na co si vzpomenete!
Naší specializací je zejména několik oblastí.
- Virtuální asistent.
- Zákaznický servis.
- Marketing.
- Finance.
- Sales.
- Administrativa.
- Pochůzky.
- Event management.
Chcete se o kvalitě našeho zákaznického servisu přesvědčit a popovídat si o všem s našim odborníkem? Máte nějaké konkrétní otázky? Nebo nám rovnou chcete rovnou vytvořit nezávaznou objednávku? Pak existuje několik způsobů, jak nás můžete kontaktovat.
- Zavolejte nám na číslo 601 126 669 a jestliže nejste fanouškem “osobního” kontaktu, pošlete nám raději SMS.
- Že nechcete plýtvat kreditem a volné minuty si schováváte na hovor s dětmi, rodiči či protějškem? Pak nám pošlete úkol na e-mail nebo na FB Messenger.
- Nově nám můžete zadávat úkoly také přes webovou a mobilní aplikaci Asana.
Těšíme se, až i vám pomůžeme růst a šetřit čas i peníze.