banner

Jak denně obsloužíme 500 zákazníků společnosti Avenberg?

Přečteno 2952 x
Jedním z našich největších B2B zákazníků je firma Avenberg, které pomáháme se zákaznickým servisem.

Zahradní nábytek i zahradní technika

Firma Avenberg je český e-shop nabízející širokou škálu zahradního nábytku včetně zahradní techniky a pomůcek za příznivé ceny. Cílovou skupinou tohoto obchodu jsou lidé hledající vybavení pro své rodinné domy, chaty nebo chalupy. Největším segmentem této cílové skupiny jsou starší lidé. Denně se na e-shopu Avenberg vyřídí a odbaví objednávky v řádech nižších stovek. 

 

Rozšíření kapacity pro zákaznický servis

Na startu letošní sezóny 2020, kdy jsme s firmou Avenberg začali spolupracovat, bylo nezbytné, aby se rozšířila kapacita zákaznického servisu vzhledem k přicházejícímu jarnímu období, kdy pro Avenberg začíná hlavní sezóna prodejů zahradního nábytku. Od začátku naší spolupráce zajišťujeme pro klienta i marketingové služby v rámci správy sociálních sítí a nastavování PPC kampaní. Díky tomu se dokážeme kapacitně připravit na objem práce na zákaznické lince, jelikož nám parťáci z marketingu dávají informace o průběhu prodejů. 
Vzhledem k velkému počtu telefonátů a e-mailů ze strany zákazníků trávíme na customer care cca 20 hodin denně. Jedná se o cca 150-200 zodpovězených emailů a cca 300 vyřízených hovorů. Na tomto objemu práce se pravidelně střídá 7-10 timíků. 

 

Máte zájem o podobnou službu?

 

Nové objednávky na pasivní lince - příspěvek k obratu

Díky cílení na starší zákazníky a tištěné inzerci v největších médiích, novinách a časopisech se pravidelně setkáváme s tím, že tato cílovka raději volá na zákaznickou linku, aby se o produktu poradila a pokud je vše v pořádku, tak ho rovnou objednají přes telefon. Tímto způsobem zákaznická linka vydělává sama na sebe. Každý týden se přes pasivní hovory, kdy lidé chtějí pomoci nebo se poradit, založí průměrně 150-200 nových objednávek. 
Pokud to převedeme do financí, tak se dostáváme na 500 000 až 800 000 Kč týdně v rámci obratu.

 

10% náklad na zákaznickou linku

Nyní si porovnáme výnosy vůči nákladům: 

  • Pro našeho klienta Avenberg pracujeme s hodinovou sazbou 490 Kč a trávíme na zákaznické lince, díky velkému počtu objednávek, 100 až 150 hodin týdně. 
  • To nám dává náklad v rozsahu 50 000 až 75 000 Kč. 
  • Nové objednávky přes customer care dělají 500 000 až 800 000 Kč týdně.
  • Dostáváme se tak na náklad, který tvoří 10 % vůči výnosům.


Zanechte nám svůj e-mail
a odebírejte více podobných článků
Byl jste úspěšně přihlášen k odběru
Gratulujeme, nyní odebíráte novinky z myTimi.
icon

Máte zájem o zákaznický servis?

Zpráva


Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
deloitte

Mohlo by vás zajímat

Zákaznický servis
Danča Hájková díky našemu zákaznickému servisu ušetří 30 % ročních nákladů
Danča Hájková je fitness trenérka, která vlastní fitness centrum v Kladně a také online fit členství, ve kterém nabízí kompletní program pro ženy – video cvičení, jídelníčky a online poradnu. Na této online platformě pomáhá členkám s hubnutím, tvarováním postavy i se zdravým životním stylem. Klientky tak mohou její služby využívat odkudkoliv a kdykoliv.
Přečíst
Zákaznický servis
Jak jsme pomohli Liftago dohnat kapacitní ztrátu bez nabírání nových zaměstnanců?
Společnost Liftago je taxislužba, která nabízí své služby ve většině krajských měst v České republice a v Bratislavě. Převáží zákazníky, ale také zásilky pro firmy, restaurace nebo eshopy. Díky oblíbené aplikaci a vysokému počtu řidičů můžou Váš požadavek vyřešit do pár minut.
Přečíst
Zákaznický servis
Společnosti Alkohol.cz jsme ušetřili 52 % mzdových nákladů
Dobrý pití z celýho světa – Alkohol.cz je největší e-shop s alkoholickými nápoji v České republice se sídlem v Praze. Zajišťuje zákazníkům jak standardní, tak expresní doručení ve spolupráci se společnostmi jako Liftago nebo Messenger. Za dobu svého působení svým zákazníkům dodal miliony lahví a v současnosti na eshopu nabízí několik tisíc produktů z různých kategorií.
Přečíst
Zákaznický servis
Jak pomocí outsourcingu šetříme čas i náklady firmě Mementerra
Firma Mementerra se věnuje výrobě vzpomínkových knih a doplňků k nim, které prodává na stejnojmenném e-shopu. S rozšiřující se nabídkou produktů a služeb vzrůstá i počet zákazníků, se kterými je třeba jednat a vyřizovat jejich objednávky. Tím narůstá i čas, který je nutné zákaznickému servisu věnovat. A proto společnost oslovila nás.
Přečíst

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025