Marketing  |  Správa sociálních sítí  |  Přečteno 203 x
Jak jsme naplnili klientovu kapacitu zákazníků?
Běhěm jednoho roku se nám povedlo zvýšit povědomí a naplnit tak kapacity jednomu z našich klientů - Zdeňku Voharčíkovi. 
banner
Sociální síť
Facebook
Engagement
8 387
Nárůst
120 %

Kdo stojí za firmou Nechci se bát?  

Zdeněk Voharčík je kouč, který pomáhá lidem s depresemi, úzkostmi a problémy kterými v jisté míře trpí každý z nás. V mládí měl strach ze smrti a tak dlouhých 20 let trpěl nespavostí, únavou, panikou a vyčerpáním. Po letech depresí si řekl dost a začal studovat postupy a metody, jak změnit způsob myšlení člověka a porazit duševní nemoc. Dnes tak pomáhá svým klientům, kteří se potýkají se stejnými problémy. 

 

S čím Zdeněk Voharčík pomáhá svým klientům?

V Nechci se bát naleznete tu výhodu, že zkušenosti a rady, které Zdeněk předává svým klientům nejsou jen vyčtené z příruček a naučené ze studií. Jsou to opravdové, zažité zkušenosti, které mu pomohly stát se tím, kým je dnes. Každý den pomáhá lidem s těžkými depresemi, pocity strachu, panickou atakou nebo pocity bezmoce. 

 

Co se nám podařilo a jak jsme toho docílili? 

Aby se o takové službě, kterou Nechci se bát nabízí, dozvědělo co nejvíce lidí, bylo nutné se zapojit do socials. Prvním krokem byl Facebook, který jsme založili během pár minut a následně “vyšperkovali” tak, aby každého zaujal, včetně nastavení Facebook pixelu, pomocí něhož jsme schopni získávat informace o návštěvnících webu. Následovalo spuštění PPC a display reklamy, která v rámci pár měsíců ukázala neuvěřitelné výsledky. 

Celkový engagement: 2 506 lidí, za poslední 3 měsíce a 120% nárůst. A zde se rozhodně nezastavíme! 

Také jsme klientovi optimalizovali web a nastavili SEO, včetně začlenění klíčových slov. 

Tímto jsme dosáhli lepších výsledků v rámci organického vyhledávání. Nedílnou součástí aktivní správy je samozřejmě i tvorba příspěvků. 

Celkem jsme pro klienta zveřejnili během roku 150 příspěvků s výsledky:

Engagement: 8 387
CTR: 8,85 %
Post impressions: 100 297
Průměrný dosah: 759
Prokliky: 7 057
Celkem reakcí: 1 149


Díky firemnímu Facebooku má tak pan Voharčík minimálně o 300 fanoušků více než před oslovením služeb od myTimi, protože takový je náš výsledek za první období správy Facebooku.

Samozřejmě nás ještě čeká dlouhá cesta k vybudování perfektního brand awareness. 

 

Přemýšlíte, jak zviditelnit sebe a své podnikání? 

Aktivní správa sociálních sítí je nedílnou součástí úspěšného pronikání do podvědomí lidí. Ať už se jedná o aktivitu jako takovou či snad o sdílení příspěvků a interakci s fanoušky. O to vše se v myTimi dokážeme postarat a vy tak můžete mít o jednu starost méně. 

 

Zanechte nám svůj e-mail
a odebírejte více podobných článků
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Máte zájem o správu Facebookové stránky?

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Napište mi, s čím potřebujete pomoci, a pojďme se sejít

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Jste nespokojení? Neplatíte
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy
Abyste mohli používat myTimi naplno, prosím, potvrďte souhlas s našimi pravidly soukromí. Více informací: zdeSouhlasím