5 to-do aplikací ZDARMA, se kterými vaše produktivita práce už jen poroste!

10. 9. 2019
Aktualizováno: 22. 6. 2022
Inspirace Přečteno 39835 x

Už se nezvládáte orientovat ve vašich úkolech, jste vytíženi víc, než je zdrávo a máte starostí nad hlavu? Místo toho, aby vaše produktivita práce rostla, naopak prokrastinujete? Představujeme 5 to-do list aplikací, které vás nebudou stát ani korunu a díky kterým nebudete zavaleni úkoly.

Produktivita práce aneb Nestíhám, nestačím...

Ubíhá hodina za hodinou, vracíte se od úkolu k úkolu a už jste si uvědomili, že za současných podmínek nemůžete pracovat nebo se naplno věnovat rodině? Zdá se vám, že pracujete neefektivně nebo prostě jen doma nestíháte vše, co je třeba? V dnešním chaotickém světě by vám to nikdo neměl zazlívat.

Co když si stačí vytvořit nový zvyk, který vám pomůže výrazně zlepšit kvalitu vašeho života a nestojí vás přitom ani korunu? Zapomeňme na vteřinu na anglické moderní termíny jako je time management a řekněme si to úplně jednoduše: za vším stojí PLÁNOVÁNÍ!

 

5 výhod, které plynou z plánování

Někteří z nás se pro TO narodili, jiní se to stále učí. Důsledky efektivního plánování mohou být přitom dalekosáhlé. Výhod plánování je bezesporu mnoho, jaké to například jsou?

 

  1. Lépe kontrolujete svůj osobní i pracovní život.
  2. Jste motivovanější, neztrácíte energii a zápal pro věc.
  3. Jste produktivnější při plnění krátkodobých i dlouhodobých cílů a méně nesoustředění či rozhození.
  4. Dokážete snáze posoudit, na jaké činnosti vynakládáte přemrštěné množství energie, času a někdy i pěnez.
  5. Postupem času začnete být, díky prioritizaci, mistrem zásadních rozhodnutí.  

 

Jak si cíle stanovit, ale zejména jich dosáhnout? V tom vám pomohou to-do listy!

 

5 to-do listů, které vás zbaví úkolů

Plánování vám nikdy nic neříkalo, či vlastníte diář, který většinou někde zapomenete? Nebo máte jen dojem, že papírovým diářům odzvonilo a nastal čas je vyměnit za nadupanou aplikaci?

Pokud od nás očekáváte, že vám doporučíme nejlepší to-do list na světě, pak se mýlíte. Každému vyhovuje něco jiného a my se neodvažujeme říct, jaká z pěti appek seřazených podle abecedy je ta pravá. Všechny jsou na trhu už dlouho, vývojáři odstranili většinu nedostatků a dennodenně pracují na tom, aby aplikace byly uživatelsky co nejpřívětivější.

Místo jednoho konkrétního úkolovníku pro plánování vám jich přinášíme pět a to včetně přehledu hodnocení z Apple Store a Google Play Store. To je přeci jen větší a objektivnější vzorek.

 

1. Any.Do

V Any.do najdete kromě to-do listu také kalendář, nákupní seznam, jiná připomenutí a denní “úkolníček”. Přístup k aplikaci máte navíc z mobilu, notebooku, stolního počítače, tabletu a dokonce i z chytrých hodinek. Synchronizace je samozřejmostí.

Apple Store: 4,7 z 5 (460 hodnocení)
Google Play Store: 4,5 z 5 (436 053 hodnocení)

 

2. Evernote

Psaní poznámek a jejich kategorizace či přikládání příloh nebylo nikdy jednodušší. Do Evernote můžete skenovat své dokumenty a pokud vám chybí papírový diář, budete mít radost z toho, že tahle aplikace umí číst váš rukopis. Těšit se můžete ze synchronizace napříč různými zařízení.

Apple Store: 4,3 z 5 (450 hodnocení)
Google Play Store: 3,6 z 5 (1 704 456 hodnocení)

 

3. Google Keep

Ani Google na sebe nenechal dlouho čekat a v roce 2013 přišel s Google Keep. Vytvářet, upravovat, uspořádavat, vyhledávat a sdílet poznámky, připomenutí i seznamy tak můžete i v rámci vašeho Google účtu.

