Zákaznický servis  |  Zákaznický servis  |  Přečteno 208 x
Jak denně obsloužíme 500 zákazníků společnosti Avenberg?
Jedním z našich největších B2B zákazníků je firma Avenberg, které pomáháme se zákaznickým servisem.
banner
Náklady na zákaznickou linku
50 000 až 75 000 Kč
Výnosy z objednávek
500 000 až 800 000 Kč
Měsíční náklady z výnosů
10 %

Zahradní nábytek i zahradní technika

Firma Avenberg je český e-shop nabízející širokou škálu zahradního nábytku včetně zahradní techniky a pomůcek za příznivé ceny. Cílovou skupinou tohoto obchodu jsou lidé hledající vybavení pro své rodinné domy, chaty nebo chalupy. Největším segmentem této cílové skupiny jsou starší lidé. Denně se na e-shopu Avenberg vyřídí a odbaví objednávky v řádech nižších stovek. 

 

Rozšíření kapacity pro zákaznický servis

Na startu letošní sezóny 2020, kdy jsme s firmou Avenberg začali spolupracovat, bylo nezbytné, aby se rozšířila kapacita zákaznického servisu vzhledem k přicházejícímu jarnímu období, kdy pro Avenberg začíná hlavní sezóna prodejů zahradního nábytku. Od začátku naší spolupráce zajišťujeme pro klienta i marketingové služby v rámci správy sociálních sítí a nastavování PPC kampaní. Díky tomu se dokážeme kapacitně připravit na objem práce na zákaznické lince, jelikož nám parťáci z marketingu dávají informace o průběhu prodejů. 
Vzhledem k velkému počtu telefonátů a e-mailů ze strany zákazníků trávíme na customer care cca 20 hodin denně. Jedná se o cca 150-200 zodpovězených emailů a cca 300 vyřízených hovorů. Na tomto objemu práce se pravidelně střídá 7-10 timíků. 

 

Máte zájem o podobnou službu?

 

Nové objednávky na pasivní lince - příspěvek k obratu

Díky cílení na starší zákazníky a tištěné inzerci v největších médiích, novinách a časopisech se pravidelně setkáváme s tím, že tato cílovka raději volá na zákaznickou linku, aby se o produktu poradila a pokud je vše v pořádku, tak ho rovnou objednají přes telefon. Tímto způsobem zákaznická linka vydělává sama na sebe. Každý týden se přes pasivní hovory, kdy lidé chtějí pomoci nebo se poradit, založí průměrně 150-200 nových objednávek. 
Pokud to převedeme do financí, tak se dostáváme na 500 000 až 800 000 Kč týdně v rámci obratu.

 

10% náklad na zákaznickou linku

Nyní si porovnáme výnosy vůči nákladům: 

  • Pro našeho klienta Avenberg pracujeme s hodinovou sazbou 490 Kč a trávíme na zákaznické lince, díky velkému počtu objednávek, 100 až 150 hodin týdně. 
  • To nám dává náklad v rozsahu 50 000 až 75 000 Kč. 
  • Nové objednávky přes customer care dělají 500 000 až 800 000 Kč týdně.
  • Dostáváme se tak na náklad, který tvoří 10 % vůči výnosům.


Zanechte nám svůj e-mail
a odebírejte více podobných článků
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Máte zájem o zákaznický servis?

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Napište mi, s čím potřebujete pomoci, a pojďme se sejít

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Jste nespokojení? Neplatíte
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy
Abyste mohli používat myTimi naplno, prosím, potvrďte souhlas s našimi pravidly soukromí. Více informací: zdeSouhlasím