Chcete dělat online marketing? Musíte se udržovat v obraze
Digitální marketing se neustále vyvíjí, proto je důležité držet s ním krok. Pokud se nechcete zaseknout ve věku dinosaurů, měli byste neustále sledovat aktuální trendy, novinky a fakta. Tady jsou:
Jakou roli hraje SEO a vyhledávače?
- 93 % online interakcí začíná ve vyhledávačích (Laurinavicius, 2021).
- 72 % marketérů uvádí, že kvalitní obsah je nejúčinnější součástí SEO strategie (Laurinavicius, 2021).
- V Googlu vyhledávači je každou vteřinu zadáno více než 77 000 dotazů (Laurinavicius, 2021).
- Chytré telefony nejčastěji používáme pro dotazy typu: „kde koupit” a „v mé blízkosti”. Počet těchto dotazů vzrostl o více než 200 % (Think with Google, 2019).
- Služba Google Analytics je nejpoužívanějším nástrojem pro SEO (HubSpot, 2020).
- Prvních 5 vteřin, kdy se načítá webová stránka, má největší vliv na míru konverze. S každou další sekundou načítání klesá míra konverze webových stránek v průměru o 4,42 % (Portent, 2019).
Jak je na tom obsahový marketing?
- Téměř 40 % marketérů uvádí, že obsahový marketing je důležitou součástí jejich marketingové strategie (HubSpot, 2020).
- Marketéři vytváří obsah pro více segmentů – nejběžněji jsou to 3 cílová publika (HubSpot, 2020).
- 86 % společností píše firemní blog (SEMrush, 2019).
- 51 % společností uvádí, že aktualizování starých příspěvků nebo článků je nejúčinnější taktikou obsahového marketingu (SEMrush, 2019).
- 94 % marketérů používá sociální sítě ke sdílení obsahu (SEMrush, 2019).
Marketing na sociálních sítích
- Facebook, Instagram a Twitter jsou nejčastěji využívanými platformami marketérů (HubSpot, 2020).
- 57 %, takový je podíl mužů na LinkedIn (Statista, 2020).
- 35 % celosvětového publika na Instagramu tvoří uživatelé ve věku 25 až 34 let (Statista, 2020).
- Ženy tvoří více než 60 % aktivních uživatelů na Pinterestu (Pinterest, 2021).
- Firmy přidávají na sociální sítě v průměru 3 až 4 příspěvky týdně (HubSpot, 2020).
Chtěli byste se dovědět více statistik o sociálních sítích? Přečtěte si 66 stručných faktů o marketingu sociálních sítí.
Co platí pro svět e-mailingu?
- 42 % uživatelů si e-maily čte na mobilních zařízeních (Litmus, 2019).
- Personalizované e-maily přinášejí až 6krát vyšší míru transakcí než nepersonalizované e-maily (Laurinavicius, 2021).
- Nejvyšší míru otevření mají e-maily s předmětem dlouhým 6–10 slov (Invesp, 2019).
- Pátek má nejvyšší potenciální míru prokliku (CTR), která činí 2,7 % (Campaign Monitor, 2020).
- Společnosti, které využívají A/B testování, mají o 37 % vyšší návratnost než značky, které A/B testování nedělají (Litmus, 2019).
- E-mailový marketing má pro malé podniky nejvyšší návratnost investic (Campaign Monitor, 2019).
Tápete v online marketingu? Nechte to na nás
Správný přístup v online marketingu k vám přitáhne nové zákazníky a zvýší obrat. Nevíte si s ním rady? Pomůžeme vám. Převezmeme správu sociálních sítí, napíšeme texty pro vaše cílové publikum a posuneme váš web na přední příčky ve výsledcích vyhledávání.