Apple Store: 4,1 z 5 (76 hodnocení)
Google Play Store: 4,1 z 5 (1 388 077 hodnocení)

 


4. Todoist

Zmapujte projekty a cíle, barevně si zvýrazněte, co je důležité a měřte vaše úspěchy (za splněné úkoly totiž získáte v aplikaci body a dosahujete různých úrovní/levelů). O synchronizaci a dostupnost pro iOS, Android, macOS, Windows a podobně snad již ani nemusíme psát.

Apple Store: 4,8 z 5 (1 400 hodnocení)
Google Play Store: 4,5 z 5 (242 442 hodnocení)

 

5. Freelo

Uspořádat a sdílet úkoly nebo pracovní projekty můžete díky aplikaci Freelo. Samozřejmostí je připomenutí termínů, díky čemuž budete mít dokonalý přehled nad jednotlivými úkoly v rámci dlouhodobých projektů. Koordinovat práci v týmu vám tak půjde od ruky.

Apple Store: 4,9 z 5 (18 hodnocení)
Google Play Store: 3,8 z 5 (52 hodnocení)


Je jen na vás, zda vám aplikace bude sloužit jako seznam úkolů pro nevěstu, nákupní list nebo úkolníček do práce. Stáhli jste si jednu z pěti výše zmíněných aplikací a nebyli jste spokojeni? To-do listy hned nezatracujte a zkuste na okamžik používat jinou appku.

 

Existuje úkol, kterého se potřebujete zbavit?

Lámete si hlavu s tím, jak se zbavit nudného nebo otravného úkolu, který ve vašem to-do listu už nějakou chvilku “visí”? Je něco nad vaše síly a potřebujete pomoc? Služba myTimi, virtuální asistent, vám pomůže kdykoliv a s čímkoliv!

 

  • Nechcete ztrácet čas na úřadě?
  • Potřebujete kvalitní rešerše či průzkum?
  • Nevíte si rady s grafikou?
  • Lámete si hlavu nad tím, kde sehnat obchod a jak na nový lead?
  • Toužíte po dovolené snů?
  • A nebo rozjíždíte podnikání a sami na vše nestačíte?!

 

Zadejte nám svůj první úkol a při registraci získejte kredit v hodnotě 300 Kč ZDARMA. Díky našemu průvodci zadání úkolem a dalšími formalitami vám to navíc zabere pár vteřin.

 

 
 

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Inspirace
4 styly řízení zaměstnanců – náš CEO doporučuje direktivní řízení
Jak být „kapitánem lodi“, kterého posádka bude nejen poslouchat, ale také s ním ráda popluje do neznámých vod? To je otázka, kterou si pokládají manažeři i majitelé firem a my vám na ni dneska dáme odpověď od toho nejpovolanějšího – našeho CEO Honzy. Ten má s vedením lidí bohaté zkušenosti a předá vám konkrétní tipy a rady získané dlouhou praxí.
Inspirace
Tajemství úspěchu začíná v posteli – co radí náš CEO pro zvýšení produktivity?
Pro CEO úspěšné firmy je každý den výzvou plnou neustálého rozhodování, strategizování, pečlivého time managementu a hledání rovnováhy mezi prací a osobním životem. Proto vám dnes prozradím, jak to celé vlastně dělám.
Inspirace
Jak začít podnikat od nuly a vybudovat trvale úspěšnou firmu?
Začít podnikat je odvážný krok. Ale jak na to, pokud nemáte žádné zkušenosti? V našem článku vás krok po kroku provedeme tím, jak rozjet byznys, abyste neskončili na smetišti podnikatelských dějin, ale vybudovali trvale úspěšnou firmu.
Inspirace
7 nástrojů, které pomáhají řídit byznys
Efektivní řízení byznysu je klíčovou ingrediencí v receptu na podnikatelský úspěch. Jak ale dosáhnout optimálního výkonu a konkurenceschopnosti? V tomto článku se zaměříme na několik základních nástrojů, které vám v tom můžou pomoct. Od disciplíny jako základního kamene úspěchu přes reporting a KPI až po SMART cíle a Eisenhowerův diagram pro efektivní prioritizaci.

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025