Marketing  |  Tvorba webu  |  Přečteno 1965 x

Redesign webu pro firmu Algotech zvýšil konverzní poměr o 15 %

Algotech je už více než 25 let dodavatelem podnikových IT řešení a cloudových služeb. Ve vlastních datových centrech se nepřetržitě stará o bezpečnost firemních dat, nabízí řešení pro oblasti firemní komunikace, call center a CRM i ERP systémů. Jeho profesionalitu potvrzuje i mnoho certifikací.

S čím chtěl Algotech pomoct?  

Firma Algotech si přála redesign svých webových stránek, které po letech působily zastarale, nereflektovaly současnou nabídku a zároveň už nepřinášely takový výkon. Cílem tedy bylo navrhnout modernější vzhled a doplnit prezentaci technologií, které Algotech využívá. Algotech si také přál celkově optimalizovat web tak, aby dosáhl vyššího konverzního poměru, což znamenalo: 

  • napsat jednoduché, ale výstižné texty; 
  • upravit prezentaci výhod Algotechu, aby přímo oslovovala cílovou skupinu; 
  • upravit navigaci webu, aby byla pro uživatele i vyhledávače co nejsnazší; 
  • zvýšit rychlost webu. 

 

Jak jsme postupovali? 

Vzhledem k tomu, že s Algotechem spolupracujeme už dlouho, známe dobře jeho vize, pravidla komunikace i cílovou skupinu. Mohli jsme se tak vrhnout rovnou do tvorby návrhu nové produktové stránky, aby na sebe lépe navazovaly jednotlivé sekce i jejich obsah.  

Následně jsme provedli UX a SEO analýzu, ze které jsme vycházeli i při tvorbě celkové informační architektury webu. Naším cílem bylo, aby byl web i přes jeho robustnost co nejsrozumitelnější pro uživatele i vyhledávače. 

Po analýze jsme se pustili do tvorby wireframů – neboli drátěných modelů webu, které naznačují rozložení jednotlivých prvků. Důležité pro nás bylo udržet provázanost jednotlivých služeb v kombinaci s jednoduchým vzhledem, aby se návštěvníci na webu neztratili. 

Naši copywriteři zjednodušili předchozí textaci webu, aby jasně a věcně mluvila k cílové skupině Algotechu. Dále vymysleli nové racionální i emocionální argumenty, které přesvědčí uživatele webu udělat požadovanou akci. 

Web dostal od našich grafiků a vývojářů zbrusu nový kabát i funkčnost. Drželi jsme se nových světlejších barev Algotechu a moderního vzhledu, aby web působil inovativně a zároveň prezentoval hodnoty 25leté firmy

 

Jaký je výsledek? 

Podařilo se nám vytvořit přehlednější a modernější web, který jasně prezentuje konkurenční výhody i všechny technologie firmy. Posuďte sami webové stránky před a po redesignu. 

 

Algotech HP starý

Stará homepage webu Algotech 

 

Algotech HP nová

Nová homepage webu Algotech 

 

Web jsme spustili 28. 12. 2022 a po 2 měsících pozorujeme: 

  • o 15 % vyšší konverzní poměr 
  • o 26 % rychlejší načtení (konkrétně 2,2 vteřiny na mobilu z původních 3 vteřin) 
  • o 30 % rychlejší orientace uživatelů díky stručnějším a přesnějším textům, jasnějším CTA tlačítkům a celkově lepší přehlednosti webu 
  • doscroll většiny uživatelů do 50 % (nad touto hranicí ale máme vše důležité, takže uživatelé vidí to, co vidět mají) 

 

cwv

Ukázka rychlosti webu z Core Web Vitals 

 

Jaké problémy jsme během redesignu řešili? 

Během redesignu webu pro Algotech jsme se potýkali s problémem, a to při indexaci, která byla klasickou cestou pomocí souboru sitemap velmi pomalá. Museli jsme tomu tedy trochu pomoct a pravidelně jsme kontrolovali míru indexace a neindexované stránky jsme pak ručně posílali do indexu pomocí Google Search Console. Vyřešit tento problém nám zabralo několik týdnů, nakonec jsme ale dosáhli skvělého výsledku, a to 99% míry indexace všech důležitých stránek

 

Co dalšího plánujeme v rámci naší spolupráce? 

Redesignem webu nic nekončí. Naopak nastává období, kdy budeme vše testovat a ladit. V následujících měsících budeme sledovat heatmapy a organickou návštěvnost, a to především na homepage a nově navržených produktových stránkách. V rámci nové SEO strategie máme nastavený i proces monitoringu hlavních produktových stránek, u kterých budeme pozorovat vývoj jejich pozic v organickém vyhledávání a klíčová slova, na která se zobrazují.  

Podle výsledků monitoringu flexibilně upravíme přístup k tvorbě obsahu a linkbuildingu. Naším cílem pro budoucí spolupráci je dostat všechny hlavní produkty Algotechu na první stránku ve výsledcích vyhledávání v rámci všech definovaných hlavních vyhledávacích dotazů. 

 

Jak redesign webu hodnotí Algotech? 

Úprava loga a celkové předělání webu algotech.cz přineslo nejenom čerstvější vzhled a identitu Algotechu, ale také výrazně vyšší poptávku po našich službách, která se ukázala v podstatě okamžitě. Práce na online prostředí je nicméně nekončící a je potřeba dobré podhoubí stále zvelebovat a rozvíjet. Věříme, že výkonost našeho webu bude v budoucnu dále stoupat.“

František Zeman, generální ředitel Algotechu 

Zlepšete svoji akvizici
ještě dnes

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy