arrow down

Nechte svůj byznys vyrůst díky webovému copywritingu

f1
Z pouhých návštěvníků se stanou platící zákazníci.
f1
Z vašeho webu vytvoříme obchodníka, který bude prodávat 24/7.
f1
Realizovali jsme už přes 500 webových projektů.
f1
Srozumitelně vysvětlíme přínos a hodnotu vašich produktů a služeb.
deloitte

Průměrné texty na web si můžete napsat i sami. Protože ale průměrné texty nechcete a my takové odmítáme dodávat, zakládáme si na důkladné přípravě.

Co taková příprava obnáší? Vyzpovídáme majitele a jiné důležité osoby, poznáme zákazníka a produkty, ke kterým vytvoříme vlastní positioning a definujeme jejich proposition value (přínos pro zákazníky). Nevynecháme ani brainstorming, protože víc hlav víc ví.

 

Do webového copywritingu jdeme s tím, že vaše produkty a podnikání jako celek máme maximálně vrytý pod kůží. Chceme, abyste byli spokojení hned s první verzí, kterou vám dodáme, proto texty na web kontroluje content manager, korektor, projektový manager a obchodní člen týmu (pro podchycení prodejní stránky textů). Až pak jste na řadě vy. Protože i nás by naštvalo, kdybychom dostali text s překlepy a očividnými chybami.

Chci nezávaznou nabídku

S námi je vše jednoduché

1
Zadáte nezávaznou poptávku.
2
Domluvíme si schůzku nebo konferenční hovor.
3
Otextujeme web, který bude prodívat ve dne v noci.
Chci nezávaznou nabídku
google logo
Recenze 67 zákazníků
4,7 review star

Na druhou stranu přiznáváme, že nejsme 100% a že se sem tam nějaká chyba objeví. Naučit se psát texty na web je totiž složité. Webový copywriting ale nebereme na lehkou váhu, protože reprezentuje váš byznys a můžete díky němu prodávat mnohem víc (máme k tomu data).

Webový copywriting zakládáme na SEO, analýze klíčových slov a UX principech. Uživatelé se totiž musí na webu snadno orientovat, proto navrhneme rozložení jednotlivých stránek a texty na web i vložíme. Také spustíme PPC reklamy, které otestují efektivitu textů, a zajistíme i následné psaní článků pro web. Vše za vás vymyslíme a postaráme se o to, aby vaše podnikání fungovalo online.

Už nám věří více než 327 zákazníků

B2C segment
B2B segment

Často kladené otázky

down up Co je to webový copywriting?

Webový copywriting je psaní textů určených pro webové stránky. Cílem webového copy je zaujmout návštěvníky, poskytnout jim všechny potřebné informace a motivovat je k akci (např. nákupu nebo registraci). Webový copywriting ale není jen o čtivých textech. Klade důraz i na SEO a UX principy.

down up Jak psát texty pro webové stránky?

Vyhněte se dlouhým odstavcům a nic neříkajícím frázím. Namísto toho srozumitelně vysvětlete přínos vašich produktů a komunikujte jejich benefity. Texty by měly být jasné, stručné a odpovídat na to, co návštěvníky zajímá.

down up Co napsat na webové stránky?

Na webové stránky umístěte obsah, který je relevantní a jasně komunikuje, co nabízíte. Tady je několik důležitých sekcí, které by neměly na žádném webu chybět:  

  • Úvodní stránka: Stručně představte svou firmu, produkty a sdělte návštěvníkům, v čem jste lepší než konkurence.  
  • O nás: Popište svoje začátky, hodnoty a vizi tak, aby návštěvníci získali důvěru ve vaši značku.  
  • Služby/Produkty: Detailně popište, co nabízíte, a zaměřte se na výhody, které vaše produkty zákazníkům přinesou.  
  • Kontakt: Uveďte všechny způsoby, jak vás mohou zákazníci kontaktovat (telefon, e-mail, kontaktní formulář, mapa).  
  • Výzvy k akci: Motivujte návštěvníky k dalšímu kroku, jako je nákup nebo registrace.

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025