Marketing  |  Tvorba webu  |  Přečteno 655 x

Jak jsme díky redesignu a optimalizaci webu zvýšili ABClinic konverzní poměr o 84 %?

S plastickou klinikou ABClinic jsme začali spolupracovat koncem roku 2022, kdy za námi její zástupci přišli s požadavkem na zvýšení rentability svých investic do marketingu. Měli podezření na nedostatečně konverzní web a potřebovali to nutně změnit.

Co byl náš cíl? 

Zvednout původní konverzní poměr, který byl 0,68 %, a tím zvýšit rentabilitu investic. 

Jak jsme postupovali? 

Definovali jsme kroky potřebné pro zvýšení konverzního poměru:  

 

  • Úprava produktových stránek, na které vedou reklamy. Hlavně změna jejich struktury a přetextování, aby byl obsah jasný, pochopitelný na první přečetní a sestavený na míru danému zákroku. 
  • Pomoc uživatelům s orientací na hlavní stránce a více je vyzývat k akci. 
  • Zvýšit důvěru návštěvníků přidáním autentických recenzí, USPs (tedy jedinečných prodejních argumentů) a ujištění. 
  • Usnadnit hlavní navigaci na webu, ve které bylo příliš mnoho položek a uživatelé se v nich ztráceli. 

 

Jako první jsme provedli SEO audit a vylepšili technickou stránku – především rychlost načítání – a metadata webu.  


Další prioritou byla úprava produktových stánek, které byly málo konverzní. Definovali jsme proto 30 nejdůležitějších a pustili se do jejich úpravy podle nového wireframu: 

 

Jak probíhalo předělání stránek? 

Původní verze stránek obsahovala hned na úvod, v tzv. hero sekci, příliš textu, ve kterém se návštěvník mohl ztrácet a chyběly prvky budící důvěru jako USPs a hodnocení firmy. 

Původní verze:  

 

HERO webu ABClinic před úpravou

 

Po naší úpravě:  

  • Texty jsme zkrátili, doplnili o klíčová slova a rozkouskovali je průběžně po celé stránce, namísto úvodního shluku textu a přidali USPs i hodnocení.  
  • Hned v hero sekci, tedy stránka neodrazuje spoustou čtení, ale ukazuje rychlý a jasný přehled, ve kterém se návštěvníci rychle zorientují a získají ke klinice důvěru.  
  • CTA tlačítka nejsou hardsellová, ale pobízejí k nezávazné konzultaci.

 

HERO webu ABClinic po úpravě

 

Další část byla původně věnovaná jen fotografiím:  

 

Fotografie před a po na webu ABClinic

 

Za účelem uživatelské přívětivosti jsme fotky proložili recenzemi a dalšími informacemi

 

Web ABClinic recenze pacientů

 

Původně stránka končila dalšími bloky textu, neobsahovala recenze a nekonkrétně odkazovala na aktuality a doktory: 

 

Web ABClinic konec stránky

 

My jsme přidali blok o financování, na které se klientky často dotazovaly ve zprávách, a odkazy a lékaře jsme ponechali jen ty související s daným zákrokem:  

 

Web ABClinic konec stránky po úpravě

 

Celkově je teď stránka vzdušnější a přehlednější, nejdůležitější informace koncentruje v HERO sekci, kterou si zobrazí nejvíce lidí. 

 

Jaké jsou konkrétní výsledky naší práce? 

Změny na webu se pochopitelně netýkaly jen vzhledu a textů, ale i jeho funkčnosti a technických parametrů. Poté, co jsme je optimalizovali, došlo ke zlepšení téměř ve všech metrikách

Výchozí stav: 

Vyhodnocení metrik webu ABClinic před úpravou

 

Rychlost po naší úpravě:

Vyhodnocení metrik webu ABClinic po úpravě

 

To je dobrý výsledek, ale my víme, že máme na víc, a proto budeme na vylepšeních dále pracovat. 

 

Po vylepšení produktových stránek se konverzní poměr zvýšil o 84 %. 

Z původních 0,68 % na 1,25 %. 

 

Stanovaný cíl jsme splnili, ale ani tady se rozhodně nezastavíme a v rámci další spolupráce budeme stránky dále vylepšovat. 

 

Jak probíhá naše spolupráce teď? 

Stále monitorujeme výsledky webu a vyhodnocujeme, kde je prostor pro zlepšení. Plánujeme vylepšit další stránky, především homepage, kategorie a ceník. 

 

 

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy