Zaměstnanecké benefity

26. 9. 2018
HR marketing Přečteno 13384 x

Nedostatek lidí na trhu práce a větší nával povinností na lidi tlačí firmy ke zkvalitnění péče o zaměstnance. Se současnými benefity je spokojeno jen 44 % z nich. Nabízíme zcela nový a neotřelý typ zaměstnaneckých benefitů, který firmám i zaměstnancům napomůže ke vzájemné spokojenosti. Služby myTimi vyřeší téměř jakýkoliv úkol, se kterým lidé nechtějí ztrácet čas, nebo jej řeší v pracovní době. 

Volný čas je pro lidi čím dál cennější. Nabídněte ho svým zaměstnancům i vy. Timi je skvělý benefit, díky němuž nepřijdete o nevyužitý potenciál vašich zaměstnanců.

40 % zaměstnanců 

přiznává, že si pravidelně vyřizuje osobní věci v zaměstnání

63 % zaměstnanců 

se lépe soustředí na práci, když mají vyřízené osobní věci

1 den měsíčně 

stráví průměrný zaměstnanec vyřizováním osobních věcí v práci

33 % zaměstnanců 

vnímá zařizování osobních věcí v práci jako nezbytné

3 500 000 Kč z obratu

O tolik ročně přichází středně velká IT firma kvůli nevyužitému potenciálu svých zaměstnanců.

30 000 000 Kč z obratu

Tolik může ročně ztratit velká korporátní firma z oblasti finančnictví.

Podle výzkumu společnosti SODEXO je dostatek volného času důležitý pro 32,44 % zaměstnanců.
Dejte svým lidem to nejcennější a zbavte je otravných povinností, které i tak řeší z práce.
Pokud ve firmě využíváte program Benefit Plus, můžete úkoly zaplatit přímo z kafeterie.

 

Zlepšete svoji akvizici ještě dnes

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

HR marketing
HR specialistka radí, jak na budování týmu snů. Od výběru zaměstnanců po odstranění toxických lidí
Myslíte si, že zaměstnance prostě „hodíte do vody“ a oni se naučí plavat sami? Omyl. Nestačí je jen najmout – musíte s nimi umět pracovat, motivovat je a včas rozpoznat, kdo týmu škodí. Přečtěte si praktické rady od HR expertky Zuzany Paulové o tom, jak vybudovat tým, který skutečně táhne za jeden provaz a přináší výsledky.
HR marketing
Jak na nábor lidí, když (téměř) nikdo nehledá práci
Česko má aktuálně nejnižší nezaměstnanost v EU – o kvalitní zaměstnance musíte bojovat. Nábor lidí vyžaduje rychlost, empatii a pochopení pracovního trhu. Ukážeme vám, jak nastavit efektivní náborový proces a proč je role liniového manažera důležitější, než by se na první pohled zdálo.
HR marketing
Efektivní metody pro nábor a udržení zaměstnanců z generace Z
Generace Z neboli internetová generace je nyní ve věku, kdy dostudovala a hledá práci. Má ale odlišné hodnoty a preference, takže její zástupce do své firmy nenalákáte tak snadno. Co na ně tedy zabírá?
HR marketing
Jak na onboarding onsite i na dálku?
Víte, jak na úspěšný onboarding? Přečtěte si náš článek, ve kterém odhalujeme důležité strategie pro začlenění nových zaměstnanců do vašeho týmu – ať už na dálku, nebo přímo v kanceláři. Přivítejte nováčky s otevřenou a přátelskou náručí.

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025