Marketing  |  Tvorba webu  |  Přečteno 253 x
Redesign webu pro firmu Algotech zvýšil konverzní poměr o 15 %
Algotech je už více než 25 let dodavatelem podnikových IT řešení a cloudových služeb. Ve vlastních datových centrech se nepřetržitě stará o bezpečnost firemních dat, nabízí řešení pro oblasti firemní komunikace, call center a CRM i ERP systémů. Jeho profesionalitu potvrzuje i mnoho certifikací.

S čím chtěl Algotech pomoct?  

Firma Algotech si přála redesign svých webových stránek, které po letech působily zastarale, nereflektovaly současnou nabídku a zároveň už nepřinášely takový výkon. Cílem tedy bylo navrhnout modernější vzhled a doplnit prezentaci technologií, které Algotech využívá. Algotech si také přál celkově optimalizovat web tak, aby dosáhl vyššího konverzního poměru, což znamenalo: 

  • napsat jednoduché, ale výstižné texty; 
  • upravit prezentaci výhod Algotechu, aby přímo oslovovala cílovou skupinu; 
  • upravit navigaci webu, aby byla pro uživatele i vyhledávače co nejsnazší; 
  • zvýšit rychlost webu. 

 

Jak jsme postupovali? 

Vzhledem k tomu, že s Algotechem spolupracujeme už dlouho, známe dobře jeho vize, pravidla komunikace i cílovou skupinu. Mohli jsme se tak vrhnout rovnou do tvorby návrhu nové produktové stránky, aby na sebe lépe navazovaly jednotlivé sekce i jejich obsah.  

Následně jsme provedli UX a SEO analýzu, ze které jsme vycházeli i při tvorbě celkové informační architektury webu. Naším cílem bylo, aby byl web i přes jeho robustnost co nejsrozumitelnější pro uživatele i vyhledávače. 

Po analýze jsme se pustili do tvorby wireframů – neboli drátěných modelů webu, které naznačují rozložení jednotlivých prvků. Důležité pro nás bylo udržet provázanost jednotlivých služeb v kombinaci s jednoduchým vzhledem, aby se návštěvníci na webu neztratili. 

Naši copywriteři zjednodušili předchozí textaci webu, aby jasně a věcně mluvila k cílové skupině Algotechu. Dále vymysleli nové racionální i emocionální argumenty, které přesvědčí uživatele webu udělat požadovanou akci. 

Web dostal od našich grafiků a vývojářů zbrusu nový kabát i funkčnost. Drželi jsme se nových světlejších barev Algotechu a moderního vzhledu, aby web působil inovativně a zároveň prezentoval hodnoty 25leté firmy

 

Jaký je výsledek? 

Podařilo se nám vytvořit přehlednější a modernější web, který jasně prezentuje konkurenční výhody i všechny technologie firmy. Posuďte sami webové stránky před a po redesignu. 

 

Algotech HP starý

Stará homepage webu Algotech 

 

Algotech HP nová

Nová homepage webu Algotech 

 

Web jsme spustili 28. 12. 2022 a po 2 měsících pozorujeme: 

  • o 15 % vyšší konverzní poměr 
  • o 26 % rychlejší načtení (konkrétně 2,2 vteřiny na mobilu z původních 3 vteřin) 
  • o 30 % rychlejší orientace uživatelů díky stručnějším a přesnějším textům, jasnějším CTA tlačítkům a celkově lepší přehlednosti webu 
  • doscroll většiny uživatelů do 50 % (nad touto hranicí ale máme vše důležité, takže uživatelé vidí to, co vidět mají) 

 

cwv

Ukázka rychlosti webu z Core Web Vitals 

 

Jaké problémy jsme během redesignu řešili? 

Během redesignu webu pro Algotech jsme se potýkali s problémem, a to při indexaci, která byla klasickou cestou pomocí souboru sitemap velmi pomalá. Museli jsme tomu tedy trochu pomoct a pravidelně jsme kontrolovali míru indexace a neindexované stránky jsme pak ručně posílali do indexu pomocí Google Search Console. Vyřešit tento problém nám zabralo několik týdnů, nakonec jsme ale dosáhli skvělého výsledku, a to 99% míry indexace všech důležitých stránek

 

Co dalšího plánujeme v rámci naší spolupráce? 

Redesignem webu nic nekončí. Naopak nastává období, kdy budeme vše testovat a ladit. V následujících měsících budeme sledovat heatmapy a organickou návštěvnost, a to především na homepage a nově navržených produktových stránkách. V rámci nové SEO strategie máme nastavený i proces monitoringu hlavních produktových stránek, u kterých budeme pozorovat vývoj jejich pozic v organickém vyhledávání a klíčová slova, na která se zobrazují.  

Podle výsledků monitoringu flexibilně upravíme přístup k tvorbě obsahu a linkbuildingu. Naším cílem pro budoucí spolupráci je dostat všechny hlavní produkty Algotechu na první stránku ve výsledcích vyhledávání v rámci všech definovaných hlavních vyhledávacích dotazů. 

 

Jak redesign webu hodnotí Algotech? 

Úprava loga a celkové předělání webu algotech.cz přineslo nejenom čerstvější vzhled a identitu Algotechu, ale také výrazně vyšší poptávku po našich službách, která se ukázala v podstatě okamžitě. Práce na online prostředí je nicméně nekončící a je potřeba dobré podhoubí stále zvelebovat a rozvíjet. Věříme, že výkonost našeho webu bude v budoucnu dále stoupat.“

František Zeman, generální ředitel Algotechu 

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Napište mi, s čím potřebujete pomoci, a pojďme se sejít

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Jste nespokojení? Neplatíte
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy