Uživatelský výzkum a testování

Až 91 % nespokojených zákazníků vám nedá zpětnou vazbu.
Zjistíme, co si o vás uživatelé myslí. Provedeme uživatelský výzkum u vaší cílové skupiny a pomůžeme vám zvýšit konverzní poměr, výkon webu i uživatelskou přívětivost aplikace.
Chci nezávaznou nabídku
...
arrow down

Nechte svůj byznys vyrůst díky outsourcingu

f1
Odhalte nedostatky
Dozvíte se, proč neprodáváte tolik, kolik byste chtěli.
f1
Ověřené nástroje
Během uživatelského testování používáme osvědčené nástroje.
f1
Od návrhu až po implementaci
Dáme vám konkrétní doporučení, které i zrealizujeme.
f1
Dosáhnete vytyčených cílů
Zvýšíte návštěvnost i počet objednávek.
Pomůžeme vám zvýšit konverze

Pomůžeme vám zvýšit konverze

Snižte míru opuštění svého webu nebo aplikace – 40 % uživatelů totiž stránku opustí, pokud se načítá déle než tři sekundy. Vsaďte na kvantitativní a kvalitativní uživatelský výzkum, kterým odhalíme možné nedostatky. Zrealizujeme uživatelské testování u vaší cílové skupiny a na základě jeho výsledků doporučíme to nejlepší řešení, díky kterému poroste výkon vašeho webu i jeho konverznost.

Od výzkumu až po implementaci

Od výzkumu až po implementaci

Zajistíme uživatelskou přívětivost vašeho webu a aplikace. Jak postupujeme? 

  1. Nastavíme nebo opravíme webovou analytiku. 
  2. Nasadíme další testovací nástroje (heatmapy, sledování uživatelského chování atd.). 
  3. Připravíme a realizujeme uživatelská testování na míru nebo MVP (minimum viable product). 
  4. Z testování či analytiky vyvodíme závěry, které vám odprezentujeme. 
  5. Na základě výsledků vytvoříme plán (tvorba landing page, úprava webu atd.). 
  6. Nový návrh kompletně implementujeme
Chci nezávaznou nabídku

S námi je vše jednoduché

1
Zadáte nezávaznou poptávku a domluvíme se na spolupráci.
2
Provedeme uživatelské testování u vaší cílové skupiny.
3
Na základě jeho výsledků doporučíme to nejlepší řešení.
Chci nezávaznou nabídku
google logo
Recenze 67 zákazníků
4,7 review star
Funkční web a aplikace, které potěší uživatele i vaše finance

Funkční web a aplikace, které potěší uživatele i vaše finance

Doporučíme jen to, co bude dávat smysl, jak pro uživatele, tak pro vás z hlediska financí. Navrhli jsme přes 500 úspěšných webů, rozumíme byznysu i dalším oblastem jako je SEO a design. Na každém projektu pracujeme komplexně a přicházíme s úpravami, které zvyšují výkon webu i spokojenost vašich zákazníků.

Uživatelské testování s přesahem

Uživatelské testování
s přesahem

Uživatelský výzkum můžete kombinovat s analýzou klíčových slov a SEO auditem. Zajistíme pro vás také grafické práce a navrhneme webdesign nebo vytvoříme obsahovou strategii, díky které oslovíte více zákazníků. Obraťte se na nás, připravíme vám nezávaznou nabídku na míru.

Chci nezávaznou nabídku

Už nám věří více než 327 zákazníků

B2C segment
B2B segment

Často kladené otázky

down up Jaké metody uživatelského výzkumu využívá myTimi?

V myTimi nejčastěji využíváme uživatelské testování, A/B testy a analýzu dat z webových nástrojů. Podle potřeby klienta můžeme doplnit i další formy průzkumu – například online dotazníky nebo rozhovory. Výběr metod vždy přizpůsobujeme cílům projektu, časovým možnostem a rozpočtu.

down up Jak probíhá spolupráce na uživatelském výzkumu s myTimi?

Nejprve společně stanovíme cíle výzkumu a cílovou skupinu. Následně navrhneme vhodné metody, provedeme sběr a analýzu dat a výsledky přehledně odprezentujeme. Výstupem bývají konkrétní doporučení pro vylepšení webu, služeb nebo produktového designu. 

down up Co je uživatelský výzkum a proč je důležitý?

Uživatelský výzkum (user research) pomáhá firmám pochopit chování, potřeby a motivace jejich cílových uživatelů. Je zásadní pro zlepšení použitelnosti webu, úspěšnost produktů i celkovou zákaznickou zkušenost. Díky datům z výzkumu můžete dělat informovaná rozhodnutí namísto pouhých odhadů. 

down up Jaký je rozdíl mezi uživatelským výzkumem a uživatelským testováním?

Uživatelský výzkum zkoumá širší souvislosti – například potřeby nebo rozhodovací proces zákazníků. Uživatelské testování je naopak konkrétní forma výzkumu, která hodnotí použitelnost konkrétního webu nebo aplikace. V myTimi kombinujeme obojí pro maximálně praktické výsledky.

down up Pro koho je uživatelský výzkum vhodný?

Uživatelský výzkum se hodí pro startupy, e-shopy, firmy vyvíjející digitální produkty i pro ty, kteří chtějí zlepšit výkon svého webu. V myTimi přizpůsobujeme výzkum potřebám konkrétního byznysu – ať už řešíte redesign webu, konverzní problémy nebo zpětnou vazbu ke službám.

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025