Zákaznický servis  |  Zákaznický servis  |  Přečteno 2569 x

Jak denně obsloužíme 500 zákazníků společnosti Avenberg?

Jedním z našich největších B2B zákazníků je firma Avenberg, které pomáháme se zákaznickým servisem.
banner
Náklady na zákaznickou linku
50 000 až 75 000 Kč
Výnosy z objednávek
500 000 až 800 000 Kč
Měsíční náklady z výnosů
10 %

Zahradní nábytek i zahradní technika

Firma Avenberg je český e-shop nabízející širokou škálu zahradního nábytku včetně zahradní techniky a pomůcek za příznivé ceny. Cílovou skupinou tohoto obchodu jsou lidé hledající vybavení pro své rodinné domy, chaty nebo chalupy. Největším segmentem této cílové skupiny jsou starší lidé. Denně se na e-shopu Avenberg vyřídí a odbaví objednávky v řádech nižších stovek. 

 

Rozšíření kapacity pro zákaznický servis

Na startu letošní sezóny 2020, kdy jsme s firmou Avenberg začali spolupracovat, bylo nezbytné, aby se rozšířila kapacita zákaznického servisu vzhledem k přicházejícímu jarnímu období, kdy pro Avenberg začíná hlavní sezóna prodejů zahradního nábytku. Od začátku naší spolupráce zajišťujeme pro klienta i marketingové služby v rámci správy sociálních sítí a nastavování PPC kampaní. Díky tomu se dokážeme kapacitně připravit na objem práce na zákaznické lince, jelikož nám parťáci z marketingu dávají informace o průběhu prodejů. 
Vzhledem k velkému počtu telefonátů a e-mailů ze strany zákazníků trávíme na customer care cca 20 hodin denně. Jedná se o cca 150-200 zodpovězených emailů a cca 300 vyřízených hovorů. Na tomto objemu práce se pravidelně střídá 7-10 timíků. 

 

Máte zájem o podobnou službu?

 

Nové objednávky na pasivní lince - příspěvek k obratu

Díky cílení na starší zákazníky a tištěné inzerci v největších médiích, novinách a časopisech se pravidelně setkáváme s tím, že tato cílovka raději volá na zákaznickou linku, aby se o produktu poradila a pokud je vše v pořádku, tak ho rovnou objednají přes telefon. Tímto způsobem zákaznická linka vydělává sama na sebe. Každý týden se přes pasivní hovory, kdy lidé chtějí pomoci nebo se poradit, založí průměrně 150-200 nových objednávek. 
Pokud to převedeme do financí, tak se dostáváme na 500 000 až 800 000 Kč týdně v rámci obratu.

 

10% náklad na zákaznickou linku

Nyní si porovnáme výnosy vůči nákladům: 

  • Pro našeho klienta Avenberg pracujeme s hodinovou sazbou 490 Kč a trávíme na zákaznické lince, díky velkému počtu objednávek, 100 až 150 hodin týdně. 
  • To nám dává náklad v rozsahu 50 000 až 75 000 Kč. 
  • Nové objednávky přes customer care dělají 500 000 až 800 000 Kč týdně.
  • Dostáváme se tak na náklad, který tvoří 10 % vůči výnosům.


Zanechte nám svůj e-mail
a odebírejte více podobných článků
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Máte zájem o zákaznický servis?

Jak si přejete využít svých
300 Kč zdarma?

Napište nám a my se
vám obratem ozveme.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení
4.9 hodnocení

Mohlo by vás zajímat

Všechny články >
Timi photo
Jan Skovajsa
CEO
zakladatel, CEO a zároveň jeden z investorů myTimi

Ozveme se vám do 24 hodin

Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
4.9 hodnocení

Těšte se na výhody

fajfka
Víme, jak růst
fajfka
myTimi už využívá více než 9 679 zákazníků
fajfka
Platíte za výsledky a vždy dopředu víte kolik
fajfka
Na projekty nahlížíme z perspektivy majitele firmy