Jak jsme díky redesignu a optimalizaci webu zvýšili ABClinic konverzní poměr o 84 %?

Přečteno 1095 x
S plastickou klinikou ABClinic jsme začali spolupracovat koncem roku 2022, kdy za námi její zástupci přišli s požadavkem na zvýšení rentability svých investic do marketingu. Měli podezření na nedostatečně konverzní web a potřebovali to nutně změnit.

Co byl náš cíl? 

Zvednout původní konverzní poměr, který byl 0,68 %, a tím zvýšit rentabilitu investic. 

Jak jsme postupovali? 

Definovali jsme kroky potřebné pro zvýšení konverzního poměru:  

  • Úprava produktových stránek, na které vedou reklamy. Hlavně změna jejich struktury a přetextování, aby byl obsah jasný, pochopitelný na první přečetní a sestavený na míru danému zákroku. 
  • Pomoc uživatelům s orientací na hlavní stránce a více je vyzývat k akci. 
  • Zvýšit důvěru návštěvníků přidáním autentických recenzí, USPs (tedy jedinečných prodejních argumentů) a ujištění. 
  • Usnadnit hlavní navigaci na webu, ve které bylo příliš mnoho položek a uživatelé se v nich ztráceli. 

 

Jako první jsme provedli SEO audit a vylepšili technickou stránku – především rychlost načítání – a metadata webu.  


Další prioritou byla úprava produktových stánek, které byly málo konverzní. Definovali jsme proto 30 nejdůležitějších a pustili se do jejich úpravy podle nového wireframu: 

 

Jak probíhalo předělání stránek? 

Původní verze stránek obsahovala hned na úvod, v tzv. hero sekci, příliš textu, ve kterém se návštěvník mohl ztrácet a chyběly prvky budící důvěru jako USPs a hodnocení firmy. 

Původní verze:  

 

HERO webu ABClinic před úpravou

 

Po naší úpravě:  

  • Texty jsme zkrátili, doplnili o klíčová slova a rozkouskovali je průběžně po celé stránce, namísto úvodního shluku textu a přidali USPs i hodnocení.  
  • Hned v hero sekci, tedy stránka neodrazuje spoustou čtení, ale ukazuje rychlý a jasný přehled, ve kterém se návštěvníci rychle zorientují a získají ke klinice důvěru.  
  • CTA tlačítka nejsou hardsellová, ale pobízejí k nezávazné konzultaci.

 

HERO webu ABClinic po úpravě

 

Další část byla původně věnovaná jen fotografiím:  

 

Fotografie před a po na webu ABClinic

 

Za účelem uživatelské přívětivosti jsme fotky proložili recenzemi a dalšími informacemi

 

Web ABClinic recenze pacientů

 

Původně stránka končila dalšími bloky textu, neobsahovala recenze a nekonkrétně odkazovala na aktuality a doktory: 

 

Web ABClinic konec stránky

 

My jsme přidali blok o financování, na které se klientky často dotazovaly ve zprávách, a odkazy a lékaře jsme ponechali jen ty související s daným zákrokem:  

 

Web ABClinic konec stránky po úpravě

 

Celkově je teď stránka vzdušnější a přehlednější, nejdůležitější informace koncentruje v HERO sekci, kterou si zobrazí nejvíce lidí. 

 

Jaké jsou konkrétní výsledky naší práce? 

Změny na webu se pochopitelně netýkaly jen vzhledu a textů, ale i jeho funkčnosti a technických parametrů. Poté, co jsme je optimalizovali, došlo ke zlepšení téměř ve všech metrikách

Výchozí stav: 

Vyhodnocení metrik webu ABClinic před úpravou

 

Rychlost po naší úpravě:

Vyhodnocení metrik webu ABClinic po úpravě

 

To je dobrý výsledek, ale my víme, že máme na víc, a proto budeme na vylepšeních dále pracovat. 

 

Po vylepšení produktových stránek se konverzní poměr zvýšil o 84 %. 

Z původních 0,68 % na 1,25 %. 

 

Stanovaný cíl jsme splnili, ale ani tady se rozhodně nezastavíme a v rámci další spolupráce budeme stránky dále vylepšovat. 

 

Jak probíhá naše spolupráce teď? 

Stále monitorujeme výsledky webu a vyhodnocujeme, kde je prostor pro zlepšení. Plánujeme vylepšit další stránky, především homepage, kategorie a ceník. 

 

 

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Marketing
Web myTimi jako výkladní skříň špičkového SEO – růst ze 60 000 na 140 000 návštěv ročně
V myTimi pomáháme našim klientům získávat zákazníky díky marketingu a obchodu a poté je udržet díky zákaznickému servisu. S námi jsou všechny náklady v podnikání variabilní v jakékoliv fázi.
Přečíst
Marketing
Fingo.cz jsme díky zpětným odkazům zvýšili organickou návštěvnost o 432 %
Fingo pomáhá lidem se lépe orientovat ve financích a najít nejlepší investiční příležitosti, hypotéky nebo životní pojištění pomocí srovnávacích kalkulaček. Proto si moc dobře spočítali, že mají příliš vysokou cenu za lead a potřebují posílit organickou návštěvnost.
Přečíst
Marketing
Společnost BO! reality a finance získala 183 relevantních zájemců o zaměstnání díky kariérnímu webu a reklamní kampani
Realitní kancelář BO! reality a finance založili dlouholetí odborníci v oboru, kteří přináší moderní postupy do světa realit. Svým klientům nabízí pomoc s koupí, prodejem, rekonstrukcí nebo pronájmem nemovitostí. Společnost klientům nepomáhá jen čistě v oblasti nemovitostí, ale bere v potaz i finance, které se s nemovitostmi pojí.
Přečíst
Marketing
Vytvořili jsme korporátní web s rodinnou atmosférou
Společnost NESS Czech patří mezi největší poskytovatele IT služeb v České republice. Je součástí mezinárodní skupiny NESS Digital Engineering – její kanceláře a inovační centra najdete v USA, Evropě, na Blízkém východě i v Asii.
Přečíst

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025