Marketing  |  Správa sociálních sítí  |  Přečteno 2713 x

Jak jsme naplnili klientovu kapacitu zákazníků?

Běhěm jednoho roku se nám povedlo zvýšit povědomí a naplnit tak kapacity jednomu z našich klientů – Zdeňku Voharčíkovi. 
banner
Sociální síť
Facebook
Engagement
8 387
Nárůst
120 %

Kdo stojí za firmou Nechci se bát?  

Zdeněk Voharčík je kouč, který pomáhá lidem s depresemi, úzkostmi a problémy kterými v jisté míře trpí každý z nás. V mládí měl strach ze smrti a tak dlouhých 20 let trpěl nespavostí, únavou, panikou a vyčerpáním. Po letech depresí si řekl dost a začal studovat postupy a metody, jak změnit způsob myšlení člověka a porazit duševní nemoc. Dnes tak pomáhá svým klientům, kteří se potýkají se stejnými problémy. 

 

S čím Zdeněk Voharčík pomáhá svým klientům?

V Nechci se bát naleznete tu výhodu, že zkušenosti a rady, které Zdeněk předává svým klientům nejsou jen vyčtené z příruček a naučené ze studií. Jsou to opravdové, zažité zkušenosti, které mu pomohly stát se tím, kým je dnes. Každý den pomáhá lidem s těžkými depresemi, pocity strachu, panickou atakou nebo pocity bezmoce. 

 

Co se nám podařilo a jak jsme toho docílili? 

Aby se o takové službě, kterou Nechci se bát nabízí, dozvědělo co nejvíce lidí, bylo nutné se zapojit do socials. Prvním krokem byl Facebook, který jsme založili během pár minut a následně “vyšperkovali” tak, aby každého zaujal, včetně nastavení Facebook pixelu, pomocí něhož jsme schopni získávat informace o návštěvnících webu. Následovalo spuštění PPC a display reklamy, která v rámci pár měsíců ukázala neuvěřitelné výsledky. 

Celkový engagement: 2 506 lidí, za poslední 3 měsíce a 120% nárůst. A zde se rozhodně nezastavíme! 

Také jsme klientovi optimalizovali web a nastavili SEO, včetně začlenění klíčových slov. 

Tímto jsme dosáhli lepších výsledků v rámci organického vyhledávání. Nedílnou součástí aktivní správy je samozřejmě i tvorba příspěvků. 

Celkem jsme pro klienta zveřejnili během roku 150 příspěvků s výsledky:

Engagement: 8 387
CTR: 8,85 %
Post impressions: 100 297
Průměrný dosah: 759
Prokliky: 7 057
Celkem reakcí: 1 149


Díky firemnímu Facebooku má tak pan Voharčík minimálně o 300 fanoušků více než před oslovením služeb od myTimi, protože takový je náš výsledek za první období správy Facebooku.

Samozřejmě nás ještě čeká dlouhá cesta k vybudování perfektního brand awareness. 

 

Přemýšlíte, jak zviditelnit sebe a své podnikání? 

Aktivní správa sociálních sítí je nedílnou součástí úspěšného pronikání do podvědomí lidí. Ať už se jedná o aktivitu jako takovou či snad o sdílení příspěvků a interakci s fanoušky. O to vše se v myTimi dokážeme postarat a vy tak můžete mít o jednu starost méně. 

 

Zanechte nám svůj e-mail
a odebírejte více podobných článků
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Máte zájem o správu Facebookové stránky?

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy