Klientovi jsme pomohli zvýšit konverze zlepšením kvality webu

Přečteno 1791 x
Dobrý web je základem kvalitní značky. V současnosti webové stránky představují určitou vizitku. Je to první místo, na které se zákazník podívá, když si o vás chce zjistit nějaké informace, a vaše webovky tak výrazně ovlivňují názor, jaký si na vás udělá.

O tom, jak na této vizitce záleží, ví své i náš klient Lukáš Barda, kterému jsme pomohli zlepšit kvalitu webu. Přečtěte si, jak naše spolupráce probíhala!

 

  • Zadání: Nový web
  • Platforma: Wordpress
  • Rok realizace: 2020
  • Trvání: 2 měsíce
  • Jazyk: Český
  • Rozsah: 50 tisíc Kč

 

Kdo je náš klient?

Lukáš Barda měl úspěšně rozjetou kariéru v IT. Věnoval ale práci tolik, že ho málem stála život. Když ve svých 29 letech dostal mrtvici, rozhodl se, že je třeba jinak uspořádat své priority. Od základu změnil svůj život a skrze online i offline semináře začal nabyté zkušenosti šířit dál. V současnosti se zabývá studiem technologií a jejich vlivem na lidský mozek a radí klientům, jak najít životní rovnováhu mezi světem internetu a šťastným životem.

Na nás se obrátil s prosbou o úpravu svých webových stránek, které si do této chvíle spravoval sám. Jeho požadavkem byla tvorba profesionálního a čistého webu.

Lukáš Barda web

 

Snadná orientace je základ

Po prvním seznámení jsme provedli analýzu stávajícího webu, abychom správně určili problém. Na základě této analýzy jsme zjistili, že Lukášův web není dostatečně přehledný, obsahuje velké množství nepotřebných kategorií a orientace v něm je velice náročná.

Jedním z klíčových bodů profesionálního webu je přitom právě jeho jasná struktura. Cílem je, aby zákazník již z prvního pohledu poznal, co majitel webu inzeruje a měl chuť se podívat dál. 

S Lukášem jsme se proto rozhodli definovat jeho potenciálního klienta a na základě této definice jsme jednotlivé kategorie rozčlenili tak, aby byly přehledné a měly jasný cíl.

web pro Lukáš Barda

 

Na vzhledu záleží

Věděli jste, že na vzhledu v praxi skutečně záleží? Tedy alespoň na vzhledu vašich webových stránek. Jejich podoba by měla odpovídat požadavkům vaší klíčové skupiny, web by měl být moderní a vkusný. Měl by používat správnou kombinaci barev a také – měl by být responzivní, tedy měl by fungovat jak v prohlížeči, tak na mobilním telefonu. Lukášovi jsme proto pomohli vytvořit takový design, který odpovídá jeho značce a všechny tyto kategorie splňuje.

O mě Lukáš Barda

 

Logo dělá člověka

Stejně jako záleží na vzhledu vašeho webu, záleží i na vašem logu. Logo je duše vaší značky a mělo by vystihovat vše, co zákazníkovi chcete nabídnout. Lukáš měl jasnou představu, o tom, co jeho značka znamená. Ukázal nám svůj návrh a spolu s naším grafikem ho zdokonalili tak, aby se s ním dokázal ztotožnit a přitom působilo profesionálně a důvěryhodně. Posuďte sami!

 

Úprava textů

Ve snaze usnadnit čtenáři orientaci na webu jsme také Lukášovi pomohli i s obsahovou stránkou webu. Zaměřili jsme se zejména na kratší informační texty a napsali je tak, aby šly snadno pochopit a dobře se zákazníkovi četly.

 

A co na to klient?

Lukáš o nás napsal:

myTimi mi pomáhá s webem, komunikací a prezentací toho, co dělám. Tu spolupráci si neuvěřitelně užívám a má pro mě obrovský užitek. Timíkům jen vysvětlím svou představu a dostanu výsledek, který je daleko víc než mé očekávání. Vždy včas, dle dohodnutého budgetu a transparentně. Dávám pět hvězdiček z pěti a doporučuji kudy chodím!

Děkujeme moc Lukášovi za jeho pozitivní zpětnou vazbu a milou spolupráci!

 

Chcete také pomoci s tvorbou či úpravou webu?

Dobrý web je základem fungujícího marketingu. Jeho tvorba přitom nemusí být zcela intuitivní. Neváhejte se proto obrátit na nás! S tvorbou webu máme profesionální zkušenosti. Rádi vám s vaším webem pomůžeme tak, aby skutečně prodával. 

Máte zájem o podobnou službu?

 

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Marketing
Web myTimi jako výkladní skříň špičkového SEO – růst ze 60 000 na 140 000 návštěv ročně
V myTimi pomáháme našim klientům získávat zákazníky díky marketingu a obchodu a poté je udržet díky zákaznickému servisu. S námi jsou všechny náklady v podnikání variabilní v jakékoliv fázi.
Přečíst
Marketing
Fingo.cz jsme díky zpětným odkazům zvýšili organickou návštěvnost o 432 %
Fingo pomáhá lidem se lépe orientovat ve financích a najít nejlepší investiční příležitosti, hypotéky nebo životní pojištění pomocí srovnávacích kalkulaček. Proto si moc dobře spočítali, že mají příliš vysokou cenu za lead a potřebují posílit organickou návštěvnost.
Přečíst
Marketing
Společnost BO! reality a finance získala 183 relevantních zájemců o zaměstnání díky kariérnímu webu a reklamní kampani
Realitní kancelář BO! reality a finance založili dlouholetí odborníci v oboru, kteří přináší moderní postupy do světa realit. Svým klientům nabízí pomoc s koupí, prodejem, rekonstrukcí nebo pronájmem nemovitostí. Společnost klientům nepomáhá jen čistě v oblasti nemovitostí, ale bere v potaz i finance, které se s nemovitostmi pojí.
Přečíst
Marketing
Vytvořili jsme korporátní web s rodinnou atmosférou
Společnost NESS Czech patří mezi největší poskytovatele IT služeb v České republice. Je součástí mezinárodní skupiny NESS Digital Engineering – její kanceláře a inovační centra najdete v USA, Evropě, na Blízkém východě i v Asii.
Přečíst

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025